Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en samboer som etter mitt syn er sykelig opptatt av sex. I løpet av en dag kan man lett miste tellingen (allerede tidlig på dagen) over antall ganger det skal snakkes om et eller annet sexrelatert. Det kan være alt fra at han  har fått en prikk på kjønnsorganet som han gjerne vil vise meg, til at han har hånda nedi buksa til enhver tid når han ligger på sofaen. Det skal snakkes om baller, ku*k, smøring og vasking av disse til enhver tid. Hele fuckings tiden! Jeg er så ubeskrivelig lei! Jeg mister fullstendig lysten på ALT som har med kosing og sex å gjøre, for ALT skal handle om dette på en direkte eller indirekte måte hele tiden! 
ikke misforstå, jeg liker sex(!) og jeg liker samboeren min, men jeg har ikke behov for at alt skal handle om dette hele tiden! Jeg gruer meg til barna skal legge seg for kvelden og jeg må være alene med han. Jeg blir helt kvalm! 

Anonymkode: 21370...d02

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner godt at du mister lysten. Jeg elsker sex og kan godt komme med seksuelle hint i dagligtale men en mann som sitter med handa nedi buksa på kuken og alltid snakke groviser er altfor harry og ekkelt. Kunne rett og slett ikke blitt sammen med en sånn mann 

Anonymkode: ac4f0...39b

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor snakker han om smøring og vasking av kjønnsorganet sitt?

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (2 minutter siden):

Skaftet må jo greases.

Anonymkode: 691da...f16

• Liker 2
Skrevet

Høres hverken friskt eller modent ut. Kanskje han burde snakke med noen.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skaftet må jo greases.

Anonymkode: 691da...f16

Sjarmerende om damer går rundt å snakker om å vaske fitta og kviser de har fått på den?

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sjarmerende om damer går rundt å snakker om å vaske fitta og kviser de har fått på den?

ahaha! ja 😂 det er turn-off og veldig rart. 

uff, ts, skjønner deg godt.. det kan være vanskelig å si ifra siden det er litt spesielt, men du kan jo si noe sånt som at du trenger ikke høre alt som skal skje med utstyret hans utenom når dere har sex. Hånda nedi buksa er ekkelt =| datet en fyr over en lenger periode som tok hånda ned i buksa/bokseren heele tiden når vi var i sofaen og luktet på hånda etterpå 😢 sånn fort, så han trodde jeg ikke så det. Men det gjorde jeg - hver gang, og syntes det var ekkelt og turn off

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj! Høres ut som en unge i fnisealderen som akkurat har hørt om sex på skolen og synes det er hysterisk morsomt med snakk om tisser og puling. 🤮

Anonymkode: 59178...02f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Høre ut som om du er ferdig med fyren, dette er vel ikke en ny ting men du reagerer annerledes på det nå enn før du fikk barn med fyren vil jeg tro.

Til slutt blir du så lei at du går ut av forholdet. Kanskje bedre å gjøre det mens dere fortsatt kan ha en ok tone.

Anonymkode: c3bc1...7c4

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Djungelvrål skrev (6 timer siden):

Bare for å kunne snakke om det tror jeg..? Han liksom MÅ snakke om no sånt hele tiden 🤯

AnonymBruker
Skrevet
marsvin skrev (5 timer siden):

ahaha! ja 😂 det er turn-off og veldig rart. 

uff, ts, skjønner deg godt.. det kan være vanskelig å si ifra siden det er litt spesielt, men du kan jo si noe sånt som at du trenger ikke høre alt som skal skje med utstyret hans utenom når dere har sex. Hånda nedi buksa er ekkelt =| datet en fyr over en lenger periode som tok hånda ned i buksa/bokseren heele tiden når vi var i sofaen og luktet på hånda etterpå 😢 sånn fort, så han trodde jeg ikke så det. Men det gjorde jeg - hver gang, og syntes det var ekkelt og turn off

Ja hva er greia med å sitte sånn å tukle med seg selv midt i stua liksom? Eier dem ikke sosiale antenner i det hele tatt??? 😫

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (6 timer siden):

Han sier det er bare jeg som har blitt helt dust og ikke liker sex lengre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Han sier det er bare jeg som har blitt helt dust og ikke liker sex lengre. 

Er det sånn at sex var en stor del av deres forhold tidligere?

Når man leser ditt HI så er det lett å tenke at han er en hjernedød amøba. Men så kan man også se for seg en person som graver sin egen grav ved å desperat å prøve å få tilbake noe som er tapt på veien.

AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (17 minutter siden):

Er det sånn at sex var en stor del av deres forhold tidligere?

Når man leser ditt HI så er det lett å tenke at han er en hjernedød amøba. Men så kan man også se for seg en person som graver sin egen grav ved å desperat å prøve å få tilbake noe som er tapt på veien.

Nei, vi hadde ikke oftere sex før enn vi har nå egentlig. Men han blir liksom bare verre og verre. Greit nok at sex er godt, men det er ikke så godt at hele livet skal sirkulere rundt det. Man blir jo drittlei sexprat og hinting i samme sekund som han står opp om morgenen omtrent. 

AnonymBruker
Skrevet

Han høres jo ikke frisk ut.

Anonymkode: b8675...72e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han høres jo ikke frisk ut.

Anonymkode: b8675...72e

Frisk eller ikke, jeg er i allefall drittlei 😫

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Høre ut som om du er ferdig med fyren, dette er vel ikke en ny ting men du reagerer annerledes på det nå enn før du fikk barn med fyren vil jeg tro.

Til slutt blir du så lei at du går ut av forholdet. Kanskje bedre å gjøre det mens dere fortsatt kan ha en ok tone.

Anonymkode: c3bc1...7c4

Tanken har streifet meg, at det er akkurat det jeg burde gjøre

AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt i lengden med en slik usjarmerende grisepratfyr som ikke ikke ser ut til å ha andre interesser enn staken sin. Høres ut som en av disse amøbene som synes det er en god ide å sende bilde av stoltheten sin til ei dame. Kan du ikke finne en kjæreste som er litt mer sofistikert med bredere interessefelt? 

Anonymkode: 88047...851

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (8 timer siden):

Psykolog er løsninga på alt på kg ... så ja lurt å råde om det.. ha ha ha.. 

Anonymkode: efd01...c0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Slitsomt i lengden med en slik usjarmerende grisepratfyr som ikke ikke ser ut til å ha andre interesser enn staken sin. Høres ut som en av disse amøbene som synes det er en god ide å sende bilde av stoltheten sin til ei dame. Kan du ikke finne en kjæreste som er litt mer sofistikert med bredere interessefelt? 

Anonymkode: 88047...851

Ja han ville helt klart ikke vært vond å be før han sendte et bilde i så fall. 
Jeg må ut og vekk fra denne kjenner jeg

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...