AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Del Skrevet 7. juli 2023 Siden det er gode tilbud og inflasjon på alt. Anonymkode: c5e54...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 7. juli 2023 #2 Del Skrevet 7. juli 2023 Jeg bare tar de jeg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 7. juli 2023 #3 Del Skrevet 7. juli 2023 Lol, tror du jeg reiser ut av landet eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Del Skrevet 7. juli 2023 Jeg tror jeg ble litt inspirert av solbrillesnakket, så jeg kjøpte meg et par i år ja. Anonymkode: 5ea83...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Del Skrevet 7. juli 2023 Nei.. pleier ikke, men stjal et par på tax free på danskebåten i fylla. Skulle prøve de på fordi de var stygge og det ble ekstra morsomt når prislappen hang ned på nesen. Glemte og ta de av og gikk sånn mesteparten av kvelden. Anonymkode: 83f33...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Del Skrevet 7. juli 2023 Nei, liker å ha styrke i mine solbriller så vanskelig å få stjelt tatt med seg noen da. Anonymkode: 2175a...f36 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Del Skrevet 7. juli 2023 De siste solbrillene jeg kjøpte tok, var av merket Mox. Anonymkode: bb537...3c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Del Skrevet 8. juli 2023 Kjøpte sist et par solbriller for 10 år siden. Eier ett par, trenger ikke mer. Og nei, ikke kjøpt på flyplass. Anonymkode: 38dd7...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. juli 2023 #9 Del Skrevet 8. juli 2023 Nei. Har ikke reist på en del år nå, og det siste paret med solbriller kjøpte jeg uansett i en vanlig, norsk brilleforretning. Tror det var RayBan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå