AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Hei. Er i et forhold med en mann(gutt) som bor i utlandet pdd. Har opplevd en del siste året med syke familiemedlemmer blant annet uten at han har vist noen spesiell interesse for det. Han spør/snakker om det om jeg tar det opp, men ikke noe utover det. Spør aldri om hvordan jeg har det osv. Oppført seg dritt ofte i samme tidsrom, men det er ikke poenget her🤣 Nå nylig døde familiehunden min og jeg har vært helt knust. Sa det til han og han svarte og sa at det var trist osv. men ikke et knyst om det i dagene etterpå. Ikke noe hvordan går det, hvordan har du det eller noe som helst. Da har jeg ikke kommunisert noe særlig med han fordi jeg har så å si bare grått og vært lei meg i mange dager etterpå. Føler hele greia blir enda verre når det er null støtte fra den personen som liksom skal stå meg nærmest... Men han har jo vist sine sanne farger da i hvert fall om ikke annet. Ikke greit what so ever selvfølgelig, men spør allikevel. Noen tanker? Anonymkode: a241c...bff
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Hva dritt har han gjort mot deg? Om han er en drittsekk, så er det gjerne derfor han ikke viser omtanke. Fordi han kun bryr seg om seg selv. Anonymkode: b40ae...0f5 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva dritt har han gjort mot deg? Om han er en drittsekk, så er det gjerne derfor han ikke viser omtanke. Fordi han kun bryr seg om seg selv. Anonymkode: b40ae...0f5 Det var mer en "figure of speech", men han lyver og holder ikke det han lover på ting som enkeltvis ikke er så veldig viktig, men som til sammen blir til at han oppfører seg som "dritt" eller evt. sårer følelsene mine igjen og igjen og igjen som han da fortsetter med fordi han kommer unna med det. Er vel en form for "traumabond" Anonymkode: a241c...bff 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 Ikke la han komme unna med det, da. Hva skal du med en kjæreste som behandler deg dårlig? Var det det du drømte om som barn? "Når jeg blir voksen skal jeg finne meg en løgner som behandler meg som dritt, og som er grei når han ikke er slem, sånn at jeg ikke har gyldig grunn til å forlate han." Anonymkode: b40ae...0f5 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 Hva med å fortelle ham uoppfordret hvordan det går og hvordan du har det? Må han spørre deg om det for at du skal kunne snakke om det? Anonymkode: b082d...c21
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 Sorry men dette er dårlige tegn. Gjør deg selv en tjeneste å dump han. Han kommer til å si det du vil høre men du har allerede sett hvordan han oppfører seg. Folk som lyver og mangler empati blir kanskje en del verre ting også etterhvert. Anonymkode: bd49a...46f 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ikke la han komme unna med det, da. Hva skal du med en kjæreste som behandler deg dårlig? Var det det du drømte om som barn? "Når jeg blir voksen skal jeg finne meg en løgner som behandler meg som dritt, og som er grei når han ikke er slem, sånn at jeg ikke har gyldig grunn til å forlate han." Anonymkode: b40ae...0f5 Er vel definisjonen på traumebånd, men skal absolutt ikke ha barn med han fyren her 🤣 Anonymkode: a241c...bff 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva med å fortelle ham uoppfordret hvordan det går og hvordan du har det? Må han spørre deg om det for at du skal kunne snakke om det? Anonymkode: b082d...c21 Gjør selvfølgelig det også, men når jeg er så nede att jeg ikke klarer å kommunisere noe på mange dager burde det jo kanskje ringe noen bjeller? Anonymkode: a241c...bff 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sorry men dette er dårlige tegn. Gjør deg selv en tjeneste å dump han. Han kommer til å si det du vil høre men du har allerede sett hvordan han oppfører seg. Folk som lyver og mangler empati blir kanskje en del verre ting også etterhvert. Anonymkode: bd49a...46f Veldig flink til å si det jeg vil høre når jeg tar opp ting ja... Eller eventuelt "angripe" tilbake... Men som oftest er alt rosenrødt og alt skal bli så bra fremover... Så vet vel hva jeg burde gjøre ja, men er jo ikke lett... Anonymkode: a241c...bff
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #10 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gjør selvfølgelig det også, men når jeg er så nede att jeg ikke klarer å kommunisere noe på mange dager burde det jo kanskje ringe noen bjeller? Anonymkode: a241c...bff Jo, men du skriver jo at dere er i et avstandsforhold her. Hvordan skal han klare å oppfatte det uten å en gang se deg i person. Hvis du ikke forteller at du har det vanskelig uten at han spør, og han IKKE spør deg så er han jo faktisk uvitende om det. Anonymkode: b082d...c21
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #11 Skrevet 7. juli 2023 Avslutt forholdet nå mens han fremdeles er i utlandet, langt lettere for deg på den måten. Anonymkode: 9d902...ca5 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #12 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jo, men du skriver jo at dere er i et avstandsforhold her. Hvordan skal han klare å oppfatte det uten å en gang se deg i person. Hvis du ikke forteller at du har det vanskelig uten at han spør, og han IKKE spør deg så er han jo faktisk uvitende om det. Anonymkode: b082d...c21 Når noen du er glad i dør sier det vel seg selv at man er lei seg kjære deg? Anonymkode: a241c...bff
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Når noen du er glad i dør sier det vel seg selv at man er lei seg kjære deg? Anonymkode: a241c...bff Er ikke uenig i det. Likevel går det an å ta litt ansvar for seg selv og kommunisere egne behov og følelser tydeligere - dersom man ikke møtes slik man forventer og ønsker. Hvis han da gir F så er det jo et aktivt valg, tenker jeg. Anonymkode: b082d...c21 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 Med alderen blir vi mer egosentriske, selvopptatte og på utkikk etter alt partneren gjør galt. Like greit å avklare med det samme, om du misliker at han holder igjen følelser når det ikke passer seg. Viktigere er å være klar på at for mye mannlige følelser truer manndommen hans! Som i sin tur går utover deg. Og du vil jo ikke ha en sutrete guttunge heller. Han må finne ut hvorfor han fortjener deg, ellers er det bare å bytte han ut. Ok. Tatt for gitt at HI er 100% fakta, så er du neglisjert og burde forlate en mann du i utgangspunktet ikke burde falt for...? Anonymkode: 252ed...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå