AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Datteren min skulle være med farmor på noe for noen dager siden. Først skulle de på butikken. Jeg sendte med jenta penger og sa hun kunne få kjøpe seg is, dette ga jeg også beskjed om til farmor og hun sa ikke noe på det. Men da de kom hjem så sier datteren min at hun ikke fikk lov av farmor å kjøpe is. Jeg snakket med farmor om det og sa at dette var det da jeg som bestemte, men hun svarte at hun synes ikke man skal spise is på en Onsdag. Jeg svarte at så lenge det er sommer så er det helt greit av og til, men da svarte hun at er hun med henne blir det ikke noe is selv om hun har fått med penger fra meg og sånn er det bare. Hun har overkjørt på mye annet også, og mannen sier ikke noe på det og snakker ikke med henne om det selv om jeg har bedt om det flere ganger. Er det sånn man bare må finne seg i? Flere? Anonymkode: 09672...1c0 6 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 7. juli 2023 Farmor bestemmer når hun er med barnet. Anonymkode: 4aca7...cbd 53 10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Dette må du akseptere. Hvis farmor ikke vil gå innom et sted å kjøpe is, blir det ikke is. Anonymkode: a6ee7...f23 20 1 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Datteren min skulle være med farmor på noe for noen dager siden. Først skulle de på butikken. Jeg sendte med jenta penger og sa hun kunne få kjøpe seg is, dette ga jeg også beskjed om til farmor og hun sa ikke noe på det. Men da de kom hjem så sier datteren min at hun ikke fikk lov av farmor å kjøpe is. Jeg snakket med farmor om det og sa at dette var det da jeg som bestemte, men hun svarte at hun synes ikke man skal spise is på en Onsdag. Jeg svarte at så lenge det er sommer så er det helt greit av og til, men da svarte hun at er hun med henne blir det ikke noe is selv om hun har fått med penger fra meg og sånn er det bare. Hun har overkjørt på mye annet også, og mannen sier ikke noe på det og snakker ikke med henne om det selv om jeg har bedt om det flere ganger. Er det sånn man bare må finne seg i? Flere? Anonymkode: 09672...1c0 Herregud, nei. Meget spesielt 😳 Anonymkode: 4e76d...fb7 27 1 10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette må du akseptere. Hvis farmor ikke vil gå innom et sted å kjøpe is, blir det ikke is. Anonymkode: a6ee7...f23 De var jo på butikken? Anonymkode: 4e76d...fb7 25 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Farmor bestemmer når hun er med barnet. Anonymkode: 4aca7...cbd Joa, men når jeg sender med penger så mener jeg det er greit. Anonymkode: 09672...1c0 12 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 Populært innlegg #8 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Farmor bestemmer når hun er med barnet. Anonymkode: 4aca7...cbd Så om farmor hadde bestemt at barnet fikk bare godteri og 0 mat så er det helt innafor, farmor bestemmer?🙄 Her har mor sendt med penger, de skulle innom butikken uansett og mor har til og med gitt beskjed på forhånd til farmor. Anonymkode: 4e76d...fb7 43 15
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #10 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette må du akseptere. Hvis farmor ikke vil gå innom et sted å kjøpe is, blir det ikke is. Anonymkode: a6ee7...f23 De skulle på butikken og jeg hadde gitt beskjed om dette på forhånd. Anonymkode: 09672...1c0 9 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #11 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så om farmor hadde bestemt at barnet fikk bare godteri og 0 mat så er det helt innafor, farmor bestemmer?🙄 Her har mor sendt med penger, de skulle innom butikken uansett og mor har til og med gitt beskjed på forhånd til farmor. Anonymkode: 4e76d...fb7 Jeg får legge til, innenfor det som ikke er omsorgssvikt. Bare godteri er omsorgssvikt. Anonymkode: 4aca7...cbd 6 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #13 Skrevet 7. juli 2023 Dette er en bagatell og det høres ut som om farmor bryr seg om barnet, for det er jo ikke verdens verste idé å begrense is/godter i hverdagen. Hvorfor skal du tvinge farmor til at barnet spiser is mens farmor passer? Har farmor noen grunn til å bekymre seg litt kostholdet til barnet, f.eks. om barnet er på vei til å bli overvektig , eller andre i familien sliter med overvekt? Anonymkode: 30769...534 22 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #14 Skrevet 7. juli 2023 For en kjip farmor ! Utrolig at så mange av dere en enige med farmoren her ? Anonymkode: aa820...929 32 8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #15 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er en bagatell og det høres ut som om farmor bryr seg om barnet, for det er jo ikke verdens verste idé å begrense is/godter i hverdagen. Hvorfor skal du tvinge farmor til at barnet spiser is mens farmor passer? Har farmor noen grunn til å bekymre seg litt kostholdet til barnet, f.eks. om barnet er på vei til å bli overvektig , eller andre i familien sliter med overvekt? Anonymkode: 30769...534 Vi er veldig nøye ellers på ikke noe godteri på hverdager og vi spiser sunt, og har en normal vekt. Men så lenge det er sommer så tenker jeg at en is av og til ikke skader. Nå hadde jo jeg snakket med farmor før de dro så jeg trodde jo det var greit. Tvinger ingen nei, men syns hun overkjører litt. Anonymkode: 09672...1c0 13 2
Gjest Inverto Skrevet 7. juli 2023 #16 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er en bagatell og det høres ut som om farmor bryr seg om barnet, for det er jo ikke verdens verste idé å begrense is/godter i hverdagen. Hvorfor skal du tvinge farmor til at barnet spiser is mens farmor passer? Har farmor noen grunn til å bekymre seg litt kostholdet til barnet, f.eks. om barnet er på vei til å bli overvektig , eller andre i familien sliter med overvekt? Anonymkode: 30769...534 Du antar at barnet bøtter innpå med sukker de fleste dager, og derfor må "begrense" det xD
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #17 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For en kjip farmor ! Utrolig at så mange av dere en enige med farmoren her ? Anonymkode: aa820...929 Det handler ikke om å være enig med farmor. Det handler om å akseptere at når barnet er med farmor setter farmor grensene. Anonymkode: a6ee7...f23 21 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #18 Skrevet 7. juli 2023 Farmor, jrg vil heller ha brus. Ka jeg kjøpe det?? Ja, selvfølgelig. Ærlig talt.. det er farmor som bestemmer når barnet er hos hun. Det er hva ma kaller det å oppdra et barn. Anonymkode: 41cb5...4b1 7
Populært innlegg Guttibobledress Skrevet 7. juli 2023 Populært innlegg #19 Skrevet 7. juli 2023 Farmor vet at datter får penger med seg fra mor til å kjøpe is. Tror ikke dette handler om hverken is eller onsdager. Virker heller som om farmor av en eller annen grunn har behov for å «vise mor hvem som egentlig bestemmer». 40 11
Cuddlegirl Skrevet 7. juli 2023 #20 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Farmor, jrg vil heller ha brus. Ka jeg kjøpe det?? Ja, selvfølgelig. Ærlig talt.. det er farmor som bestemmer når barnet er hos hun. Det er hva ma kaller det å oppdra et barn. Anonymkode: 41cb5...4b1 Nei, nå var det faktisk moren som hadde sendt med penger og sagt at barnet kunne kjøpe is. Farmor bestemmer da ikle om bar et skal få is eller ikke, det hadde moren allerede bestemt på forhånd 18 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå