AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Er det bare tjuvradder som jobber der? Anonymkode: 3147b...cc9 2
Rucula Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Opplevd det ja! En svær pakke med nytt service til mange tusen kr, vups borte 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #3 Skrevet 8. juli 2023 Nei, men opplevd at det har ligget fler uker på lager uten at det skjer noe, og at de er umulig å få tak i. Alle som venter lenger enn 8min i kø på kundeservice blir automatisk kastet ut og må starte på nytt, totalt meningsløst. Boikotter leverandører og nettbutikker som benytter postnord hvis ikke de har selv-henteløsning. Både jobb og privat Anonymkode: 7cbbe...fbe 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #4 Skrevet 8. juli 2023 Jeg har opplevd mange ganger at pakker forsvinner eller at jeg ikke får hentemelding og de blir returnert. Dette gjelder både posten og postnord. Dessuten er posten så seine med å utlevere brev at regninger kan være gått til forfall når du får brevet. Det er for dårlig. Jeg har sluttet helt å bestille ting på nett siden det er så upålitelig. Anonymkode: fec63...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #5 Skrevet 8. juli 2023 Jeg har ved flere anledninger fått pakke levert til feil sted. OG pakker som er på runddans i Norge før de kommer frem. Anonymkode: ad80e...687 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 Rucula skrev (16 timer siden): Opplevd det ja! En svær pakke med nytt service til mange tusen kr, vups borte Hva skjedde da? Var det pakke du sendte eller hadde bestilt? Lurer på hvordan det kan skje, er ofte rett for det fordi jeg kjøper og sender mye dyre ting men venter alltid med å gå derfra til jeg har fått kvittering på at pakken er levert når jeg sender og samme andre vei så får jo avsender kvittering når de sender til meg og det står pakke hentet ut. Hvis ansatte stjeler, skjer det fordi de ikke registrerer at pakken man sender er levert inn eller fordi de faker utlevering av pakke og utleverer til seg selv? Anonymkode: 60fa9...db5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Lurer på hvordan det kan skje, er ofte rett for det fordi jeg kjøper og sender mye dyre ting Er ofte redd for det skal det stå .... Anonymkode: 60fa9...db5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 Jeg synes alltid det er surr med Postnord. Anonymkode: d4fdd...9bc 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 Ja. Og ikke fatter jeg hvorfor de trenger mellom en uke og halvannen på å levere pakker fra A til B innad i Norge. Drittfirma som rett og slett sinker hele Norge. Anonymkode: 35ba2...16b 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja. Og ikke fatter jeg hvorfor de trenger mellom en uke og halvannen på å levere pakker fra A til B innad i Norge. Drittfirma som rett og slett sinker hele Norge. Anonymkode: 35ba2...16b Vurderer seriøst å ikke handle fra nettbutikker som benytter Postnord. Anonymkode: 35ba2...16b 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #12 Skrevet 8. juli 2023 Ja, syns det også er mistenkelig at der bare er finere og dyrere ting som har forsvunnet 🙃 har også ikke fått hentemelding flere ganger og pakken har gått i retur + masse har forsvunnet, spesielt med helthjem men de samarbeider vel med postnord her jeg bor Anonymkode: 3aa5c...c79
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #13 Skrevet 8. juli 2023 Noen ganger må jeg dessverre bruke PostNord, men det er noe drit. Har presset dem flere ganger via chat support, og de har brukt et annet firma til å sende pakkene til meg. Har så langt ikke mistet noen pakker, men eskene er ganske medtatt når de kommer til meg. Det verste er hvis du bor en plass de påstår de ikke har levering alle dagene i uken. Bruker Posten og Bring mest mulig. Anonymkode: 7bc79...4fb 1
Ullvott Skrevet 8. juli 2023 #14 Skrevet 8. juli 2023 Aldri opplevd at noe har blitt borte, men har hatt problemer med levering på døra, så jeg velger å hente på nærmeste hentested.
Elle Melle Skrevet 8. juli 2023 #15 Skrevet 8. juli 2023 Ja, et av pandemi-årene når det var varmt og utsolgt for svømmebasseng over alt var jeg heldig å få tak i det siste de hadde i nettbutikken. Så aldri noe til det bassenget, det hadde de mistet. Ingen visste hvor.
Kaffekoppen86 Skrevet 8. juli 2023 #16 Skrevet 8. juli 2023 Ja, det har jeg dessverre opplevd et par ganger. Styrer unna PostNord, nesten alltid et eller annet kluss med de.
Duff Skrevet 8. juli 2023 #17 Skrevet 8. juli 2023 Bare tull med postnord. Prøver å unngå å bestille fra butikker som bruker postnord men så skjer det at posten bruker postnord og da er jeg like langt.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #18 Skrevet 30. august 2023 Sitter og venter på en pakke nå, som skulle vært levert for en uke siden. Siste oppdatering var natt til forrige onsdag, da pakken skulle "gjøres klar for levering". Det er tydeligvis en omstendelig prosess. Anonymkode: 00aa8...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #19 Skrevet 30. august 2023 Nei. De eneste jeg har hatt dårlig erfaring med er posten. Det tar dem dagevis å scanne en pakke. De kan ligge i pakkeboksen rett nedi veien her en halv uke før den registreres inn i appen (og da typisk på en søndag eteren langhelg, så ingen postbud har vært i arbeid på dagevis). Og så sliter posten med å finne postkassen min om jeg sender ting fra den. De finner den til mine (og ikke sjeldent naboens) brev. Men pakker ut? Heeelt umulig å finne. Tipper det har mye med hvem som arbeider akkurat der du bor, ts. Mitt postbud? Tilsynelatende udugelig. Vedkommende fra helthjem som henter og leverer her? Fremragende arbeid. Postnord lokalt? Helt strålende oppegående folk å forholde seg til. Posten lokalt? Fullstendig uten snøring. For ditt område kan alle tre ha gjort helt ulike rekrutteringer. Anonymkode: 0c8f6...de9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå