AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Bestevenninnen min snakker stadig om hvor flott hytten hennes er og vi har vært bestevenner nå i omtrent ti år. Hun vet at jeg ikke har hytte og at jeg gjerne skulle hatt opplevelser med båt og friluftsliv som hun snakker om. Hun er der nesten hver helg i sommerhalvåret og har tatt med seg kollegaer, flere kjærester og dater og en felles venninne av oss dit før men aldri spurt meg. Er ikke det litt rart? Hva kan grunnen være? Vi har reist mye sammen til andre land og vært sammen i Asia i en måned i strekk så det er ikke det at vi ikke tåler hverandre i 24 timer. Og ja. Jeg har hintet og sagt ting som at hun er heldig. At det høres flott ut, at sånn kunne jeg tenke meg å bli med på osv! Anonymkode: d68ed...695
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Ja det er veldig rart.. spør rett ut om ikke dere kan dra på hytta sammen? Anonymkode: 950c2...a55 10
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Du må bare spørre henne rett ut. Les om forskjellen på ASK og GUESS cultures, det er en øyeåpner. Anonymkode: 0f085...ac2 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 Slutt med hinting. Bli konkret. Inviteres deg selv. "Er det greit at jeg kommer på besøk neste helg?" Anonymkode: 38679...1da 4
Phoenix Heart Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 (endret) Ja, det er merkelig. Men ikke hint, ikke alle forstår hint. Endret 7. juli 2023 av Athena Freyja 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 Athena Freyja skrev (1 minutt siden): Ja, det er merkelig. Men ikke hint, ikke alle forstår hint. Jeg tror ikke de andre som har blitt med hun har spurt om å få bli med, men blitt invitert og spurt av henne ganske så ut av det blå. Anonymkode: d68ed...695 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slutt med hinting. Bli konkret. Inviteres deg selv. "Er det greit at jeg kommer på besøk neste helg?" Anonymkode: 38679...1da Jeg vet jo ikke adressen dit.. Anonymkode: d68ed...695
Phoenix Heart Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg tror ikke de andre som har blitt med hun har spurt om å få bli med, men blitt invitert og spurt av henne ganske så ut av det blå. Anonymkode: d68ed...695 Da var det jo enda rarere. Ville spurt henne faktisk.
Raven.Writingdesk Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet jo ikke adressen dit.. Anonymkode: d68ed...695 Kan det være at hun føler hun må imponere deg og stresser seg selv med at skal du bli med må hytta være strøken? ( Hvem er petimeteret av dere to, hun eller deg? 😅)
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #10 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet jo ikke adressen dit.. Anonymkode: d68ed...695 Du spør jo selvsagt om den 🙄 Anonymkode: 5b637...a6b 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #11 Skrevet 7. juli 2023 Jeg har ei venninne jeg ikke har invitert alene på hytta grunnet hun ikke har førerkort. Hvis vi to reiser sammen må jeg kjøre i over 3 timer og det synes jeg er slitsomt. Hun ble invitert sammen med mannen hennes, han kjører bil. Anonymkode: be053...3cf
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #12 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg vet jo ikke adressen dit.. Anonymkode: d68ed...695 Hvorfor fokuserer du på det, av alle ting? Ingen har foreslått at du skal komme på overraskelsesbesøk? Anonymkode: 0f085...ac2 6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #13 Skrevet 7. juli 2023 Er du en grei gjest? Bidrar du til fellesskapet? Med mat. drikke, hjelp, Eller er du hotellgjest? Eller oppfører deg som om alt er ditt? Eller er du en som samtidig leter etter feil, og bemerker alt? Har hatt mange med på hytta. De fleste er høflige gjester. Noen blir ikke med mer. Det har vært snoking, nasking, det har vært null bidrag til felleskassen . Anonymkode: 2afc5...d9b 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #14 Skrevet 7. juli 2023 ALDRI inviter deg selv til noe som helst. Det er påtrengende og påfører andre ubehageligheter. Hvis de ønsket å invitere deg, hadde du allerede blitt invitert, med mindre du tidligere har ytret negative omtaler om hytteliv.. Anonymkode: 47ea2...5a2 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #15 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): ALDRI inviter deg selv til noe som helst. Det er påtrengende og påfører andre ubehageligheter. Hvis de ønsket å invitere deg, hadde du allerede blitt invitert, med mindre du tidligere har ytret negative omtaler om hytteliv.. Anonymkode: 47ea2...5a2 Med mindre det er en misforståelse, og venninnen faktisk ikke har oppfattet at TS gjerne vil være med på hytta. Anonymkode: 0f085...ac2
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 7. juli 2023 #16 Skrevet 7. juli 2023 Det er vel bare to sannsynlige årsaker til det - 1. at hun ikke vil ha deg der eller 2. at hun tror du ikke har lyst. Dersom du har hinta mye om at du vil være med, er det trolig alternativ 1. Det trenger imidlertid ikke bety at hun ikke liker å være sammen med deg, men kan handle om mange andre ting. Men som med alle andre ting her i livet, så får man ikke svar uten å spørre. Vil du være med dit, spør om du kan være med.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #17 Skrevet 7. juli 2023 Hun liker jo å feriere med deg. Ellers hadde hun jo ikke reist med deg til andre steder. Kanskje hun vil feriere med andre også? At hun mener dere har nok med de turene dere har hatt? Og så vil hun gjerne være alene noen helger også. Anonymkode: f9b1a...0fd
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #18 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg vet jo ikke adressen dit.. Anonymkode: d68ed...695 Nei, da så. Da utgår alt Anonymkode: ed0fe...348 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #19 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har ei venninne jeg ikke har invitert alene på hytta grunnet hun ikke har førerkort. Hvis vi to reiser sammen må jeg kjøre i over 3 timer og det synes jeg er slitsomt. Hun ble invitert sammen med mannen hennes, han kjører bil. Anonymkode: be053...3cf Kjører du aldri til hytta alene? Anonymkode: ff757...ec0 5
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #20 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har ei venninne jeg ikke har invitert alene på hytta grunnet hun ikke har førerkort. Hvis vi to reiser sammen må jeg kjøre i over 3 timer og det synes jeg er slitsomt. Hun ble invitert sammen med mannen hennes, han kjører bil. Anonymkode: be053...3cf Venninnen min kjører bil dit selv og vi bor 10 minutter unna hverandre.. Tror ikke det er så stor byrde å eventuelt hente meg når hun uansett skal kjøre dit. Anonymkode: d68ed...695 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå