Gjest Dingseboms Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Hadde en åpenbaring før jul da jeg for første gang handlet BH'er på en skikkelig undertøysbutikk. Ente opp med flere Bh'er fra Prinsesse Tam Tam og Chantelle. Og for en kvalitet Selv om jeg har rimelig små pupper (75B) er det deilig med skikkelig støtte! Hvilke BH merker er du mest fornøyd med??
Arkana Skrevet 13. januar 2006 #2 Skrevet 13. januar 2006 Triumph og Chantelle er de jeg foretrekker. Jeg har store bryster så billig-BH'er fra KappAhl e.l. er utelukket.
Gjest Jalileh Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 Bruker Body fra Victorias Secret. har litt størrelse på puppene mine så de er veldig kjekke for sånne som meg.
Ginen Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 Kjøpe en BH i forrige uke på undertøysbutikk, for en forskjell! Trodde jeg brukte 75B, men endte opp med 70C (har litt ekstra plass i cupen da...) Har til og med kløft! Visste ikke jeg kunne det jeg.... BHen var fra Lise Charmel, spinndyr (jeg hadde gavekort!!), men flott. Svart blonde, med lysrosa blonde-blomster på + en rosa perle i midten. Hadde ikke nok penger til å kjøpe hele settet da, bare trusa kostet 600,-......*grøss*
Saeria Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Rigby & Peller, Change og Fantasie Bhene mine er jeg veldig godt fornøyd med. Jeg finner heller ikke størrelsen min i vanlige klesbutikker.
Ephemera Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Det finnes helt sikker myyyyye nydelig i dyre undertøysbutikker (eller det vet jeg at det gjør), men jeg kjøper nesten utelukkende Triumph og H&M.
Saeria Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 Noen av mine bher var slett ikke så dyre. Kjøpte flere på salg, og da fikk jeg 30% av prislapper på 299 og 399. Trusene til kosta mellom 120 og 160. Jeg fikk 30% på de også.
Gjest Aimable Amie Skrevet 13. januar 2006 #8 Skrevet 13. januar 2006 Jeg bruker kun Triumph og Chantelle - har prøvd andre merker med de har gått rett i bosset.
minienthe Skrevet 13. januar 2006 #9 Skrevet 13. januar 2006 kjøper stort sett fra kapp ahl eller lindex og er veldig fornøyd med merker og passform derfra, H&M liker jeg IKKE da det jeg har testet derfra stort sett ryker ved første gangs bruk, blir ødelagt i vask eller lignende. Men mulig jeg har vært uheldig da ?
Transe Skrevet 14. januar 2006 #10 Skrevet 14. januar 2006 Triumph er mitt favorittmerke. Kjøper ofte BH og trusesett men det bare forsi det er stilig, BH ene er aldri av god kvalitet.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. januar 2006 #11 Skrevet 14. januar 2006 (endret) Jeg handler nesten alt av bh'er på Marks & Spencer når jeg er i London noen ganger i året. De er skikkelig kjerring på det meste av vanlige klær, men har utrolig mye lekkert i undertøy. I tillegg får du god hjelp til å finne rett bh der, både når det gjelder fasong og størrelse, så nesten alle min bh'er kommer derfra, både basics og de lekre. Endret 14. januar 2006 av Dalwhinnie
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #12 Skrevet 14. januar 2006 Freya og Marie Jo er mine favoritter :-D :-D
Tusseline Skrevet 15. januar 2006 #13 Skrevet 15. januar 2006 Faktisk har jeg funnet meg en "serie" fra Lindex som jeg digger. Rimelig favoritt.
Gjest gjest1 Skrevet 15. januar 2006 #14 Skrevet 15. januar 2006 Jeg hater virkelig å kjøpe bh. Triumph har vært min favoritt i mange år, men nå er jeg ikke så sikker lenger. Den eneste favoritten jeg har nå og har hatt i to år, er t-shirt bh på Lindex. Den viser ikke sømmene under klærene og den sitter helt støpt! Men desverre er det ikke favoritten til typen min, for han kaller dem for "panser-bh" selv om de ikke er foret, men formpresset. Til og med min bestemor påpeker ofte at " du trenger ikke å bruke en slik bh" hun sier at jeg har store pupper fra før av og trenger ikke en bh som får dem til å se større ut. Jesus! Nå sporet jeg litt av her. Jeg har vært på netty noen par ganger og kjøpt sinnsykt dyre undertøysett, men jeg synes mange av de er litt kjerringaktig når man bruker min størrelse. Den siste jeg kjøpte der satt helt fint, men da jeg kom hjem merket jeg at det så ut som puppene mine så ut som trekanter....så den bruker jeg ikke mer. Litt synd siden den kostet meg 850 kr Så hvor får man egentlig kjøpt fine bher i cup dd/e? Jeg har kjøpt en del på Victoria Secrets, men der har de så stor variasjon i størrelsene at det blir mange bomkjøp. Grr!
orakel Skrevet 15. januar 2006 #15 Skrevet 15. januar 2006 Mine favorittmerker er Fantasie og Rigby & Peller. Av og til finner jeg noe i Panache eller Freya. For sportsbh-er er det ingen som slår Royce Linegerie sin Impact Free. Triumph har jeg aldri likt. Synes de har lite utvalg i størrelser og dårlig passform.
Gjest Very Victoria Skrevet 15. januar 2006 #16 Skrevet 15. januar 2006 Chantelle, Abecita, Freya og LaPerla. Selv om sistnevne er svinedyre har har jeg unnet meg noen av dem. Har også litt fra Playboy kjøpt på The Lovely Trap. Jeg bruker 80C.
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #17 Skrevet 15. januar 2006 Jeg er enkel, og liker Triumph, Passionata og litt Chantelle. Og så har faktisk Cubus noen kjempebra BHer med flott passform i sin egen serie. Jeg bruker 70C.
Rosenrød Skrevet 15. januar 2006 #18 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har vel for det meste bher fra H&M, har små bryster, så føler jeg er avhengig av litt innlegg og push-up.... Men etter å ha lest denne tråden kunne jeg tenke meg å prøve et litt dyrere merke, vet dere om noen gode "push-up-merker"?
Gjest Hel Skrevet 15. januar 2006 #19 Skrevet 15. januar 2006 Kjøper ikke bher lenger for jeg finner aldri noen i min størrelse, men de jeg har er fra Victoria's Secret.
Gjest Aloha Skrevet 15. januar 2006 #20 Skrevet 15. januar 2006 Jeg er skikkelig kjedelig på det området, og har nesten utelukkende BH´er fra H&M. Burde så absolutt handlet undertøy litt oftere, og prøvd noen nye merker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå