AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Mennesker trenger ikke sex. Med mindre de skal lage barn. Noen mennesker har ekte problemer, så jeg synes ikke synd på de som ikke har sex. Anonymkode: 99f75...772 14 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Nettopp derfor jeg er imot abort. Hold beina lukket dersom du ikke er klar for barn, ikke drep uskyldige babyer bare fordi de er upraktiske. Anonymkode: 7c493...547 2 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Jeg trenger sex, men greier fint å undertrykke det behovet, akkurat som andre ting jeg trenger men som ikke er livsnødvendig. Anonymkode: dba63...d18 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 Ensomhet kan være tungt å bære, så jeg kan godt de hvorfor de som er ufrivillig single føler behov for å klage litt. Anonymkode: 51af6...9c9 5 1
Mooza Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 Jeg synes synd på mennesker som lengter etter kjærlighet, varme, nærhet osv. Det skjønner jeg. Sex er vel å gjøre det hele veldig ....enkelt? Da stopper jeg å synes synd på dem. Hvis de faktisk var ute etter kjærlighet, varme, nærhet, forpliktelser, ansvar osv...så mistenker jeg at de kanskje hadde fått det. Sånn i motsetning til å være ute etter sex. 11 1 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ensomhet kan være tungt å bære, så jeg kan godt de hvorfor de som er ufrivillig single føler behov for å klage litt. Anonymkode: 51af6...9c9 Jeg sa sex, ikke selskap og kjærlighet Anonymkode: 99f75...772 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nettopp derfor jeg er imot abort. Hold beina lukket dersom du ikke er klar for barn, ikke drep uskyldige babyer bare fordi de er upraktiske. Anonymkode: 7c493...547 Så fint da. Jeg har nemlig ikke sex. TS Anonymkode: 99f75...772
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 Mooza skrev (3 minutter siden): Jeg synes synd på mennesker som lengter etter kjærlighet, varme, nærhet osv. Det skjønner jeg. Sex er vel å gjøre det hele veldig ....enkelt? Da stopper jeg å synes synd på dem. Hvis de faktisk var ute etter kjærlighet, varme, nærhet, forpliktelser, ansvar osv...så mistenker jeg at de kanskje hadde fått det. Sånn i motsetning til å være ute etter sex. Enig. Anonymkode: fb6b1...dc4 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 Nei det er ikke synd på de nei. Anonymkode: e2428...7e0 3
Shy Guy Skrevet 7. juli 2023 #10 Skrevet 7. juli 2023 Sikkert bare trollposting, men det er uansett objektivt feil. Mennesker trenger sex og nærhet. Ikke like mye som mat og drikke selvsagt, men det er likevel rimelig essensielt. Ikke rart man savner det når man ikke har det. 4 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #11 Skrevet 7. juli 2023 Shy Guy skrev (4 minutter siden): Sikkert bare trollposting, men det er uansett objektivt feil. Mennesker trenger sex og nærhet. Ikke like mye som mat og drikke selvsagt, men det er likevel rimelig essensielt. Ikke rart man savner det når man ikke har det. og de 4 som var enig med meg trollet sikkert også 🤪 Anonymkode: 99f75...772 1 1
Andro Skrevet 7. juli 2023 #12 Skrevet 7. juli 2023 Sex er ikke noe man får. Det er noe man har - av vellyst. Gjensidig begjær er vakkert. Sex handler om å gjøre hverandre godt. Om folk sitter og forventer at det er noe folk skal gjøre for dem, så er det sunnest for alle at de holder seg til det de får gjort med egne hender eller leketøy fra butikker. Det er mer godt i en hånd som runker enn i tusen hender foldet i bønn. Folk som ikke evner å bli oppriktig glad i andre, og ikke brenner etter å gjøre sin(e) utkårede lykkelig kan med fordel holde seg fra å kreve noe fra andre. Jeg unner alle gode mennesker nære relasjoner og det å oppleve å bli begjært, men det er ingen rettighet. 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #13 Skrevet 7. juli 2023 Trenger kanskje ikke som i at det er livsnødvendig. Men jeg liker det, syns det gjør livet mitt veldig mye bedre, og er derfor noe jeg velger å gjøre til en viktig og prioritert del av livet mitt. Det jeg ikke trenger er aseksuelle folk som forteller meg at sex ikke er viktig for meg. Det er det faktisk jeg som bestemme ig ikke de. Anonymkode: 5fd37...4cd
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #14 Skrevet 7. juli 2023 Jeg tror dere er hjernevasket av en sexfiksert kultur der kvinner blir objektivisert Anonymkode: 99f75...772 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #15 Skrevet 7. juli 2023 Shy Guy skrev (26 minutter siden): Sikkert bare trollposting, men det er uansett objektivt feil. Mennesker trenger sex og nærhet. Ikke like mye som mat og drikke selvsagt, men det er likevel rimelig essensielt. Ikke rart man savner det når man ikke har det. Nei det er ikke sant. Slutt å spre fake news Anonymkode: e2428...7e0 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #16 Skrevet 7. juli 2023 Shy Guy skrev (28 minutter siden): Sikkert bare trollposting, men det er uansett objektivt feil. Mennesker trenger sex og nærhet. Ikke like mye som mat og drikke selvsagt, men det er likevel rimelig essensielt. Ikke rart man savner det når man ikke har det. Hvorfor « trenger» jeg og andre sex? Hvordan er det essensielt? Anonymkode: e775b...520 1
Even Tuell Skrevet 7. juli 2023 #17 Skrevet 7. juli 2023 Jeg syns ikke synd på folk som ikke "får" sex, for sex er ikke noe man "får". Sex er ikke et noen man kan kreve eller forvente, selv ikke i et forhold. Jeg syns det derimot er trist om noen, som ønsker å finne en kjæreste, ikke finner seg det. Ensomhet, mangel på nærhet og alt det der .. det er trist om man ikke får oppleve. Det som ofte omtales som "behov for sex" er nok mer det sosiale og psykiske, ikke om man får orgasme og utløsninger. Alle kan onanere liksom, så det rent fysiske er lett å fikse. Det sosiale og psyiske behovet blir vanskeligere å dekke. Den triste sannheten er at en del ikke klarer å finne seg noen. Det ikke noen for alle. 6 1
Shy Guy Skrevet 7. juli 2023 #18 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor « trenger» jeg og andre sex? Hvordan er det essensielt? Anonymkode: e775b...520 For å ta et helt annet eksempel, men likevel relevant. Trenger spedbarn kroppskontakt? Klarer sikkert å vokse opp uten, så sant de får mat og øvrig stell. Men man trenger rett og slett kroppslig nærhet, intimitet og kjærlighet for å bli et mest mulig sunt og "helt" menneske. Ganske likt for voksne mennesker også. Vi trenger det ikke for å overleve, sånn bokstavelig talt, men det er en veldig viktig del likevel, og noe blir tapt hvis man ikke har den fysiske og mentale nærheten over tid. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #19 Skrevet 7. juli 2023 Jeg synes synd på de som ikke "får" sex. Lengselen etter en seksuell relasjon ligger dypt i oss og er fullstendig forståelig og veldig menneskelig. Sex er jo noe av det vakreste som finnes, så hvordan kan dere bare bagatellisere et sånt behov? Jeg vet ikke hvordan jeg selv hadde klart et liv uten sex, jeg får faktisk helt panikk ved tanken. Så, ja, alle dere som ikke "får" sex har all min sympati og forståelse. Anonymkode: 98440...4b0 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #20 Skrevet 7. juli 2023 Det er ingen menneskerett å ha familie, venner, kjærlighet, fysisk kontakt, klemmer eller nærhet. Det er ikke synd på de som ikke har noen som er glad i dem eller som ikke får nærhet. Det er ikke en menneskerett og ikke noe man får. Man kan leve uten. Anonymkode: 14781...dcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå