AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 kåtskap kjennes mest? Anonymkode: c95cf...e10 1
Even Tuell Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Hvis du tenker på kåtskap som å gå rundt hele dagen og ha lyst på sex, så er det vel mer i pungområdet for min del. Den ulmene kåtskapen, lysten aka "blue balls". Men når det først har blitt sex og puling, så kjennes det mest i penis (det kan sikkert ha noe med at det stort sett er penis som blir stimulert ved sex). 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 Mest i pungen vil jeg si, vertfall før man har fysisk samleie. Men kan også kjenne det i andre deler av kroppen, som rumpe og hofter. Det kan nærmest sitre i hele kroppen. Sikkert ikke veldig annerledes slik sett mellom menn og kvinner. Anonymkode: 6c588...f14 1
Bombasi Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 Kan være begge deler, men også forskjellige deler. Noen ganger kjenner jeg det best i pungen, andre ganger i penis. Har ikke tenkt på det før, men tror kanskje at når jeg kjenner det i pungen at jeg virkelig er kåt. For å illustrere bedre, så skaper penis sexlyst, mens pungen skaper kåtskap, hvis det gir mening... 😁 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 Det man merker i pungen, er oppbyggingen av sæd. Så det er mer en langsiktig greie. Anonymkode: c3df3...cc5 1
feliek54 Skrevet 9. juli 2023 #8 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 20.27): kåtskap kjennes mest? Anonymkode: c95cf...e10 er nok begge deler men for meg er det i mer en der. og en deilig følelse etter orgasme i hele kroppen også.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #9 Skrevet 9. juli 2023 Eg kjenner det i staken og i taska. Anonymkode: fa193...117
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #10 Skrevet 9. juli 2023 kjennes vel mest i pungen, men er jo mest merkbart i pikken. Får jo ståpikk og ikke ståpung. Og ja jeg har ofte og mye ståpikk uten å være stimulert. Bare av å være kåt Anonymkode: 968d4...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #11 Skrevet 9. juli 2023 Spørs hvor i prosessen jeg er, hovedsakelig i penisen. Men vis penisen blir edget til det punkte at det kontinuerlig renner ut av meg fordi pungen har blitt overfylt, skulle edgingen stoppe slik at det ikke får renne ut mer i en periode. Enda verre at penisen blir slapp, da kjenner jeg det definitivt i pungen som er så smertefult og gjør pungen så ømfintelig at jeg må spre bena eller gå sidelengs. Blueballs er en veldig ordentlig ting i mitt tilfelle ihvertfall. Det gjør ikke noe om jeg så endelig får en orgasme hvis det har blitt avbrutt når jeg er på mitt kåteste. Det kan lette noe men er fortsatt øm i opp til 12 timer senere, verste er også at du ikke alltid får tømt deg ordentlig selv om du får en orgasme etterpå, har opplevd å få orgasme da i slapp eller halvhard tilstand uten at det har fått bygget seg opp igjen fordi alt er på maks at bare et pust på penishode ville ha startet orgasmen, men ejakulasjonen ikke er kraftig nok til å få ut en brøkdel som ligger i pungen. En gang gikk det så galt at kjæresten fikk ikke bare dårlig samvittighet hun holdt nesten på å ringe ambulanse fordi på 10 time kom jeg meg ikke ut av sengen. Hadde så vondt i pungen at jeg ikke kunne rør meg overhode, eneste som fungerte var å overstimulere meg slik at det begynte å renne kraftig ut av meg igjen før hun satt inn nådestøttet og kom bare opp for luft mens hun fikk meg til å komme to ganger kort etter hverandre. Før hun så var veldig snill, hentet en ispose, gav meg en smertestillende og lot meg sove hele dagen. Det var første og siste gang hun tok leken så langt, hun følte seg helt forferdelig. Anonymkode: 5c4f9...94b
Dubidu Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 ytterst på penishodet - støtvis kløe også før utløsning
Bamseklemmer Skrevet 10. juli 2023 #13 Skrevet 10. juli 2023 Kjenner pulsen i pikken som dunkende hjerteslag.. Blueballs har jeg ikke kjent siden jeg var guttongen😅
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #14 Skrevet 10. juli 2023 Når jeg får sommerfugler i tissen er jeg klar. Anonymkode: d3599...267 1 1 1
Mykmann41 Skrevet 10. juli 2023 #17 Skrevet 10. juli 2023 Mulig jeg er et avvik, men dette er jo noe som sitrer i hele kroppen, kan ikke plasseres på en spesiell plass. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå