AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Det er flere kalorier i juice enn brus. Det er også mer kalorier i o'boy enn i brus. Er da brus det beste valget om man vil ned i vekt? Anonymkode: 2bcac...8da
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er flere kalorier i juice enn brus. Det er også mer kalorier i o'boy enn i brus. Er da brus det beste valget om man vil ned i vekt? Anonymkode: 2bcac...8da Vann. Vann er det beste alternativet. Anonymkode: a464e...296 3 4
NiceOrNothing Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er flere kalorier i juice enn brus. Det er også mer kalorier i o'boy enn i brus. Er da brus det beste valget om man vil ned i vekt? Anonymkode: 2bcac...8da Vann , Farris & kaffe er nok de beste alternativene hvis man vil ned i vekt . De flytende kaloriene er de enkleste å kutte ut 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vann. Vann er det beste alternativet. Anonymkode: a464e...296 Det var ikke det jeg spurte om. TS Anonymkode: 2bcac...8da
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 Om du kun fokuserer på å gå ned i vekt er sukkerfri brus det beste av alternativene dine. Likevel er vel oboy «sunnere» pga næringsstoffer i melken Anonymkode: 560e0...8d2 1
NiceOrNothing Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 Topsi skrev (Akkurat nå): Så lenge brusen er sukkerfri Hjernen klarer ikke skille mellom sukkerfri & sukker . Søtt er søtt . Å vil derfor sette igang prosesser som fører til overvekt uansett 1
Hensatt Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 Kaloriinnholdet er vel rundt 40-50 per 100ml for alle disse sukkerdrikkene, så ingen av de er "bedre" om du skal slanke deg. Og brus har mest tomme kalorier av disse, så ikke tro at brus er et sunnere alternativ. 3
Hensatt Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Hjernen klarer ikke skille mellom sukkerfri & sukker . Søtt er søtt . Å vil derfor sette igang prosesser som fører til overvekt uansett Så en brus med 0 kalorier øker vekten din? Den må du nesten forklare. 3
Topsi Skrevet 7. juli 2023 #10 Skrevet 7. juli 2023 NiceOrNothing skrev (2 minutter siden): Hjernen klarer ikke skille mellom sukkerfri & sukker . Søtt er søtt . Å vil derfor sette igang prosesser som fører til overvekt uansett Jeg har gått ned 20kg ig holdt vekta i 2 år (med hjelp) samtidig som jeg drikker 1.5-2l om dagen 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #11 Skrevet 7. juli 2023 NiceOrNothing skrev (53 minutter siden): Hjernen klarer ikke skille mellom sukkerfri & sukker . Søtt er søtt . Å vil derfor sette igang prosesser som fører til overvekt uansett Vet ikke hva du mener med dette. Jeg kjenner flere lettbrusavhengige, og det er en usunn vane syns jeg, men de fleste er tynne/slanke. Dersom brus "setter i gang prosesser" så er det vel bedre å drikke sukkerfri brus og spare de 400 kaloriene som finnes i en liter cola med sukker? Dersom man må ha brusen uansett. Anonymkode: 44822...d06 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #12 Skrevet 7. juli 2023 Blizz1 skrev (1 time siden): Så en brus med 0 kalorier øker vekten din? Den må du nesten forklare. Kommer vel an på søtningsmiddelet, men nå var det uansett ikke kalorier hen du sutrete nevnte. Anonymkode: 1cd8f...e85
Hensatt Skrevet 7. juli 2023 #13 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kommer vel an på søtningsmiddelet, men nå var det uansett ikke kalorier hen du sutrete nevnte. Anonymkode: 1cd8f...e85 Ikke jeg heller. Hvem er sutrete?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå