Gå til innhold

Samboeren min har lyst på sex hver dag, og får det.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det kunne ikke falle han inn å takke nei noen gang. Han er klar hver bidige dag.

Det er altså ikke jeg🤣 Men han får allikevel sitt de dagene jeg ikke er kåt. Jeg nyter nærheten og syns det er godt, men det er på hans premisser. Det kunne ikke falle meg inn å si nei når han banker så pent på som han gjør. Det hadde blitt som å si nei når han kommer og vil ha en klem. Å la han få kosen sin når han trenger det, er en av måtene mine å vise han kjærlighet på.

Hvordan har dere det når lysten ikke er lik?

Anonymkode: eb39a...e2f

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her🥰

Anonymkode: be5e9...415

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker å være sammen med menn som er har høy drive selv. Trøstesex fra noen for å please meg? Usj..neitakk altså..

Anonymkode: 1b53e...66e

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har bedre å gjøre med livet mitt enn å være tømmestasjon.

Anonymkode: 2f82d...af0

• Liker 18
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha det hverdag men kona synes sex er noe dritt😅

Anonymkode: 657c0...141

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor opplever du at det gjør deg til tømmestasjon? Oppriktig interessert.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha det hverdag men kona synes sex er noe dritt😅

Anonymkode: 657c0...141

Så synd…hvor ofte har dere sex?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker å være sammen med menn som er har høy drive selv. Trøstesex fra noen for å please meg? Usj..neitakk altså..

Hvorfor opplever du at det er trøstesex?

• Liker 1
Skrevet

Tenk å ha et så forvridd og forkvaklet syn på kjærlighetssex.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

For min del er sex egentlig bare interessant når hun også har lyst. Det gir meg lite å ha sex når hun ikke er en entusiastisk deltaker. Selv om jeg får orgasme og "tømt meg", så blir det en sånn hul følelse. En seier som ikke er en seier.

Jeg vil ha henne OG jeg vil at hun skal ville ha meg. Det er først da det blir bra og jeg får den gode følelsen etter sexen.

Jeg forstår absolutt gesten, men for meg ville det føltes feil.
Ville faktisk foretrukket et "nei, ikke sex i dag" enn at hun tar rollen som "tilgjengelig hull".

• Liker 14
  • Hjerte 6
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
Even Tuell skrev (Akkurat nå):

For min del er sex egentlig bare interessant når hun også har lyst. Det gir meg lite å ha sex når hun ikke er en entusiastisk deltaker. Selv om jeg får orgasme og "tømt meg", så blir det en sånn hul følelse. En seier som ikke er en seier.

Jeg vil ha henne OG jeg vil at hun skal ville ha meg. Det er først da det blir bra og jeg får den gode følelsen etter sexen.

Jeg forstår absolutt gesten, men for meg ville det føltes feil.
Ville faktisk foretrukket et "nei, ikke sex i dag" enn at hun tar rollen som "tilgjengelig hull".

Du vil helst ha om hun er aktiv og deltagende, like kåt som deg? Eller «går de fint» om hun nyter kosen og nærheten men ikke jakter på orgasmen?

spør av interesse, ikke kritikk🙏

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville heller ha hatt sex med noen som virkelig hadde lyst 1 gang pr. uke, enn hver dag på tross for at hun ikke har lyst.

Men hvis du er tilfreds med ordningen så. Husk bare på at den dagen du ikke blir det, så ikke føl at du må. Du må ingenting. Og det er ikke synd på han om han må legge seg en kveld tørr på snobben.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (3 minutter siden):

Jeg ville heller ha hatt sex med noen som virkelig hadde lyst 1 gang pr. uke, enn hver dag på tross for at hun ikke har lyst.

Men hvis du er tilfreds med ordningen så. Husk bare på at den dagen du ikke blir det, så ikke føl at du må. Du må ingenting. Og det er ikke synd på han om han må legge seg en kveld tørr på snobben.

Det er en god påminner. Takk for det. Jeg jobber kontinuerlig med å ikke kjenne på samvittigheten. 
Når det er sagt, så har jeg ofte lyst. Og de dagene jeg ikke har det, higer jeg etter nærhet.

så hvis jeg sier til deg at du kan få sex. Jeg er ikke kåt, men jeg har veldig lyst på kosen og nærheten med deg,  og nyter stunden. Vil du allikvel avstå? 
Hva ville du kjent på om vi hadde hatt sex under de omstendighetene, tror du?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vil helst ha om hun er aktiv og deltagende, like kåt som deg? Eller «går de fint» om hun nyter kosen og nærheten men ikke jakter på orgasmen?

spør av interesse, ikke kritikk🙏

Nyter kosen, nærhet, intimitet, litt kåt osv ... da er man med. Da er det ålreit, men vi har kanskje mer rolig "kosesex" om hun er i det humøret. Sexen må passe form og humør. Men er man mest gira på kos og nærhet, så kan man jo bare ha det da; ligge ved siden av hverandre og sånt. Man kan ha intimitet, kos, nærhet uten sex.

Det som er viktig for meg at hun må ha såpass lyst at hun faktisk er aktiv deltaker, ikke bare ligger der som en pudding og venter på at jeg skal bli ferdig. Jeg vil ikke at hun skal være cum dumpsteren min.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis har vi drøssevis av andre måter å vise kjærlighet på så vi har ikke sex når den ene ikke vil. 

Anonymkode: 8d14a...b17

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

"Få sex" - utrykket byr meg virkelig i mot.

Anonymkode: 1f55c...77e

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvorfor opplever du at det er trøstesex?

Fordi du ikke egentlig har lyst, men lar han ha sex med deg for at han skal være tilfreds. Jeg syns det er alt annet enn sexy. Jeg hadde ikke orket sex om jeg hadde vist at det var drivkraften til den andre parten.

• Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen med kjæresten deres da?

Her har vi sex 1-2 ganger per måned, vi har vært sammen i snart 20 år.

Anonymkode: 097ca...e42

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er en god påminner. Takk for det. Jeg jobber kontinuerlig med å ikke kjenne på samvittigheten. 
Når det er sagt, så har jeg ofte lyst. Og de dagene jeg ikke har det, higer jeg etter nærhet.

så hvis jeg sier til deg at du kan få sex. Jeg er ikke kåt, men jeg har veldig lyst på kosen og nærheten med deg,  og nyter stunden. Vil du allikvel avstå? 
Hva ville du kjent på om vi hadde hatt sex under de omstendighetene, tror du?

Jeg kan fint tilby kos og nærhet uten sex. Faktisk er kos og nærhet et must for min del. Og jeg tåler altså å kose uten at jeg trenger sex, og det selv om kosen fører til ståpeis. Ståpeis betyr ikke at man MÅ ha sex i noen former. 

Og når premissene mine er slik, så kan jeg snu på spørsmålet mot deg. Du får både kos og nærhet, samt opplever at jeg får ståpeis, klarer du å ignorere ståpeisen min fordi du ikke har lyst? 

Angående avstå. Hadde jeg hatt sex f.eks 12 dager på rad, så trenger jeg ikke den 13., bare fordi vi koser litt, og særlig hvis du ikke vil.

Hva jeg ville kjent på? Altså, man merker om man har en kåt og lysten partner eller ikke. Det er noe med detaljer rundt deltakelse, stønning, våthet og initiativ, samt at man nærmest ser forskjellen i øynene. Jeg er ikke akkurat et kvinneleksikon, men hos en partner man kjenner så merker man også forskjellen. 

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Og det kunne ikke falle han inn å takke nei noen gang. Han er klar hver bidige dag.

Det er altså ikke jeg🤣 Men han får allikevel sitt de dagene jeg ikke er kåt. Jeg nyter nærheten og syns det er godt, men det er på hans premisser. Det kunne ikke falle meg inn å si nei når han banker så pent på som han gjør. Det hadde blitt som å si nei når han kommer og vil ha en klem. Å la han få kosen sin når han trenger det, er en av måtene mine å vise han kjærlighet på.

Hvordan har dere det når lysten ikke er lik?

Måten du beskriver dynamikken på får deg til å høres ut som en prostituert og han som en needy stakkar. Grøss & gru.

Anonymkode: 56f66...07e

• Liker 7
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...