AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Jeg har lagt på meg endel de siste årene (pga sykdom), og jeg har egentlig ikke lyst til å gå på stranden ol, jeg gruer meg rett og slett til ferien🙁 For bare noen år siden hadde jeg en helt vanlig kropp, og kunne gå med det jeg ville, men nå vil jeg bare skjule meg.. Men en bikini, der trusen har et høyt liv, kan kanskje føles mer komfortabelt, men hvor kjøper man sånt? Jeg var innom hm, men der fant jeg ikke noe sånt.. Har tenkt litt på badedrakt også, men ser for meg at jeg kommer til å se ut som en stappet pølse, eller noe sånt🙈😕 I tillegg er jeg lav, 156cm. Og det meste av vekten er kommet på mage, hofter og litt lår.. Så jeg er altså blitt et eple med armer og ben🫣 Anonymkode: 25e05...cc5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har lagt på meg endel de siste årene (pga sykdom), og jeg har egentlig ikke lyst til å gå på stranden ol, jeg gruer meg rett og slett til ferien🙁 For bare noen år siden hadde jeg en helt vanlig kropp, og kunne gå med det jeg ville, men nå vil jeg bare skjule meg.. Men en bikini, der trusen har et høyt liv, kan kanskje føles mer komfortabelt, men hvor kjøper man sånt? Jeg var innom hm, men der fant jeg ikke noe sånt.. Har tenkt litt på badedrakt også, men ser for meg at jeg kommer til å se ut som en stappet pølse, eller noe sånt🙈😕 I tillegg er jeg lav, 156cm. Og det meste av vekten er kommet på mage, hofter og litt lår.. Så jeg er altså blitt et eple med armer og ben🫣 Anonymkode: 25e05...cc5 Cubus har 😄 kjøpte selv der Anonymkode: 0383a...3f1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Sjekket ut careless? Anonymkode: f05c8...993
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 Seafolly, saltabad, prima donna. Anonymkode: 4705d...bd8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 Vet du hva.. Ingen tenker på hvordan kroppen din ser ut. Og vi er mange med noen kilo for mye her og der. Bad og kos deg, og nyt at du har en frisk kropp, du har ingenting å skamme deg over. Careless har fine bikiner, og dette merket hyller kvinnelige former. Blir glad av å se naturlige, fine kropper der. Anonymkode: b5afd...7cb
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 Tusen takk for tips og innspill!🙏 Anonymkode: 25e05...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå