Julia Piñero Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Noen som har fått med seg dette? Har vært Madonna fan i mange år, men de siste årene virker det tilsynelatende litt ut hun som har vært ute å kjøre. Blir oppriktig bekymret og håper hun klarer seg Utdrag dra artikkelen: ”Madonnas bedring går tregere enn forventet etter hennes plutselige sykehusinnleggelse forrige uke. Faktisk har nye rapporter avslørt at hennes nylige sykehusinnleggelse var mer alvorlig enn først antatt.“ https://no.newsner.com/kjendis/tragiske-nye-detaljer-kommer-frem-etter-madonnas-sykehusinnleggelse-stjernen-matte-gjenopplives/?fbclid=IwAR34K4V6IHDtQ1ysfl8eQ1acLxQRbUhtlz-T-pupgQhewGoCQFmt3szGYfQ_aem_Ae0OTRNvl2JeWCSgnoXGNTmnkrxxCP0m2etJFkJk_tIjazI-0x5BBvdZoCvfMkagsoI
Phoenix Heart Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Har fått det med meg, får bare håpe hun blir frisk
Julia Piñero Skrevet 7. juli 2023 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2023 Athena Freyja skrev (2 timer siden): Har fått det med meg, får bare håpe hun blir frisk Ja, håper jeg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå