Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen gjort dette? Hvor var dere og hva betalte dere? :) Vi har en nyfødt og ønsker å gjøre dette til våren, men er litt usikker på hva det koster. Vi skal ikke på utenlandstur i år pga baby, så vi har jo disse pengene på konto. Vi har funnet en leilighet på Airbnb til 21 000 for 30 dager. Flybilletter på den tiden ligger på 5500. Mat er uansett billigere enn i Norge og det må man ha.. Noen tips? :) 

Anonymkode: 9f976...a2b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når en av dere har foreldrepermisjon, hva har dere tenkt for den andre? Ulønnet permisjon? Ferie? Viktig at dere setter dere inn i konsekvensene.

Vi var noen måneder i Australia. Mannen hadde permisjon, jeg var student. Noen år siden, så husker ikke beløp. Vi leide ut egen leilighet så hadde derfor midler til boutgifter.

Anonymkode: 0236a...b30

AnonymBruker
Skrevet

Undersøk behov for vaksiner, sjekk forsikringer og helsehjelp dere kan få der. Undersøk temperaturer og hva dere og baby lever fint med.

Anonymkode: 651ca...1b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når en av dere har foreldrepermisjon, hva har dere tenkt for den andre? Ulønnet permisjon? Ferie? Viktig at dere setter dere inn i konsekvensene.

Vi var noen måneder i Australia. Mannen hadde permisjon, jeg var student. Noen år siden, så husker ikke beløp. Vi leide ut egen leilighet så hadde derfor midler til boutgifter.

Anonymkode: 0236a...b30

Jeg skriver master så vi kan fint ta 4-5 uker som er planen :) 

Anonymkode: 9f976...a2b

AnonymBruker
Skrevet

Vaksiner og hvor dere skal (dvs tilgang på helsehjelp) er det viktigste. Å reise med baby er ikke som å reise på kjærestetur… Helt andre ting blir viktige. 

Anonymkode: dbb5c...4ac

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...