Gå til innhold

Endelig får jeg møte han etter 16 år, redd for at jeg blir for nervøs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

en fyr jeg avviste for 16 år siden har sagt ja til en kopp kafe, men gjorde det klart at det nødvendigvis ikke er en date. Nå er jeg redd at han kommer til å røpe det med at han er gift og har barn eller noe i den duren. Samtidig er jeg ganske skeptisk for at han ikke kaller det for date. Har jeg kanskje høye forhåpninger. Det har gått lang tid og jeg er kanskje ikke hu samme han var forelsket i, frykter også at jeg ikke har mye å tilby nå som da, huff mange ekle tanker... hva tenker dere?

kvinne på 36 her :)

PS vær snille

Anonymkode: b4d91...1bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på hva du mener, har han gjort det klart at det IKKE er en date, eller at det KANSKJE ikke er en date?

Uansett virker det som du har forhåpninger til at det skal være en date, så vel, her er jeg redd for at du blir skuffet.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

en fyr jeg avviste for 16 år siden har sagt ja til en kopp kafe, men gjorde det klart at det nødvendigvis ikke er en date. Nå er jeg redd at han kommer til å røpe det med at han er gift og har barn eller noe i den duren. Samtidig er jeg ganske skeptisk for at han ikke kaller det for date. Har jeg kanskje høye forhåpninger. Det har gått lang tid og jeg er kanskje ikke hu samme han var forelsket i, frykter også at jeg ikke har mye å tilby nå som da, huff mange ekle tanker... hva tenker dere?

kvinne på 36 her :)

PS vær snille

Hva vet du om grunnen til avvisningen?

Jeg ble spurt om jeg ville bli sammen med han da jeg var svært ung og måtte takke nei selvom jeg hadde FØLELSER for han. Han var en venn hele veien. Jeg var opptatt med karriere og jobb og visste at han kom til å ville tilbringe mye tid sammen med meg når jeg hadde veldig begrenset med tid siden jeg var midt oppi studie og jobb. Og nei hadde ikke sex med mange menn. Hadde faktisk ikke sex hele studietiden min og ble sammen med en kar da jeg var 27. Han var den første jeg lå med i voksen alder så ble det slutt tre år etter og siden har jeg vært aktiv på datingsfronten uten å ligge med noen som helst. Og en ting til jeg glemte. Han har jeg ligget med forresten. så slutt å antyd noe uten kunnskap om andres liv.

TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er helt sikker ikke bitter ovenfor den avvisningen for lenge siden, men tror nok ja at han kan være godt gift med barn. Det har jo gått 16 år og jeg ville ikke forventet noe til å begynne med, men for all del møt opp se hvor det fører hen.

Anonymkode: 5978b...2a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sikker på at du vil date han, hvis dere ikke har møttes på 16 år? Du aner jo ikke hvem han er. Senk forhåpningene og forventningen og ta en uformell kaffe og se hva dere har felles, om det er noe kjemi, om dere er i lik livssituasjon osv. 

Anonymkode: 92453...4f3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig har jeg litt dårlig erfaring med å møte gamle flammer, men man skal aldri si aldri....

Anonymkode: 91401...c27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du møte en fyr du ikke er interesser i og som du har avvist?

Anonymkode: 1fd4c...5d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor vil du møte en fyr du ikke er interesser i og som du har avvist?

Anonymkode: 1fd4c...5d0

Jeg har svart på dette litt lenger opp i tråden og vennligst slutt å nevn hele tiden at jeg ikke er interessert i han. Det har jeg vært hele veien, men har aldri klart å bryte meg gjennom all den delen ved å bygge opp livet. Derfor ble det som det ble. Og nå som alt er på stell og følelsene mine fortsatt er der, ser ingen grunn til å gjøre dem åpenbare så er det opp til han å ta valget.

TS

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep, hatefullt innhold, spekulasjon, avsporinger og samtlige svar til dette. 

Matas, mod. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...