AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #21 Skrevet 5. august 2023 Det hadde jeg faktisk ikke gidda å være med på. Du har gjentatte ganger sagt at du ønsker ikke analsex. Om han vil at du skal utføre det på ham så får han være tydelig og si det rett ut. Å presse noen til sexsuelle handlinger og aktiviteter er så nedring at jeg har ikke ord. Han har utrolig lite respekt for deg! Og hvem vil vel begi seg ut på å utforske nye seksuelle aktiviteter sammen med en som utviser liten respekt. Jeg hadde aldri gjort det heller. Du kan ikke stole på at han vil lytte til dine signaler OG respektere dem. Slipper du han til å rompa så kan du banne på at han vil kjøre sitt eget løp. Det er mange ting i livet man ikke ønsker å prøve, uten at det er noe galt i det. For noen er det fallskjermhopping (man vet ikke om man ikke liker det før man har prøvd), tyrefekting (man vet ikke om man ikke liker det før man har prøvd), synge på en stor scene (man vet ikke om man ikke liker det før man har prøvd), analsex (man vet ikke om man ikke liker det før man har prøvd), grottedykking (man vet ikke om man ikke liker det før man har prøvd), få barn (man vet ikke om man ikke liker det før man har prøvd), osv. Anonymkode: 31552...b4d 3
Diezel Skrevet 5. august 2023 #22 Skrevet 5. august 2023 Det kan jo hende det er andre ting han vin prøve - at han vil friske opp sexlivet men har litt dårlig repertoar så da er det liksom bare analsex han kommer på. Hva med «jeg vil ikke ha analsex, men jeg vil også spicy ting opp litt, så jeg har vært og shoppet på Kondomeriet» …?
Topper og daler Skrevet 5. august 2023 #23 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 17.23): Vi er et godt gift par. Vært sammen i i mange år og har 3 barn (skolealder) mannen har ønsket analsex hele veien, og mast en del om det. Jeg har uttrykt klart hele veien at det ikke er noe jeg ønsker. Men han gir seg ikke med masingen. Nå ønsker han at vi skal ta analsex kurs på nett , og at det kan gjøre at jeg får lyst. altså jeg ønsker at mannen skal ha det bra, men samtidig ønsker jeg ikke å gå utover mine grenser. Jeg føler det går langt i mot mine grenser og verdier. er det flere par som har forsøkt kurs hvor den ene ikke er interessert , hvor det har vært vellykket likevel? er usikker på om jeg klarer å åpne meg for det fysisk, når jeg er så lukket på det psykiske plan, om det gir mening. Vi har et aktivt sexliv i følge meg selv, sex hver uke, men altfor lite i følge han. Har god variasjon, med forskjellig stillinger. Han har uttrykt ved flere anledninger at han er så uttørket på sex , med kun en gang i uken , at han vurderer skilsmisse. Anonymkode: 0a514...c6b Nei, har ikke tro på anslsex i deres tilfelle. Tror begge må være interessert. Ikke sjarmerende at han maser. Sex en gang i uka synes jeg personlig er for lite. Ville heller økt frekvens framfor å gå direkte til analsex. Høres ut som at dere ikke kommuniserer så godt sammen.
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #24 Skrevet 5. august 2023 Synes ikke du burde la deg presse av han, om du skulle gjennomføre et forsøk så må det være fordi DU har lyst. Selv er jeg midt i 30-årene, har praktisert analsex siden jeg var 17. Gjør det ikke ofte, det må være mitt forslag, mye glid og tid. Jeg har også lært med en vondt erfaring at jeg dropper det kvelden før mye stillesitting. Ro og tillit betyr mye. Jeg kommer kun ved analsex. Anonymkode: fcd77...45f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå