AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Vi er et godt gift par. Vært sammen i i mange år og har 3 barn (skolealder) mannen har ønsket analsex hele veien, og mast en del om det. Jeg har uttrykt klart hele veien at det ikke er noe jeg ønsker. Men han gir seg ikke med masingen. Nå ønsker han at vi skal ta analsex kurs på nett , og at det kan gjøre at jeg får lyst. altså jeg ønsker at mannen skal ha det bra, men samtidig ønsker jeg ikke å gå utover mine grenser. Jeg føler det går langt i mot mine grenser og verdier. er det flere par som har forsøkt kurs hvor den ene ikke er interessert , hvor det har vært vellykket likevel? er usikker på om jeg klarer å åpne meg for det fysisk, når jeg er så lukket på det psykiske plan, om det gir mening. Vi har et aktivt sexliv i følge meg selv, sex hver uke, men altfor lite i følge han. Har god variasjon, med forskjellig stillinger. Han har uttrykt ved flere anledninger at han er så uttørket på sex , med kun en gang i uken , at han vurderer skilsmisse. Anonymkode: 0a514...c6b
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Du får spørre om du kan prøve på han med strap on først slik at han kan kjenne på det og bli vant til det, for så å veilede meg når det er din tur. Da får nok pipa en litt annen lyd. Anonymkode: 0b487...865 14
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får spørre om du kan prøve på han med strap on først slik at han kan kjenne på det og bli vant til det, for så å veilede meg når det er din tur. Da får nok pipa en litt annen lyd. Anonymkode: 0b487...865 Menn tar den ikke i fisern Anonymkode: ce459...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn tar den ikke i fisern Anonymkode: ce459...c1c Ikke damer heller kan man si da. Anonymkode: 0b487...865 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 Sex en gang i uka er litt lite. Anonymkode: 5455a...e05 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke damer heller kan man si da. Anonymkode: 0b487...865 Jo Anonymkode: ce459...c1c 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo Anonymkode: ce459...c1c Troll Anonymkode: 0b487...865 1
Even Tuell Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Vi er et godt gift par. Vært sammen i i mange år og har 3 barn (skolealder) mannen har ønsket analsex hele veien, og mast en del om det. Jeg har uttrykt klart hele veien at det ikke er noe jeg ønsker. Men han gir seg ikke med masingen. Nå ønsker han at vi skal ta analsex kurs på nett , og at det kan gjøre at jeg får lyst. altså jeg ønsker at mannen skal ha det bra, men samtidig ønsker jeg ikke å gå utover mine grenser. Jeg føler det går langt i mot mine grenser og verdier. er usikker på om jeg klarer å åpne meg for det fysisk, når jeg er så lukket på det psykiske plan, om det gir mening. Han har uttrykt ved flere anledninger at han er så uttørket på sex , med kun en gang i uken , at han vurderer skilsmisse. Anonymkode: 0a514...c6b Jeg syns du skal holde på dine verdier og det du vil. Ingen skal bli med på seksuelle handlinger de ikke ønsker eller komfortable med. At fyren åpenbart nekter å ta et nei for et nei, er et rødt flagg for min del. Han er voksen, han vet hva nei betyr. Ville du lat de tre barna mase seg til det de vil? Neppe... Så hvorfor skal gubben ikke klare samme konseptet som barna? Kanskje det er han som burde gå på skolen? Røde flagg nummer to er å true seg til sex ved å hinte til skilsmisse. Det er et asshole-move deluxe og viser at han kanskje ikke har all verdens respekt for deg, verken som partner, kone eller person. Det høres ut som at det er hans behov som betyr noe ... hva du vil (og ikke vil) ser ut til å komme i andre rekke. Det er helt greit og normalt at det er forskjell mellom hvor mye sex man ønsker i et forhold. Det er en greie for svært svært mange, men det er et lite fåtall som forsøker å presse seg til sex. I min bok er det direkte usexy, respektløst og rasshøl-oppførsel. En mulighet er at dere tar et par grundige samtaler om sex og hva som eventuelt kan gjøres for at dere skal ha sex oftere. Hvordan kan lyst og kåtskap komme mer fram? Er det noe i hverdagen og hvordan ting fungerer med barn og familieliv som kan endres? Kanskje ta en prat med en sexolog eller noe sånt? Det kommer litt ned til hvor mye du vil ofre (av deg selv?) i forholdet. Kanskje han kan få skilsmissen sin ... så kan han sitte i en leilighet alene og runke? Er det forbedringen han er på jakt etter? Play stupid games, win stupid prices. 5 1 5
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #10 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du får spørre om du kan prøve på han med strap on først slik at han kan kjenne på det og bli vant til det, for så å veilede meg når det er din tur. Da får nok pipa en litt annen lyd. Anonymkode: 0b487...865 Jeg er mann og prøver egentlig å normalisere/innføre analsex i forholdet vårt fordi jeg elsker anal stimuli på meg selv og hun syns alt med rompa er ekkelt. Så jeg hadde digga strapon 🤗 Anonymkode: c0f2e...ab4 4
Fioljenta Skrevet 7. juli 2023 #11 Skrevet 7. juli 2023 Jeg synes vanligvis det er greit å vite noe før jeg gjør meg opp en mening om noe. Men, her tror jeg ikke det er løsningen. Mitt erfaring er at analsex ikke lever opp til sitt eget rykte. Jeg skjønner at han tror han går glipp av noe hvis han aldri har prøvd, men samtidig må han respektere ditt nei. Både han og du bør respektere dine grenser! Det finnes massevis av andre muligheter til å variere! Kanskje dere kan finne noe dere begge liker i stedet? Hva har du lyst til? 1 3
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #12 Skrevet 7. juli 2023 Dere er gift, men ikke spesielt godt gift. Trolig tar du aldri initiativ, og den ene gangen i uka, føler han at han har mast seg til. Han vet at det er slutt snart, så han føler at det ikke er noe å tape på å pushe deg litt. Anonymkode: 9024d...657 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #13 Skrevet 7. juli 2023 Skal man først ha anal sex er det viktig med glidemiddel om man ikke er våt nok. Så må man prøve å slappe av så godt som mulig under penetreringen. Ellers blir det fort smertefullt om man ikke bruker litt tid på å utvide seg først. Men om du er veldig skeptisk til analsex så håper jeg han ikke presser deg. Men heller lar deg få bruke den tiden du trenger for å finne ut om du vil prøve det forsiktig eller ikke i det hele tatt. Anonymkode: 703e7...e55
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #14 Skrevet 7. juli 2023 Høres ikke ut som en bra relasjon. Om man har det helt ræva sammen, hjelper det ikke å åpne ræva. Anonymkode: 0a826...e26 2 3
AnonymBruker 42 Skrevet 7. juli 2023 #15 Skrevet 7. juli 2023 🤣 "Rumpesex-kurs" over nett, ja... Høres sexy og givende ut... Interessant at "verdier" er nevnt (er dette religiøse "verdier" vi snakker om?) Mye man skal lese... JAJA - det er vel derforkan være så "fascinerende" ved anledninger også. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #16 Skrevet 8. juli 2023 Har du ikke lyst skal han respektere det. Ferdig snakka! Anonymkode: 17504...491 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #17 Skrevet 8. juli 2023 Kanskje dere rett og slett ikke er særlig kompatible? Jeg er kvinne, men jeg har slitt i forhold hvor partner kun ønsker sex en gang i uken. For meg er det altfor lite, når jeg selv ønsker 5-6. Løsningen ble jo å møtes på midten, men det er vondt å føle at partner ikke har lyst på deg på samme måte. Jeg forstår også at det er vondt å være den som hele tiden må avvise og føler at man blir mast på. Jeg tenker at det rett og slett ikke er en særlig kompatibel match, men det er basert på min egen livskvalitet. Ser er sex og emosjonell intimitet alfa og omega. Begge deler må være tilstede for å føle seg mest mulig knyttet til partner. Anonymkode: 69c76...557 2 1
Kateyy Skrevet 13. juli 2023 #18 Skrevet 13. juli 2023 Høres ut som anal er en fetish for han, noe som er vanskelig å legge fra seg. Jeg er sammen med en mann som også er ganske opphengt i det og han er den første jeg har prøvd det med. Jeg har aldri hatt noen interesse i det og var ganske nølende, men jeg er veldig trygg på han så tenkte det ikke kunne skade å prøve. Hadde aldri trodd at det kom til å bli noe jeg liker, men det var akkurat det som skjedde 😅 Nå skal det si seg at han aldri har presset meg til å prøve det å har aldri vert noe mas om det heller. Hadde nok aldri vurdert det om han ikke respekterte følelsene mine om det. For meg er det veldig viktig og være kompatible når det kommer til sex for da kommer det alltid til å være spennende og godt nok selv etter flere år sammen. 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #19 Skrevet 5. august 2023 AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 17.28): Du får spørre om du kan prøve på han med strap on først slik at han kan kjenne på det og bli vant til det, for så å veilede meg når det er din tur. Da får nok pipa en litt annen lyd. Anonymkode: 0b487...865 Dette. Helt seriøst er dette noe jeg hadde forventet at mannen hadde prøvd sammen med meg. Altså, han skulle vite hvordan det føltes. Hilsen en som praktiserer, men helt uaktuelt om han ikke selv hadde prøvd først. Anonymkode: 56622...02b
AnonymBruker Skrevet 5. august 2023 #20 Skrevet 5. august 2023 Hvor gamle er dere? Det han burde tenke på er at hvis han skiller seg så finner han sikkert en ny dame som i begynnelsen tilfredsstiller hans seksuelle behov, så dabber det av igjen.. så det er bedre dere jobber med forholdet, hva vil du ha i retur for å ha det bra slik at kanskje sexlysten din øker. Han er dust som truer med skilsmisse, men det er forsåvidt greit å være åpen om ar han føler behovene hans ikke er innfridd - det ville jeg tatt på alvor.. Sexolog kan være nyttig. Anslsex; vel - du vet ikke om du liker det før du har prøvd. Men det er ikke greit å utsette seg selv for noe du ikke vil så du kan jo ta kurset med forbehold om at hvis du ikke vil etterpå så blir det nei Anonymkode: 0198c...5be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå