Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vithrinia
Skrevet

Jeg var da tidligere i dag innom et par klesbutikker for å finne meg en ny jakke nå som det er salg. Jeg vil selv kalle meg lettere kraftig, men når jeg legger på meg, legger det meste seg rundt bysten. Jeg bruker nå cupstr DD. Jeg er vant til å bruke str 40 i jakker, men idag ble jeg ilter. Jeg prøvde en jakke i 40, den var trang over ryggen og fikk den ikke igjen. Så prøvde jeg str 42. Samme med den. Jeg så for meg at str 44 ville passe perfekt MEN jeg nekter å bruke en så stor størrelse! Bare fordi puppene mine legger så lett på seg... Jeg nekter herved å kjøpe meg noen ny jakke før jeg har gått ned 20 kilo. Takk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jalileh
Skrevet

Pupper drar en del størrelser (dessverre?).

Vil tro at jeg er en 38 uten pupper, men på H&M må jeg opp i både 42 og 44 pga puppa. :forvirret:

Skrevet

blir ikke det stygt da? når jakka er vid over magen men sitter stramt over puppene? lurer på hva puppedamer som pamela og mia gundersen gjør?

Skrevet

Da kjøper man jakker som ikke er fra H&M, men kanskje et litt dyrere sted med bedre passformer og bedre kvalitet! ;)

Skrevet

Jeg hadde det samme problemet med kjoler nå før jul :frustrert:

Jeg fant en NYDELIG kjole, hvor 38 hadde passet meg perfekt,

men jeg måtte opp i 42 for å få plass til puppene,

og da var jo ikke resten av kjolen NOE fin... :tristbla:

Det ble ikke ny kjole på meg til jul...

Ja til mindre pupper :sur: Skal vi starte en klubb Vithrinia? ;)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Jeg vil også være med i en sånn klubb..! Grrr.. :sur:

Hvis jeg prøver jakker så ender det alltid med at jeg ikke får igjen den øverste knappen f.eks selv om den passer ellers.. Dumme pupper.. :sur:

Skrevet (endret)

Man skal ikke få kroppen til å passe jakka, men jakka til å passe kroppen!

Endret av Latee
Gjest Dixie i.i
Skrevet

Det koster ikke allverdens å gå til en skredder da, jeg får ofte tilpasset tøy hos skredderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...