AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #41 Del Skrevet 13. juli 2023 TinaEmilie98 skrev (Akkurat nå): Er faktisk 25 ja Er ikke du litt redd for å bli gjenkjent siden du både har navn og fødselsår som nick? Anonymkode: c915e...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HøyMørk45 Skrevet 13. juli 2023 #42 Del Skrevet 13. juli 2023 Fordi jeg var dum...Har heldigvis begynt å dampe istedenfor nå...Og skal slutte helt med damping også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaEmilie98 Skrevet 13. juli 2023 #43 Del Skrevet 13. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke du litt redd for å bli gjenkjent siden du både har navn og fødselsår som nick? Anonymkode: c915e...d98 Har ikke opplevd det nei, og hvorfor skulle jeg vært redd for det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2023 #44 Del Skrevet 13. juli 2023 Hadde arbeidsuke på ungdomsskolen. Fikk sitte på med en trailer og sjåføren rullet røyk til oss begge. Da var det jo bare å røyke i vei da.. Anonymkode: be6cd...cce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furuholmen Skrevet 15. juli 2023 #45 Del Skrevet 15. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 16.46): Hvorfor begynte du? Hva fristet? Hvor gammel var du og hvor gammel er du nå? Hvordan går det den dag idag? Anonymkode: 52b19...a84 Begynte for å være tøff og kul selvfølgelig. Syns det så kult ut, og alle de kule på skolen røyka. Det frista å være en av de kule, og så røyka dama mi også. Jeg begynte ikke før jeg var 15, mens dama mi var året yngre, og hadde allerede røyka et par år. Ho mobba meg for at jeg var sent ute 😂 Nå er jeg 38. Går helt fint med meg, og jeg røyker fortsatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå