Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min tror han er verdensmester bak rattet, noe han definitivt ikke er. Han er uvøren, uoppmerksom og vinglete. Jeg har en splitter ny og svært dyr bil og han foretrekker å bruke min selv om han har egen bil, men han har til nå skrapet opp 3 felger, bakfangeren og bakdøra. Nå vurderer jeg å si at han faktisk ikke får kjøre min bil mer, jeg er veldig veldig redd for den og er selv superforsiktig. Men er det innafor? Regner med han kommer til å bli rimelig fornærmet. 

Anonymkode: 2f777...335

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager blir han ikke sendt rett på verkstedet for å få fikset, og betale for, enhver skade? 

Anonymkode: 8453f...aa9

• Liker 10
Skrevet

Hadde helt klart ikke latt han kjøre bilen

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hadde knapt fått sitte på, hadde det vært meg, kan slurve med sin egen bil.

Skrevet

Si at han må betale for reparasjon. Jeg hadde ikke lånt bilen til han igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Han har jo egen bil, da trenger han ikke låne din. Når andre skader bilen din: krev at de betaler. Sliter du litt med grensesetting? Det høres sånn ut?

Anonymkode: 38326...4bf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du bestemmer over din bil. Han får betale for reparasjon (selvfølgelig!) og kjøre sin egen bil. Stå på ditt.

Anonymkode: 961ba...874

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det innafor. Det er din bil, du bestemmer over den. Hvorfor kjører han ikke sin egen bil? 

Anonymkode: b3171...135

AnonymBruker
Skrevet

Få deg en forsikring som bare gjelder med deg som sjåfør. Skal han låne bilen må han tegne en forsikring for det 

Anonymkode: a9bdc...31f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde inndratt det privilegiet ASAP. Han har ikke krav på å få låne, spesielt ikke når han er så skjødesløs med den. 

Anonymkode: ac7f2...fb9

Skrevet

Jeg ville nektet ham å kjøre bilen, og forklart hvorfor. Så fikk han bare bli fornærmet. 

Skrevet

Han kan kjøre sin egen bil og selvfølgelig skal du kreve han betaler for reparasjon/nye felger.

Blir han sur så er det hans problem.

AnonymBruker
Skrevet
Xan skrev (7 minutter siden):

Hvorfor skal han kjøre din bil?

Vill gjetting, men jeg tipper ts sin bil er mye dyrere og finere enn hans egen. Og menn liker jo å vise frem et staselig kjøretøy. Gutter slutter jo aldri med leketøy, leketøyet blir bare dyrere jo eldre de blir.

Anonymkode: 40a7e...726

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Han kan kjøre sin egen bil🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...