Gjest Utenlyd Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 Under artiklen "Bli smartere i sengen " http://www.mozon.no/sex_og_samliv/andre_sa...ips_for_mer_sex står det et tips som jeg ofte har tenkt må være deilig å prøve, men jeg har tenkt litt lengere. "Tips 4) Bind for øynene Når én sans forsvinner, blir de andre enda sterkere", men jeg har tenkt i tillegg å ha sov i ro i ørene. Ikke se - ikke høre, bare føle. Tror det kan bli spende å prøve, må bare finne en som har lyst å prøve. Ikke hver gang selvføgelig, men en gang i blant hvis det er deilig. Noen som har prøvd?
Brizzie Skrevet 13. januar 2006 #2 Skrevet 13. januar 2006 Hei! Jeg er døv... Når kjæresten min forlangte at jeg skulle lukke øynene - fy faen det er iallefall noe å anbefale... Fordi når han pustet på ansiktet mitt - måtte jeg søke etter å få kysse eller råkline med han - men vet ikke hvor jeg kunne treffe fordi jeg kunne ikke se.. Og vet ikke all verdens hva han ser på - og kom til å gjøre + + + mmmm
Gjest motor Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 Prøv med bind for øynene, hodetelefoner og høy musikk. Så kan gutten følge rytmen under ..eh .. behandlingen, helt opp til den høye C
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #4 Skrevet 15. januar 2006 Dette har jeg også lenge hatt lyst til å prøve. Men synes det er for flaut å be om... Kunne gjerne vært bundet i tillegg...
Ginen Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 gjest: Syns du skal ta mot til deg og spørre jeg. Hvis ikke, får du i hvert fall ikke prøvd det. I verste fall sier han nok bare nei. Har vel strengt tatt ingenting å tape? Selv om det kan føles litt rart å spørre. :-D
Phantasy Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Enig med Ginen. Har prøvd en gang når jeg av en eller annen grunn hadde veldig svekket hørsel, så man måtte nærmest hyle meg i øret for at jeg skulle høre hva som ble sagt. Og da lukket jeg øynene, og da knøyt partneren min ett silkeskjerf rundt øynene mine. Det var noe av det råeste jeg har vært med på. Absolutt å anbefale. Jeg følte iallefall at huden min ble mitt største sanseorgan der, og munnen selvsagt ^^
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå