Gå til innhold

Han tør ikke ta forholdet et skritt videre pga tidligere tap

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er enkemann og livredd for å ta et skritt videre. Vi dater, har følelser for hverandre men han våger ikke gå all in som kjærester....sier han trenger lang tid på å komme dit, hvis han kommer dit i det hele tatt...

Vi har datet i 4 mnd nå. Er jeg for utålmodig? Hva om jeg går og gir han tid og han aldri faktisk våger gå videre inn i noe? Jeg vet han vil på mange måter, at han er veldig betatt, begeistret og tiltrukket av meg, både fysisk og personlighet, men hva hjelper det når han er livredd for et nytt tap og dermed ikke tør binde seg? 

Hva kan jeg gjøre egentlig? Han sier jeg er den første som har fått han til å få litt lyst til å prøve våge. Han har datet flere tidligere men ingen har klart få vippet han over. 

Jeg vet ikke om det beste er å stå i dette og gi han tid eller å trekke seg unna...? 

Anonymkode: 4cba8...579

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4 måneder er da ingen tid å snakke om?

Hva er forskjell om dere plutselig blir kjærester NÅ? Endrer det egentlig noe som helst?

Nyt hverandre sier nå jeg og ha forståelse for at noen bruker lenger tid enn andre på å bli trygge. 

Kanskje han enda ikke er klar for å date, det vil tiden vise og du må finne ut av om det er verdt å vente på.

Anonymkode: 26856...92e

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det akk sånn i snart to år 🙈 i begynnelsen sa han at det er deg jeg vil ha, håper du har god tid. Og jeg har hatt god tid vil jeg si, men når han enda etter så lang tid ikke er klar, så vil han nok aldri bli det heller. Jeg innser at nå må jeg  sette foten ned for å beskytte meg selv , og si til han at dette kan ikke fortsette, enten må vi ta «forholdet» et skritt videre, eller så må vi slutte å treffes mer. Det er jævlig vanskelig, men jeg vet at det er det eneste riktige å gjøre.

Anonymkode: 08a55...2f4

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Du kan ikke gjøre så mye med det. Annet enn å ha tålmod og vente på at han kommer seg videre.Han må jobbe med seg selv, prøve å komme over de hindringene som er der. Har du ikke den tålmodigheten som kreves, så bør du vel gå videre uten ham.

Skrevet

Han våger ikke å "gå all in som kjærester"? Hva betyr det egentlig, at han ikke vil at dere skal være eksklusive? At han ikke vil kalle deg kjælenavn privat? At han ikke vil at dere skal holde hender offentlig? At han ikke vil introdusere deg for familie/venner? Det er jo på høy tid å bli eksklusive etter 4 måneder, samtidig som jeg skjønner at det for mange er for tidlig å introdusere deg for foreldrene hans,,,

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Veggdyret skrev (Akkurat nå):

Han våger ikke å "gå all in som kjærester"? Hva betyr det egentlig, at han ikke vil at dere skal være eksklusive? At han ikke vil kalle deg kjælenavn privat? At han ikke vil at dere skal holde hender offentlig? At han ikke vil introdusere deg for familie/venner? Det er jo på høy tid å bli eksklusive etter 4 måneder, samtidig som jeg skjønner at det for mange er for tidlig å introdusere deg for foreldrene hans,,,

Han våger ikke gå all in som kjærester nei. Og vi er ikke mye fysiske, har ikke hatt sex. Holder ikke hender. Men er mye sammen her og der og hilser på hverandres familie og venner, men som gode venner, ikke kjærester. Jeg tror det er hans måte å ta små skritt på.... 

Anonymkode: 4cba8...579

AnonymBruker
Skrevet

4 mnd er ca da man bør være definert som kjærester men en som han vil trenge et år eller mer , men det mest urovekkende her er at han sier til deg at han ikke vet om dere noen gang kommer dit. Da er det bortkastet tid å vente. Du bør date andre også kan han der heller ta kontakt med deg om noen år om han er mere klar da og høre om du tilfeldigvis fortsatt er singel 

Anonymkode: a36d0...194

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...