Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Inverto
Skrevet

Fy faen ass! Jeg har et legendarisk spørsmål til dere i dag xD :D 

Jeg er overbevist om at kvinner IKKE kan være creepy slik som menn er.
Spesielt ikke damer med modell-utseendet. Jeg klarer bare ikke se for meg Kate Beckinsale 
sitte på tvers av rommet og gi meg raper-face eller bare lene mot meg og si
"Hi there buddy, would you like a drink?" mens hu stryker låret mitt med et smil
som kun et medlem av Den Mørke Triaden kunne manet frem.
Jeg klarer det bare ikke! Enten vil det bare resultere i å være bisarr sexy, eller komisk. Ikke creepy eller truende.
Finnes virkelig kvinnelige creeps?! Og kan de være attraktive?

Hvis du selv har erfart kvinnelige creeps som gjorde deg ubekvem eller nervøs,
vennligst fortell! Hvordan kommer dette frem hos dem og ser det ut.
Dette er rett og slett en anomali for meg som jeg vil lære om xD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Creep er jo litt definisjonsavhengig, og for deg så betyr det tydeligvis "ikke seksuelt attraktiv". Jeg kan godt se for meg kvinnelige creeps ja, er jo flust av rettssaker av kvinner som har trakkasert/stalka menn, og de er i min definisjon creepy. 

Mulig vi har forskjellig utgangspunkt på hva som er truende, men jeg har absolutt opplevd på en bar at en kvinne var i overkant interessert i meg, som resulterte i at hun ikke aksepterte at jeg sa nei, og da ble situasjonen creepy/ubehagelig ja. 

Alt i alt så har jeg opplevd langt flere ubehaglige situasjoner med menn en jeg har med kvinner, men ser godt for meg at begge deler kan oppstå. 

Gone Girl og Basic instinct er jo filmer med kvinner som går langt over alle streker eks. 

• Liker 1
Gjest Inverto
Skrevet
navnet skrev (2 minutter siden):

Creep er jo litt definisjonsavhengig, og for deg så betyr det tydeligvis "ikke seksuelt attraktiv". Jeg kan godt se for meg kvinnelige creeps ja, er jo flust av rettssaker av kvinner som har trakkasert/stalka menn, og de er i min definisjon creepy

Min definisjon av creepy er mer på det sosiale og kommunikasjonen.
Stalking, trakassering, mobbing og vold osv er ikke creepy. Da er vi på et helt annet nivå.
Frem med peppersprayen!

Skrevet

Herregud, jo. Som 18-åring på utested med ungguttjaktende 40-åringer som vi på ingen måte hadde noe interesse av, møtte vi helt klart vår porsjon kvinnelige creeps. I tillegg taklet de avvisning så dårlig at det kunne bli virkelig ubehagelig. 

• Liker 1
Gjest Inverto
Skrevet
Sphere skrev (2 minutter siden):

Herregud, jo. Som 18-åring på utested med ungguttjaktende 40-åringer som vi på ingen måte hadde noe interesse av, møtte vi helt klart vår porsjon kvinnelige creeps 

Kan du gå i detalj? :D Hva gjorde desse damene?

Skrevet
Inverto skrev (9 minutter siden):

Min definisjon av creepy er mer på det sosiale og kommunikasjonen.

Så det er en mottager-balanse som avgjør "creepfaktoren". 

I ditt eksempel, la oss si en smellvakker 25 åring (rett ut i fra miss world) som har som hobby å klå på intetanende mennesker, kvinner som menn. 

En singel mann på eks 49 år vil jo ikke finne dette creepy, om han oppriktig synes at dette var ok oppmerksomhet, men en 35 årig gift mann som er ute på byen for å henge med sin kone kan jo finne dette creepy. 

Såååå... Det du mener er at det ikke kan være creepy MOT DEG for du synes slik oppmerksomhet er litt gøy ? 

Eller må det føles ekkelt for at det skal være creepy? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uuuuuhhh... Har du glemt hun Netflix-stjerna, Sienna Mae?

Anonymkode: b5f22...5fd

AnonymBruker
Skrevet
Inverto skrev (28 minutter siden):

Fy faen ass! Jeg har et legendarisk spørsmål til dere i dag xD :D 

Jeg er overbevist om at kvinner IKKE kan være creepy slik som menn er.
Spesielt ikke damer med modell-utseendet. Jeg klarer bare ikke se for meg Kate Beckinsale 
sitte på tvers av rommet og gi meg raper-face eller bare lene mot meg og si
"Hi there buddy, would you like a drink?" mens hu stryker låret mitt med et smil
som kun et medlem av Den Mørke Triaden kunne manet frem.
Jeg klarer det bare ikke! Enten vil det bare resultere i å være bisarr sexy, eller komisk. Ikke creepy eller truende.
Finnes virkelig kvinnelige creeps?! Og kan de være attraktive?

Hvis du selv har erfart kvinnelige creeps som gjorde deg ubekvem eller nervøs,
vennligst fortell! Hvordan kommer dette frem hos dem og ser det ut.
Dette er rett og slett en anomali for meg som jeg vil lære om xD

Du har levd et beskyttet liv.

Eksempelvis kan nevnes samlivsbrudd/barnefordelingssaker fram til årtusenskiftet. Vet av flere tilfeller hvor kvinner har jugd for å skvise mannen fra å treffe barna sine. Kjenner også kvinner som har dratt på byen med mål om å bli gravid i tiden dette var spesielt gunstig økonomisk (gratis utdannelse) på starten av 90-tallet. 

Jeg synes i alle fall slikt er creepy.

Anonymkode: 781bb...b53

• Liker 1
Gjest Inverto
Skrevet
navnet skrev (10 minutter siden):

I ditt eksempel, la oss si en smellvakker 25 åring (rett ut i fra miss world) som har som hobby å klå på intetanende mennesker, kvinner som menn

Det er creepy ja. Selv om jeg sikkert hadde ledd det av meg

Skrevet
Inverto skrev (6 minutter siden):

Kan du gå i detalj? :D Hva gjorde desse damene?

Kom med tilrop da vi gikk forbi bordet deres. Sugde f eks rimelig upassende på sugerøret i drinken. Veldig direkte og seksuelle sjekketriks. Klyping eller klasking på rumpa. «Massasje» på skuldrene. På dansegulvet limet de seg til oss og danset utfordrende selv om vi gjorde det klart at vi ikke likte det. Og noen ganger hender ned i buksa for å sjekke utstyret. Ville tilstander. Med gifteringer og alt. 

Gjest Inverto
Skrevet
Sphere skrev (1 minutt siden):

Kom med tilrop da vi gikk forbi bordet deres. Sugde f eks rimelig upassende på sugerøret i drinken. Veldig direkte og seksuelle sjekketriks. Klyping eller klasking på rumpa. «Massasje» på skuldrene. På dansegulvet limet de seg til oss og danset utfordrende selv om vi gjorde det klart at vi ikke likte det. Og noen ganger hender ned i buksa for å sjekke utstyret. Ville tilstander. Med gifteringer og alt. 

XD holy fuck! fy faen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...