AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Spør av nysgjerrighetens skyld. Naboene har fått seg et bur (lukket terrarium??) på balkongen, jeg trodde først det var en popkorn maskin😅 (bare sett fra avstand). Det er plugget i stikkontakt og det ligger steiner i bunn. Kan ikke se at det er noe annet grønt/kvister der. Hva i all verden er det de har av dyr inni der?? Har forsøkt å Google men finner ikke ut av det. Anonymkode: 2be5c...ecc
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 kan være edderkopp, skorpion, en liten skilpadde, frosker, pinnedyr etc etc. Folk har så mye forskjellige som kjæledyr at det kan være så mangt. Anonymkode: f9f95...8c2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 Frykter at det er slange.. De bor ovenfor oss. Håper de passer godt på den hvis det er slange😅 TS Anonymkode: 2be5c...ecc
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 Kan være slange, skillpadde, gekko, skorpion, edderkopp. Ikke noe farlig. Bare de ugiftige er lov å holde som kjæledyr. Anonymkode: db5e2...4b0
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #6 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Frykter at det er slange.. De bor ovenfor oss. Håper de passer godt på den hvis det er slange😅 TS Anonymkode: 2be5c...ecc Verre med en svær og lodden tarantella enn en slange🙈 Anonymkode: 6cc34...876
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Skrevet 8. juli 2023 Det er vanskelig å si, hvor stort er terrariet? På en balkong ville jeg gjettet skilpadde. Litt rart å ha det på balkongen. Da må det være utrolig vanskelig å styre temperaturen. Slangen min har veldig spesifikke temperaturkrav. Ingen av tarantellterrariene mine er koblet til strøm, de trenger ikke oppvarming i vanlig romtemperatur. Rart å sette det på balkongen og velge å varme det opp om det er tarantell. 1 hour ago, AnonymBruker said: Kan være slange, skillpadde, gekko, skorpion, edderkopp. Ikke noe farlig. Bare de ugiftige er lov å holde som kjæledyr. Anonymkode: db5e2...4b0 Det er lov å ha giftige edderkopper som kjæledyr i Norge. Anonymkode: 8dd3b...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå