Gå til innhold

Vet damer at det kan gå fort hvis det er lenge siden sist?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke har hatt sex på en stund så kommer det til å gå fort. Ett minutt er vel realistisk. Jeg tror ikke det gjelder alle menn, men sånn er det i hvert fall for meg.
Andre runden er bedre. Da klarer jeg som regel å holde ut en stund.

Men vet damer om at det kan gå veldig fort for noen hvis det er lenge siden sist? Gir dere oss en sjanse til hvis første runden er over fort?

Anonymkode: a1ba8...c69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å være helt ærlig, har jeg vært med en mann hvor det utelukkende gikk fort 😅

Det går nok bra ja, tror de fleste er realistiske å vet at det er slik noen ganger, eller vær gang for den slags skyld 

Anonymkode: c5e78...4fe

AnonymBruker
Skrevet

Det her er individuelt. Vet du at damer ikke deler samme hjerne?

Anonymkode: 16d5a...c2a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For samboeren min går det aldri fort.

Anonymkode: e7f06...977

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det her er individuelt. Vet du at damer ikke deler samme hjerne?

Anonymkode: 16d5a...c2a

Er flere damer som ser dette da...

Skrevet

Vil tro at de aller fleste damer som har litt erfaring, vet at det kan gå kjapt hvis det er lenge siden mannen har hatt sex. Er du usikker, snakk med henne. 

• Liker 6
Skrevet

Ja, de fleste av oss er ikke født i går

• Liker 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Troyamin said:

Vil tro at de aller fleste damer som har litt erfaring, vet at det kan gå kjapt hvis det er lenge siden mannen har hatt sex. Er du usikker, snakk med henne. 

Det lurer jeg også litt på. Hvis jeg møter ei dame og er ganske sikker på at det kommer til å gå fort første gang, bør jeg si noe? Jeg tenker at det kan ødelegge stemninga hvis jeg sier at jeg kommer til å komme fort. Men hvis jeg ikke sier noe så blir hun sikkert skuffa på den måten også. Hva ville dere foretrukket?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det lurer jeg også litt på. Hvis jeg møter ei dame og er ganske sikker på at det kommer til å gå fort første gang, bør jeg si noe? Jeg tenker at det kan ødelegge stemninga hvis jeg sier at jeg kommer til å komme fort. Men hvis jeg ikke sier noe så blir hun sikkert skuffa på den måten også. Hva ville dere foretrukket?

Vil du være med noen du ikke kan være åpen om sånnt med?

• Liker 1
Skrevet

Ja, det vet alle.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, MarianneE said:

Ja, de fleste av oss er ikke født i går

Sant det, men det er noen som virker som de ble født i går. Det er faktisk et ganske stort press. Man vet jo aldri hvordan dama vil reagere. 

Skrevet

Ja, det er derfor vi ikke engasjerer oss i menn som ikke gir oss orgasmer før samleie.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil du være med noen du ikke kan være åpen om sånnt med?

Jeg tenker på ons eller første gang med ei dame man har møtt.

Skrevet

En jeg datet før jeg ble lesbisk fikk utløsning før han fikk penetrert meg, skulle jeg suge han så kom han i løpet av 5 sekunder, neste runde holdt han 5 sekunder lengre, var veldig kjedelig for han.Jeg brydde meg ikke så mye, han tok igjen med tunga☺️🫣

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Andro said:

Ja, det er derfor vi ikke engasjerer oss i menn som ikke gir oss orgasmer før samleie.

I dette tilfellet vil jeg vil helst få den første ut og så kan jeg gi mens jeg blir klar for runde to. Ellers gir jeg gjerne så mye dama vil ha før vi "begynner".

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I dette tilfellet vil jeg vil helst få den første ut og så kan jeg gi mens jeg blir klar for runde to. Ellers gir jeg gjerne så mye dama vil ha før vi "begynner".

Ta deg en håndjager først.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis de som vet at det går for fort kunne begynne å snakke litt med dem de skal ha seg med, så hadde det hjulpet før akten. Ha tid til å bli kjent først og snakk litt sammen. 

Evt. så ordner du den saken selv en gang eller to på egen hånd, så du er klar til den første premiere-daten.  

Anonymkode: 5280e...458

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det vet vi.

Hvis du vet det vil gå fort, er det lurt med mye forspill først, helst bør hun komme en gang eller to først. Hvis du bare kjører på etter et par minutters «forspill» og deretter er ferdig etter ett minutt, kan det hende du ikke får mulighet til å holde ut lenger i runde nummer to…

Anonymkode: c23b3...9b1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det bør du avklare med henne før dere begynner, ellers kan hun fort bli skuffa når du kommer etter to minutter, og hun ikke engang er i nærheten…

Anonymkode: c23b3...9b1

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Andro said:

Ta deg en håndjager først.

Det hjelper dessverre ikke. Det er noe med når den går inn. Man blir opphisset på en helt annen måte. Det eneste en ronk først gjør er at man klarer en runde mindre.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...