AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Snakker ikke om store mengder, men litt på papiret sammen med avføringen. Er dette normalt? Jeg har også litt løsere avføring (ikke tynnflytende), går på do én gang om dagen, pleier ha litt løsere om morgenen enn på dag/kveld, ingen andre merkbare symptomer. Jeg har fått påvist innvendige hemoroider. Legen sa det kan være normalt med litt slim, men det stresser meg litt fortsatt. Lest mye om tarmkreft, så blir selvsagt litt redd 🙈 Anonymkode: 0728b...659
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Kanskje du kan finne svaret på dette selv? Kanskje du allerede har svaret og har skrevet det ned i innlegget ditt? Jeg mener ikke å være ekkel med deg, men det står jo der. Våg å stol på det du vet. Forhold deg til det legen din sier. Du trenger ikke lese noe som helst om tarmkreft, legen din har vurdert dette for deg. Det er ikke din jobb og du er ikke kvalifisert for den heller. Anonymkode: a6158...331 1 2
enkefru Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Ja, det er normalt, noe legen din også har sagt. Stol på han/henne! 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kanskje du kan finne svaret på dette selv? Kanskje du allerede har svaret og har skrevet det ned i innlegget ditt? Jeg mener ikke å være ekkel med deg, men det står jo der. Våg å stol på det du vet. Forhold deg til det legen din sier. Du trenger ikke lese noe som helst om tarmkreft, legen din har vurdert dette for deg. Det er ikke din jobb og du er ikke kvalifisert for den heller. Anonymkode: a6158...331 Følte bare ikke jeg fikk helt avklaring med svaret til legen, har jo litt slim hver dag. Tenkte mer å høre om andre har det liknende. Anonymkode: 0728b...659
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 JA, det er normalt.................................................................................... Om legen har til og med sagt det, så er det vel normalt? Om du ikke stoler på den legen, så får du gå til en annen lege å be om Second opinion Anonymkode: d232c...de6
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 Fjugur skrev (18 minutter siden): Ja, det er normalt, noe legen din også har sagt. Stol på han/henne! Men er dette noe som er normalt å ha hver gang? Glemte å spørre om det😂 Har helseangst. Anonymkode: 0728b...659
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 Just now, AnonymBruker said: Følte bare ikke jeg fikk helt avklaring med svaret til legen, har jo litt slim hver dag. Tenkte mer å høre om andre har det liknende. Anonymkode: 0728b...659 Du får ikke mer avklaring enn det du har nå. Svar fra andre vil være dårligere svar enn det du får av legen. De kan misforstå hva du skriver eller blande inn andre ting som ikke har noe med din situasjon å gjøre. Legen kjenner deg og din helsetilstand. Men ja, det er helt normalt å ha litt slim når man har hemorider, fordi slimhinnene er litt irriterte. Da kommer det litt slim. Det er også normalt å få litt slim ved mange andre helt normale tilstander, f.eks. dersom man har litt hard avføring, da ligger denne harde avføringen i tarmen også blir tarmen litt irritert og lager slim. Anonymkode: a6158...331 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du får ikke mer avklaring enn det du har nå. Svar fra andre vil være dårligere svar enn det du får av legen. De kan misforstå hva du skriver eller blande inn andre ting som ikke har noe med din situasjon å gjøre. Legen kjenner deg og din helsetilstand. Men ja, det er helt normalt å ha litt slim når man har hemorider, fordi slimhinnene er litt irriterte. Da kommer det litt slim. Det er også normalt å få litt slim ved mange andre helt normale tilstander, f.eks. dersom man har litt hard avføring, da ligger denne harde avføringen i tarmen også blir tarmen litt irritert og lager slim. Anonymkode: a6158...331 Takk for svar, må bare prøve å roe meg ned. Var ikke hos fastlegen, men privat. Så har ikke vært hos den aktuelle legen flere ganger. Bruker litt Duphalac hver kveld for å unngå hard mage, da det kan irritere hemoroidene. Anonymkode: 0728b...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå