AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Skulle ønske jeg klarte å la være og bry meg om hvordan jeg ser ut når jeg skal bade med venner. Vet jo med meg selv at det ikke er noe galt med kroppen min, men jeg er bare så fryktelig usikker på meg selv etter all mobbinga på ungdomsskolen. Jeg er i midten av 20-årene og har 2 venner som vil ha meg med på stranda i sommer, men jeg gruer meg mest.. Er slank men utrent og har ikke så mye former, så kompleksene ligger rundt de små brystene mine. Det føles så ille når blikket til noen farer over kroppen, på en sånn måte at de "scanner" hvordan man ser ut. Hvordan klare å skifte fokus og ikke bry meg så mye om kroppen min? Det er jo så bortkastet tid og energi, når man egentlig bare skal kose seg og slappe av sammen. Anonymkode: 3a601...c97
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Du er mer enn en kropp. Du er ikke universets midtpunkt. Ingen andre bryr seg om du har små pupper. Anonymkode: b75d9...86e
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 *mindfulness* Men yes seriøst, prøv å legg fokuset ditt ut gjennom øynene dine, eller føl på sanden med tærne. Føl på vinden på kroppen og den varme sola som slikker kroppen. Så enkelt er det. Alt dette snikk snakket om hva du skal tenke gjør bare at du tenker mer. Drit i det. Du er på den stranden akkurat i dette øyeblikket mens en stor stein fyker kjempe fort gjennom en enorm galakse ingen helt vet hva er. Kos deg med det øyeblikket. Der er du. Du er pen uansett Anonymkode: 06c6e...c86 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 Begynn å dra for å svømme alene. Jeg svømmer hver dag nå, og det helt naken! Det er først i år at jeg har begynt å kaste klærne, og det føles utrolig befriende. I tillegg så er jeg rundt mange andre både med og uten klær, og jo mer jeg begynte å dra for å svømme for min egen del jo mer ble jeg vant til at folk så klart ser meg naken. Jeg er fortsatt litt utrent, men må etter så mye svømming, så begynner det å se ganske bra ut! Anonymkode: 695c1...672
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 Tenk: alle er opptatt med å tenke på seg selv at de tenker ikke på deg Anonymkode: 0f21a...698
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 Tenk at du får dette livet, skal du la andre diktere hvordan du skal fylle ditt liv? Om det så er å være med to gode venner på stranda, så tenk i deg store bildet så er det bare det å være med dem en veldig god opplevelse for deg. Ingen kommer til å huske en uansett tenker jeg, jeg vil leve livet mitt nå. Men den selvtilliten har kommet med alderen, og husker når jeg var på din alder så skal ikke sitte så høyt på hesten her. Men du er nydelig som du er, håper du koser deg på stranden med vennene dine. Og håper du er takknemlig for en sunn og frisk kropp, for det er det viktigste tross alt. Anonymkode: 5c60b...a7e
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 Ta deg et par drinker, så driter du i det 🍹🍹 Anonymkode: fbba7...81f
Andro Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 Kroppen din betyr ingenting for hvordan venner oppfatter deg. Hvordan den ser ut betyr ikke noe for deg heller. Det som er viktig for deg er hvordan kroppen din virker, og hva du kan bruke den til. Enda mer viktig er det at vennene dine vil være sammen med deg, og at du ikke trenger å tenke på noe annet enn å være en god venn. Man kler ikke av seg på stranda for å vise seg fram eller for å se på folk. Man kler av seg for å få sol, for å bade, fordi det er praktisk når man spiller strandtennis. Du bor i kroppen din, og det er opp til deg om det skal være et trygt sted å bo. Vil vennene dine snakke om en annen venns utseende; avvis det som tema. Det er også vennskap. Når en venn sier at: "Nå syns jeg at Anne er for tynn," eller "Det er ikke pent å ha så smal kjole som Tine, når man har så brede hofter"... så sier du at "Dette er ikke et tema vi diskuterer, synes jeg. Har du hørt at hun kom inn på skole, og skal gå sammen med Per?" Avvis temaet, og putt inn en overgang til en annen samtale. Det vil hjelpe deg også; å snu kulturen.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #9 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 11.48): Skulle ønske jeg klarte å la være og bry meg om hvordan jeg ser ut når jeg skal bade med venner. Vet jo med meg selv at det ikke er noe galt med kroppen min, men jeg er bare så fryktelig usikker på meg selv etter all mobbinga på ungdomsskolen. Jeg er i midten av 20-årene og har 2 venner som vil ha meg med på stranda i sommer, men jeg gruer meg mest.. Er slank men utrent og har ikke så mye former, så kompleksene ligger rundt de små brystene mine. Det føles så ille når blikket til noen farer over kroppen, på en sånn måte at de "scanner" hvordan man ser ut. Hvordan klare å skifte fokus og ikke bry meg så mye om kroppen min? Det er jo så bortkastet tid og energi, når man egentlig bare skal kose seg og slappe av sammen. Anonymkode: 3a601...c97 Mange bruker også badedrakt for å dekke seg til litt mer. Eller bikini som du. Jeg lover deg, det er ingen som bryr seg- kun du selv. Når du er på stranda så ha fokus på sol, varme og praten mellom dere, da merker du at de er opptatt av praten og det som skjer, ikke kroppen din. Før likte jeg ikke gå i bikini fordi jeg var så bleik, mens alle andre målte brunfargen sin. Men jeg har fin kropp, bare fryktelig bleik. Etterhvert gav jeg faen, og ingen bryr seg. Man er jo som man er Anonymkode: 84bda...02a
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #10 Skrevet 8. juli 2023 Du kan dø i morgen,så dra på stranda i dag. Du er uansett ikke interessert i menn som setter høy verdi i store pupper. Du er interessert i menn som liker små, spretne pupper. Når du er 60 og ikke lenger opptatt av hva andre tenker om kroppen din, så vil du angre på at du ikke ga faen tidligere i livet. Hva andre tenker om kroppen din spiller ingen rolle. Vi har alle kropper, og en del av glede med livet er å bruke de til ting vi liker. Bruk kroppen din, dra på stranda og nyt sola, vannet og sanden. Anonymkode: 43a5c...a9b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #11 Skrevet 8. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mange bruker også badedrakt for å dekke seg til litt mer. Eller bikini som du. Jeg lover deg, det er ingen som bryr seg- kun du selv. Når du er på stranda så ha fokus på sol, varme og praten mellom dere, da merker du at de er opptatt av praten og det som skjer, ikke kroppen din. Før likte jeg ikke gå i bikini fordi jeg var så bleik, mens alle andre målte brunfargen sin. Men jeg har fin kropp, bare fryktelig bleik. Etterhvert gav jeg faen, og ingen bryr seg. Man er jo som man er Anonymkode: 84bda...02a Og blikk fra andre kvinner bunner ofte i admirasjon, eller egen usikkerhet. Jeg kan se på andre kvinner på stranda, men da er det fordi jeg tenker "Ahh, fin bikini", "den rumpa er fantastisk" eller "jeg skulle ønske jeg så sånn ut". Anonymkode: 43a5c...a9b
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #12 Skrevet 9. juli 2023 For meg kom det litt med årene. Kroppen min bærer preg av å ha båret frem barn, men jeg har faktisk bare denne kroppen. Den blir ikke finere enn den er akkurat nå. Kroppen fungerer akkurat som den skal og de fleste andre er opptatt med sin egen kropp. Si til deg selv at du er fin mange nok ganger, så tror du tilslutt på det selv også. Vi er vår største kritiker. For min del merker jeg at jeg får mange flere komplimenter av mannen min etter jeg begynte å gi litt faen og er mer komfortabel i egen kropp. Moderat selvsikkerhet er fint. Jeg er sikker på at du er fin! Kos deg på stranda. Anonymkode: e6b78...14c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå