AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Bare lurer. Matchet og pratet litt med en fyr på Tinder. Han sa søsterens var på besøk hos han i ferien. Så spurte jeg om det var koselig og han bare "ja, men er skikkelig fyllesyk og sliten i dag". Jeg spurte hvorfor, og da sa han at han hadde vært på byen med søsteren sin. De hadde drukket og danset og sånt. Merket jeg reagerte litt. Er det vanlig å gå ut på byen, drikke og feste med søsken? Aldri gjort noe sånt med min familie. Anonymkode: 19550...9ef
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Jeg er nesten bare på byen med søstrene og tantene mine. Anonymkode: c503c...224 2
Intervence Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 Det er helt innafor. Selv om man drikker sammen betyr ikke at man skal ha sex? Just saying. 1
Norja Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 Jeg har det kanskje gøyest på byen med søsknene og søskenbarna mine! 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 Så hyggelig da! Det er jo kjempeflott at han har et så godt forhold til familien! Anonymkode: bc876...2ff
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 Jeg går gjerne på byen med min bror eller med søskenbarna mine. Derimot går jeg aldri på byen med mannen min 😂 Anonymkode: ce350...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå