AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Hei var på en nevrologisk undersøkelse i går, støt i hendene. Og klarer ikke å tolke svaret helt. "Undersøkelsen gir ikke holdepunkter for karpaltunellsyndrom, men det bemerkes en relativt redusert ledningshastighet for sensorisk n medianus sammenlignet med n ularis" Noen som kan hjelpe meg å tolke det? Anonymkode: 7fa8e...e5f
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Det må ses i sammenheng med alt annet, så tolkningen må gjøres av noen som vet sykehistorien din og kan sette puslespillsbitene sammen. Anonymkode: 900eb...dc0 3
Avopasia Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Det betyr at medianusnerven din leder elektriske impulser tregere enn ulnarisnerven din. Det står ikke noe om hva som forårsaker dette i svaret annet enn at det ikke er karpaltunnelsyndrom. Det er mulig du har irritasjon på nerven, skade på nerven eller en annen nevrologisk tilstand som forårsaker det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 Avopasia skrev (1 minutt siden): Det betyr at medianusnerven din leder elektriske impulser tregere enn ulnarisnerven din. Det står ikke noe om hva som forårsaker dette i svaret annet enn at det ikke er karpaltunnelsyndrom. Det er mulig du har irritasjon på nerven, skade på nerven eller en annen nevrologisk tilstand som forårsaker det. Takk for svar! Var kun det dem sa til meg som jeg skrev, bruke skinne i noen uker også tilbake dit om 8 uker. Anonymkode: 7fa8e...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå