AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #21 Skrevet 8. juli 2023 Min lå aldri i seteleie, men på skjeiva. Han la seg aldri riktig, og fødselen endte med keisersnitt. Men han var stor, 4,4kg og 39cm rundt hodet, så det kan nok ha betydning. Da mamma gikk gravid med lillesøsteren min lå hun i seteleie til noen dager før fødselen startet, og mamma kjente hele seansen da hun snudde seg 🤪 Ikke en spesielt morsom opplevelse, si. Uke 33 er enda veldig tidlig, så ikke stress. Anonymkode: 2c731...9af
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #22 Skrevet 9. juli 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Min lå aldri i seteleie, men på skjeiva. Han la seg aldri riktig, og fødselen endte med keisersnitt. Men han var stor, 4,4kg og 39cm rundt hodet, så det kan nok ha betydning. Da mamma gikk gravid med lillesøsteren min lå hun i seteleie til noen dager før fødselen startet, og mamma kjente hele seansen da hun snudde seg 🤪 Ikke en spesielt morsom opplevelse, si. Uke 33 er enda veldig tidlig, så ikke stress. Anonymkode: 2c731...9af Min lå i hodeleie til termindato og snudde seg til sete da. Var umulig å ikke få med seg fordi det romesterte sånn der inni. Men vondt var det ikke. Anonymkode: bdff9...148
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #23 Skrevet 9. juli 2023 Uke 38. Veldig merkelig følelse. Stort barn også, nesten 5kg tre uker senere, så det er absolutt fortsatt mulig for deg🤞🏻❤️ Anonymkode: 519a7...1e4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #25 Skrevet 6. oktober En av mine snudde seg i uke 41 et sted, født uken etter. (Var all over the place før det.) Anonymkode: d7a2f...6eb 1
Lorieen Skrevet 6. oktober #26 Skrevet 6. oktober Min tverrleiebaby snudde seg til hodeleie i uke 39. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #27 Skrevet 7. oktober Min lå i hodeleie til rundt 4 dager før fødsel. Etter vannet gikk dagen før termin så ble det oppdaget seteleie og dagen etter snudd seg i tverrleie😅 Anonymkode: f4b9f...747 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober #28 Skrevet 7. oktober Rundt 4-5 dager før fødsel. Anonymkode: 70ad8...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober #29 Skrevet 9. oktober Jeg hadde uoppdaget seteleie og var allerede kommet langt i fødsel da det ble oppdaget på sykehuset. Fødte vaginalt, og det gikk veldig fint. Er glad jeg ikke visste det på forhånd, for hadde helt sikkert bestemt meg for keisersnitt, men syns jeg fikk en drømmefødsel, overraskende nok! Anonymkode: 19a3a...c2f
PostmannPat Skrevet 11. oktober #31 Skrevet 11. oktober Min hadde snudd seg da jeg var på ul i uke 34, men hodet festet seg rundt uke 38-39 tror jeg. Førstegangs 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober #32 Skrevet 11. oktober AnonymBruker skrev (På 7.7.2023 den 11.08): Uke 33 og babyen er i seteleie. Vet at det er fortsatt stor sjanse for at den snur seg, men når bør det skje? Tør ikke setefødsel, men de prøver vel å snu hvis det viser seg at den fortsatt ligger feil. Hvor sent snudde din seg? Anonymkode: ba29f...1da Siste uken før fødsel! Anonymkode: cd6b5...7e0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå