AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 Vel, som overskriften sier. Hva liker din 8åring å holde på med? Det blir ofte mas om gaming hele dagen nå i sommerferien når kompiser er bortreist. Han får selvfølgelig ikke sitte å spille hele dagen men jeg trenger ny inspirasjon og vet ikke helt hva andre gutter/ barn i den alderen liker. Jeg ønsker å gi noe han kan holde på med som kan være morsomt. Noen tips? Anonymkode: 2b5ae...5e1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Har en åtteåring. Han kan bygge litt lego, men interessen har vel avtatt en del der. Ellers liker han å tegne/lage ting. Men leker jo ikke noe særlig lenger i den alderen med leker, ikke alene. Sammen med andre f.eks hoppe på trampoline, vannkrig, fotball, sykle. Skjønner hva du mener med skjerm, min vil helst mye av det han også. I stedet for å be han leke, prøver jeg å finne på litt aktiviteter ute/opplevelser. Han er vond å be om å komme seg ut, men koser seg som regel når vi først er avgårde 😊 Anonymkode: e8f59...cc8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Gamet mye, men var vanskelig det og fordi andre foreldre skulle være gode rollemodeller og ble drittslengning fra andre foreldre om de som får spille "hele" tiden. Sitter i samme rom som han gamer og jeg blir gjerne rørt over hvor fine samtaler de kan ha mellom rundene Når han ble rundt 12 var det som å slå av en bryter, var bare ute med venner og venninner, Gamingsetupet bare står og støver ned. glad jeg lot barnet utvikle seg normalt og med tiden. Ser de som skulle kontrollere barnets sosiale arena og utvikling veldig, har barn som sliter nå på ungdomsskolen med venner osv. Anonymkode: ef888...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå