Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen og jeg har nettopp hatt en krangel og det endte med at jeg gikk meg en tur til parken for å roe meg ned. Når vi prater sammen og jeg ikke uttaler et navn eller noe tilsvarende helt rett som originalen så spiller han at han har null anelse om hvem/hva jeg snakker om. Så jeg begynner å forklare i det uendelige. Eksempel hvis jeg sier "Venner for livet" istedenfor "Friends" eller uttaler "Friends" på litt dårlig engelsk. Og når han da endelig forstår så kommer det "Friends" og demonstrerer at engelsken hans er så mye bedre og uttaler det som en ekte westeren-cowboy. Er vi ute og spiser så spiller han også veldig fattig, men bestiller jeg mat og det frister lenge nok så går han å kjøper segvnoe selv, ja da har han plutselig fått penger av "mamma" som var så snill og vippset. Noen ganger har han plutselig fått allergi for ett eller anna også, spesielt hvis jeg har baket noe.og har jeg vondt i en fot så er han mer eller mindre døende. Er alle menn slik? 

Anonymkode: 0e18b...6e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På ingen måte. 

Anonymkode: 0e756...bf0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er de.

Anonymkode: acaba...3dd

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær sammen med noen som liker å hakke på deg og føle sed klokere av det

Anonymkode: 1b98b...14d

Skrevet

Høres slitsomt ut. Dette hadde ikke jeg orket i lengden, da skal det eventuelt være noen svært gode kvaliteter som veier kraftig opp for den type oppførsel. Det er også usexy å få penger av mamma/pappa om man er over 18 år, men nå skriver jo ikke du hvor gamle dere er :)

Nei, alle menn er ikke slik du beskriver TS. Det du beskriver en en "gutt" altså umoden med lite selvinnsikt. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, anon01 said:

Høres slitsomt ut. Dette hadde ikke jeg orket i lengden, da skal det eventuelt være noen svært gode kvaliteter som veier kraftig opp for den type oppførsel. Det er også usexy å få penger av mamma/pappa om man er over 18 år, men nå skriver jo ikke du hvor gamle dere er :)

Nei, alle menn er ikke slik du beskriver TS. Det du beskriver en en "gutt" altså umoden med lite selvinnsikt. 

Du selv får nok også penger av mamma og pappa. Dersom ikke kan jeg informere om at dette et svært vanlig.

Det jeg håper du mener er derimot at man ikke er avhengig av utbetalinger fra mamma og pappa.

Stor forskjell.

Skrevet
Just now, Fant80 said:

Du selv får nok også penger av mamma og pappa. Dersom ikke kan jeg informere om at dette et svært vanlig.

Det jeg håper du mener er derimot at man ikke er avhengig av utbetalinger fra mamma og pappa.

Stor forskjell.

Slik TS la det frem, så har kjæresten sutret seg til penger fra mamma for å kjøpe seg noe mat når de skal ut å spise. Det er usexy. Skal man ut og spise, så har man jo spart opp penger på ett vis. Om det er oppsparte lommepenger han har fått utbetalt av mamma eller om det er lønn fra jobb spiller ingen rolle. Men det å sutre til seg penger, fordi man ikke kan kjøpe seg for eksempelvis macdonalds mat, er usexy.

Og nei, etter at jeg fylte 18 år, var det ingen som ga meg penger. Det måtte jeg jobbe for. Derav skrev jeg "om dere er over 18 år".

Du og jeg er uenig, for jeg synes ikke det er stor forskjell. 

AnonymBruker
Skrevet
anon01 skrev (41 minutter siden):

Ja, det er veldig slitsom i lengden. Jeg har bare ignorert dette før, men denne gangen klarte jeg det ikke ts. Han er 38 og jeg er 26.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Typen og jeg har nettopp hatt en krangel og det endte med at jeg gikk meg en tur til parken for å roe meg ned. Når vi prater sammen og jeg ikke uttaler et navn eller noe tilsvarende helt rett som originalen så spiller han at han har null anelse om hvem/hva jeg snakker om. Så jeg begynner å forklare i det uendelige. Eksempel hvis jeg sier "Venner for livet" istedenfor "Friends" eller uttaler "Friends" på litt dårlig engelsk. Og når han da endelig forstår så kommer det "Friends" og demonstrerer at engelsken hans er så mye bedre og uttaler det som en ekte westeren-cowboy. Er vi ute og spiser så spiller han også veldig fattig, men bestiller jeg mat og det frister lenge nok så går han å kjøper segvnoe selv, ja da har han plutselig fått penger av "mamma" som var så snill og vippset. Noen ganger har han plutselig fått allergi for ett eller anna også, spesielt hvis jeg har baket noe.og har jeg vondt i en fot så er han mer eller mindre døende. Er alle menn slik? 

Glemte å skive at han er 38 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...