Gå til innhold

Stor aldersforskjell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I helga traff jeg tilfeldigvis på en gammel flamme. Han var like kjekk som sist jeg så han for 6 år siden. Vi kom i snakk, klinte litt og avtalte løst å møtes senere. Har snakket litt sammen på messenger etterpå.

Men, han er 17 år eldre en meg. Noen som har erfaring med så stort alderspenn? Vi er begge ferdige med barn, så det er ikke ett problem.

Kvinne 34

Anonymkode: de0bf...4c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For gammel for varige greier, men kanskje ok for tøys og tull, selv om jeg personlig ville gått noen år ned i stedet for, også når det gjelder kortvarig.

Pass på at du ikke blir låst i noe halvveis eller helveisgreier i ett eller to eller tre år med en så mye eldre fyr, det er bortkasta tid.

Anonymkode: 3471b...189

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er over 30 har det lite å si.

Hadde du vært 20 hadde det vært noe annet.

Anonymkode: 2e6f0...6ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For gammel for varige greier, men kanskje ok for tøys og tull, selv om jeg personlig ville gått noen år ned i stedet for, også når det gjelder kortvarig.

Pass på at du ikke blir låst i noe halvveis eller helveisgreier i ett eller to eller tre år med en så mye eldre fyr, det er bortkasta tid.

Bortkastet for hva? Man lever livet og har det godt sammen med noen. På hvilken måte er det bortkastet?

Anonymkode: 4456c...beb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bortkastet for hva? Man lever livet og har det godt sammen med noen. På hvilken måte er det bortkastet?

Anonymkode: 4456c...beb

Bortkasta fordi du investerer din verdifulle tid i noe som ikke vil vare, eller noe som vil falle i verdi og by på en haug med problemer, som en gammel partner. Man velger bort muligheten for det mye bedre valget, nemlig jevnaldrende kjæreste, et valg som på alle måter har bedre prognoser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hvis du ser for deg noe langvarig, så kan du jo tenke deg når du er 50 og fortsatt yrkesaktiv og i full vigør, mens han er 67 og sannsynligvis pensjonist. Det trenger ikke være et problem, men det kan være greit å tenke gjennom de utfordringene dette kan by på. 

Anonymkode: 94e55...9d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...