Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #1 Skrevet 13. januar 2006 hei! hva hadde du syntes om at mannen din gikk med en en t-skjorte med bilde av et cannabis-blad?(typen "Legalize it").hadde det vært i orden?hadde du mislikt det,og i såfall hvorfor?
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #2 Skrevet 13. januar 2006 Hadde ikke reagert. Går relativt ofte med en slik selv.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 13. januar 2006 #3 Skrevet 13. januar 2006 Han må jo mene akkurat hva han vil. Selv om jeg ville synes det var litt rånete og kanskje fjortisaktig at han måtte gå med klær som underbygger akkurat det standpunktet.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #4 Skrevet 13. januar 2006 Hadde gitt han en tupp i ræva og ut. Selv om han ikke mener det, så bør man ikke markedsføre inngangsbilletten til å bli narkoman.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #5 Skrevet 13. januar 2006 Hadde gitt han en tupp i ræva og ut. Selv om han ikke mener det, så bør man ikke markedsføre inngangsbilletten til å bli narkoman. ←
Frida Frosk Skrevet 13. januar 2006 #6 Skrevet 13. januar 2006 Det hadde vært i orden av den grunn at jeg bestemmer ikke hva han skal ha på seg eller hvilke meninger han bør ha, men jeg hadde nok ledd litt ettersom jeg synes det er litt harry.
Jomfru-77 Skrevet 13. januar 2006 #7 Skrevet 13. januar 2006 Herregud, da hadde jeg seriøst vurdert fyren ... og da må vel hans syns være positivt til dette? og da hadde jeg sagt takk og farvel..
Gjest Isabellas Skrevet 13. januar 2006 #8 Skrevet 13. januar 2006 Hvis han ikke bruker den på tull, da. Kanskje han har fått den av noen?
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #9 Skrevet 13. januar 2006 Jeg er for legalisering av både cannabis og alle andre stoffer, så hadde vel ikke sagt så mye... kanskje velge litt med omhu når han hadde den på, trenger ikke gå med den i bestemors 80-årslag liksom
Gjest *Snart medlem* Skrevet 13. januar 2006 #10 Skrevet 13. januar 2006 Jeg mener det er en forskjell på å mene dette og å gå med en tskjorte med noe slikt på. Jeg kunne aldri funnet på å gå med en slik tskjorte selv om jeg i utgangspunktet er for legalisering av cannabis. Hvis mannen hadde gått med den "på tull" hadde jeg syntes han var umoden.
Gjest Jalileh Skrevet 13. januar 2006 #11 Skrevet 13. januar 2006 Tror ikke han hadde vært mannen min i det hele tatt jeg.
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 13. januar 2006 #12 Skrevet 13. januar 2006 Hadde gitt han en tupp i ræva og ut. Selv om han ikke mener det, så bør man ikke markedsføre inngangsbilletten til å bli narkoman. ← Kunne ikke sagt det bedre selv!
Donnie Darko Skrevet 13. januar 2006 #13 Skrevet 13. januar 2006 Hadde gitt han en tupp i ræva og ut. Selv om han ikke mener det, så bør man ikke markedsføre inngangsbilletten til å bli narkoman. ← Selv om jeg er sterkt motstander av hasj generelt så syns jeg dette er et tåpelig utsagn. De aller fleste som tar seg en blås ender ikke opp som narkiser.
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #14 Skrevet 13. januar 2006 Hadde min samboer kommet med en slik t-skjorte hadde jeg blitt lynende forbannet. Han vet veldig godt hva jeg mener i denne saken og jeg hadde jeg oppfattet en slik t-skjorte som en grov provokasjon. Vi kan godt være uenig om en sak, men det er en grense mellom det å diskutere og det å provosere......
Holly Hobbie Skrevet 13. januar 2006 #15 Skrevet 13. januar 2006 Hvis mannen min hadde gaatt med noe saant hadde jeg faatt hakeslepp. Det ville alle som kjenner ham ogsaa faatt. Han gaar knapt i en vanlig t-skjorte - han foretrekker skjorter.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #16 Skrevet 13. januar 2006 Jeg lar min samboer ha på akkurat det han vil når han vil - med unntak av begravelser, bryllup og 80-årsdager. Synes det er flaut med menn som er kledt opp av damen sin/lar seg styre av henne. Når det gjelder å kle på seg politiske standpunkter, så gjør heldigvis ikke kjæresten min sånt - men hadde han nå gjort det, så hadde jeg ikke blandet meg inn(med unntak av begravelser, bryllup og 80-årsdager, som sagt), rett og slett fordi vi har avklart våre holdninger, vet hvor vi er enige og uenige, og ville aldri krenket hverandre. PS: Når det gjelder standpunkt til hasj, og ellers her i verden, så kunne jeg ønske at folk ikke var så fordomsfulle og hm...eh..."strenge", og jeg synes man skal huske på at verden har flere nyanser og ikke er svart-hvit. PPS: Til innlegger: Å gå med en T-skjorte med en hasjplante på, er ikke oppsigelsesgrunn i seg selv. Stakkars mann!
Gjest baby-E Skrevet 13. januar 2006 #17 Skrevet 13. januar 2006 jeg hadde syns han var harry, men han må jo få lov til å gå med akkurat hva han vil...
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #18 Skrevet 13. januar 2006 Det er et ganske vanlig plagg på rockekonserter. Ville ikke gått med min t-skjorte på jobben eller i 80 års dag som nevnt over her. Det er ganske poppis fortiden med div klær smykker med mariuanablad på. Og ikke alle er botanikere så jeg tror det er en del som går med det "fiiine" smykket og ikke vet at det er mariuanablad.
Gjest gjest1 Skrevet 13. januar 2006 #19 Skrevet 13. januar 2006 For noe tull å reagere på det. Jeg røyker ikke selv, men er helt klart for legalisering.
Potetoline Skrevet 13. januar 2006 #20 Skrevet 13. januar 2006 Med mindre du har tenkt å forvandle ham radikalt, må du nesten bare godta hans synspunkt på ting. Og hvis dette gjelder bare en stygg t-skjorte, syns jeg du bør begynne å se på menneskene under klærne.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå