Gå til innhold

Jeg lurer litt på naboen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 36 og har hatt samme nabo i 7 år. Hun er 62-63. Vi har hele tiden snakket sammen og hatt et godt forhold, men i det siste har hun begynt å komme veldig innpå meg og begynt å ta meg på armen og skulderen når vi snakker. 

Betyr det noe? Eller er det kanskje bare noe hun har begynt med uten å tenke over det?

Hun har drevet med diverse idretter hele livet og er fortsatt aktiv og er vel fortsatt i bedre form enn mange på min alder. Men det syns jo at hun er en eldre dame. Men hun er fortsatt litt tiltrekkende.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke henne om dagen. Kan jeg prøve å flørte tilbake eller blir det bare dumt?

Anonymkode: 099a2...119

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En del folk er sånn, tar deg på armen for å connecte med deg. 

Tviler på at det er flørting. 

Anonymkode: d1f4b...792

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

En del folk er sånn, tar deg på armen for å connecte med deg. 

Tviler på at det er flørting. 

Yeah, men hun var ikke sånn før. Og igjen, hun kommer veldig nærme når hun skal snakke med meg nå om dagen. Nesten helt inntil meg mens hun tar meg på armen eller skulderen. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er du med henne? 

Hvis du synes det er ubehagelig, så går du litt unna.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er sommerkåt. Vil du noe mer da? Da er det jo bare å legge inn et lite uskyldig kompliment og se reaksjonen, for å så prøve mer.

Anonymkode: 1b68a...683

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan er du med henne? 

Hvis du synes det er ubehagelig, så går du litt unna.

Jeg er som vi alltid har vært. Naboer som snakker når vi møtes. Jeg vil ikke kalle det ubehagelig, men jeg skulle likt og visst hvorfor hun skal være innpå meg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kanskje hun er sommerkåt. Vil du noe mer da? Da er det jo bare å legge inn et lite uskyldig kompliment og se reaksjonen, for å så prøve mer.

Anonymkode: 1b68a...683

Kanskje det ja. Det er jo aldersforskjell, men som jeg skrev så er hun litt tiltrekkende. Men jeg vet ikke om jeg misforstår helt og jeg vil ikke gjøre det kleint heller da. Men et lite kompliment kan vel ikke skade?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun hat begynt å høre dårligere 

Anonymkode: ea742...a48

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje hun hat begynt å høre dårligere 

Har, ikke hat 

Skrevet

Mange i den alderen får dårligere hørsel og syn, eller begynner å få dårligere balanse. Så trenger absolutt ikke ha noe med flørting å gjøre, da burde det gått mer på hva som blir sagt og bare lett stryking over armen...

AnonymBruker
Skrevet

Vel, ønsker du å sex med henne? Ønsker du et forhold med henne? Hva ønsker hun? Dere ha vært naboer i 7år, og skal vel kanskje være naboer i mange år til. Er det verdt å komplisere naboforholdet for noen du synes er "litt tiltrekkende"?

Anonymkode: a54ad...d6e

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Mt3 said:

Mange i den alderen får dårligere hørsel og syn, eller begynner å få dårligere balanse. Så trenger absolutt ikke ha noe med flørting å gjøre, da burde det gått mer på hva som blir sagt og bare lett stryking over armen...

Det er sånt jeg ikke har tenkt på. Takk for ditt innspill :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, ønsker du å sex med henne? Ønsker du et forhold med henne? Hva ønsker hun? Dere ha vært naboer i 7år, og skal vel kanskje være naboer i mange år til. Er det verdt å komplisere naboforholdet for noen du synes er "litt tiltrekkende"?

Anonymkode: a54ad...d6e

Ja, hadde sikkert vært gøy å ha sex med henne. Det er 25+ år mellom oss så noe forhold er vel uaktuelt. Men kanskje ikke verdt det å komplisere ting nei.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere begge er single er det vel ikke noe galt i å flørte og se.

Anonymkode: 85ac6...5f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

ENIG! Verdt å prøve

Anonymkode: 6cbfc...d60

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lurer nå på om hun faktisk flørter eller ikke. Hun er jo noen år eldre og jeg vet ikke om det jeg oppfatter som flørting er det samme for henne.
Siden hun er ute og løper eller sykler daglig så tror jeg ikke balansen, synet eller hørselen begynner å bli dårlig, som Mt3 skriver. Det kan hende, og jeg setter pris på innspillet, men jeg tviler.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja, hadde sikkert vært gøy å ha sex med henne. Det er 25+ år mellom oss så noe forhold er vel uaktuelt. Men kanskje ikke verdt det å komplisere ting nei.

Hvis man bor i en leilighet man selv eier, skal man aldri, aldri, aldri ha sex med naboen.

Av den enkle grunn at det er stor sannsynlighet for at det før eller senere vil oppstå dårlig eller uggen stemning etterpå, og da kan man ikke bare "slå opp" med noen som bor fem meter unna.

Anonymkode: 5f828...fc9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså, dette er jo veldig enkelt. Vær litt fysisk tilbake, på samme måte som hun er, og se hva slags respons du får :) 

Kan være mye lyster hos en 60-åring! 😃 

Lykke til! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

ENIG! Verdt å prøve

Anonymkode: 6cbfc...d60

Så hvis det skulle vise seg at hun flørter så er det ikke noe rart hvis jeg skulle ende opp med å ligge med ei som er 26-27 år eldre? Jeg tenker nå litt på det også.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg lurer nå på om hun faktisk flørter eller ikke. Hun er jo noen år eldre og jeg vet ikke om det jeg oppfatter som flørting er det samme for henne.
Siden hun er ute og løper eller sykler daglig så tror jeg ikke balansen, synet eller hørselen begynner å bli dårlig, som Mt3 skriver. Det kan hende, og jeg setter pris på innspillet, men jeg tviler.

Direkte tale fungerer veldig bra i den alderen. "flørter du med meg?" samtidig som du viser at det er helt ok. 

Anonymkode: a2d06...dba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...