AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #1 Skrevet 7. juli 2023 siden over 5 år jeg kjøper vitaminer og prøver. kostete meg over 50000 og forsatt finner ikke fram. ikke kjærlighet nyte jeg ikke sol ikke society . ikke engang skal på ferie snart veit ikke hva jeg skal gjører av meg . er det noen som kan hjelpe meg med navn av en produkt som får reint kropp som die andre så jeg kannyte sommeren Anonymkode: 034f0...4f8
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Du kan gå til hudpleier. Anonymkode: d0c94...97a 6
Lean b Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 det er i kroppen back armer og legger forsatt fant ikke hva folk tar før det
Lean b Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 har vårt hos legen fleire ganger han sier det er kosmetik skal spørrer noen annen det er lenge siden jeg klarer forsatt kke å nyte tiden. prøvte alt. desperat etter hjelp.
Lean b Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 kjøpte omtrent 1000 produkter jeg bare kjøper ingen funker
Polyester Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 Du må til hudlege. Be legen om henvisning til dermatolog. Hva slags hudproblemer har du? 1
Lean b Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 normalt som alle jenter fra 14 normalt har og 20 prosent av manndom får. blod underm huden rødhet i backarmener og på leggener. men dei annen har ftt dei vegg sikkert det tar nokko før det. kremer har aldri hjulpet det må gjennom mage. men jeg finner ikke ut den riktigen namn produkt jeg bare kjøper. irriterendes desperat
ops2 Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 Har du ikke vært til hudlege? De som har fått det bort, har sikkert gått til hudlege. (Dermatolog). Søk "dermatolog" og navnet på stedet der du bor. Så ringer du og bestiller time. Det er mange private klinikker hvor du får time fort. Du trenger ikke henvisning fra fastlegen for det. Det de gjør på parfymerier, er å selge ting, de er ikke helsepersonell. Du skjønner vel at du må til en ekspert. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #10 Skrevet 7. juli 2023 Lean b skrev (1 time siden): normalt som alle jenter fra 14 normalt har og 20 prosent av manndom får. blod underm huden rødhet i backarmener og på leggener. men dei annen har ftt dei vegg sikkert det tar nokko før det. kremer har aldri hjulpet det må gjennom mage. men jeg finner ikke ut den riktigen namn produkt jeg bare kjøper. irriterendes desperat Du sier selv at dette er noe vanlig, og normalt. Du må heller jobbe med å flytte fokuset ut av egen kropp, og begynne å tenke på menneskelige relasjoner. Kjærlighet og sex, bryr seg sjelden om huden bak på leggene dine. Nyt sommeren! Anonymkode: fba60...905 3 1
Lean b Skrevet 7. juli 2023 #11 Skrevet 7. juli 2023 normalt som alle jenter fra 14 normalt har og 20 prosent av manndom får. blod underm huden rødhet i backarmener og på leggener. men dei annen har ftt dei vegg sikkert det tar nokko før det. kremer har aldri hjulpet det må gjennom mage. men jeg finner ikke ut den riktigen namn produkt jeg bare kjøper. irriterendes desperat
Lean b Skrevet 7. juli 2023 #12 Skrevet 7. juli 2023 du vil ikke aksepterer å ligge med meg sånn med sånn kropp når annen alle er fine
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #13 Skrevet 7. juli 2023 Antibiotikakur eller isotretinoin. Du må til hudlege. Anonymkode: 14ee5...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #14 Skrevet 7. juli 2023 Lean b skrev (1 minutt siden): du vil ikke aksepterer å ligge med meg sånn med sånn kropp når annen alle er fine Det skal vi bli to om. Jeg er sikker på at du ser mye bedre ut enn du tror. Ditt fokus på deg selv, har sikkert blitt enormt. Har du bilder av noe av dette? Anonymkode: fba60...905
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #15 Skrevet 7. juli 2023 Har du prøvd å kutte ultraprosessert mat, gluten og melkeprodukter i 2 mnd? Anonymkode: 15941...d46 1
Lean b Skrevet 7. juli 2023 #16 Skrevet 7. juli 2023 kjærer mi det finnes pulver tabletter og dråper hva får det usynnlig vegg men jeg kjenner ikke navnet
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #17 Skrevet 7. juli 2023 Roaccutan virker. Fruktsyre, retinol. Anonymkode: 357bb...f50
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #18 Skrevet 7. juli 2023 Dette innlegget ligger under feil forum. Du må poste under hudpleie forumet Anonymkode: 9febd...1ea
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #19 Skrevet 7. juli 2023 Er det kviser du mener? Jeg ble i tidlig pubertet plaget med kviser både i ansikt og på kropp. Da jeg var rundt 15 så dro jeg til lege for det, og fikk Diane på resept. Det tok kvisene mine etter to tre måneder cirka. Det fungerer også som p-pille, og siden jeg trengte prevensjon så fortsatte jeg på det. Brukte det i mange år før jeg i midten av 20 årene skulle prøve å lage barn. Slet med å bli gravid, og fikk kvisene tilbake. Det ble slutt med kjæresten og jeg ville ha medisin igjen. Fikk nå i tillegg antibiotika som heter Tetraxyclin. Det hjalp! Husker ikke hvor lenge jeg gikk på det, men muligens et år eller to faktisk. Sluttet på alt nok en gang for å prøve lage barn. Etter dette kom ikke kvisene tilbake 👌 Disse medisinene er heftige da. Diane gir mye større risiko for blodpropp f eks, og å bruke antibiotika har jo også sine følger. Så om du kan bruke det blir en vurdering mellom deg og lege. Er man veldig utsatt av kviser som du er og jeg var, så har det en hormonell årsak som hudkremer ikke greier å ta. Derfor kunne du prøvd det jeg gjorde. Anonymkode: 147e1...82f
Lean b Skrevet 7. juli 2023 #20 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): siden over 5 år jeg kjøper vitaminer og prøver. kostete meg over 50000 og forsatt finner ikke fram. ikke kjærlighet nyte jeg ikke sol ikke society . ikke engang skal på ferie snart veit ikke hva jeg skal gjører av meg . er det noen som kan hjelpe meg med navn av en produkt som får reint kropp som die andre så jeg kannyte sommeren Anonymkode: 034f0...4f8 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det kviser du mener? Jeg ble i tidlig pubertet plaget med kviser både i ansikt og på kropp. Da jeg var rundt 15 så dro jeg til lege for det, og fikk Diane på resept. Det tok kvisene mine etter to tre måneder cirka. Det fungerer også som p-pille, og siden jeg trengte prevensjon så fortsatte jeg på det. Brukte det i mange år før jeg i midten av 20 årene skulle prøve å lage barn. Slet med å bli gravid, og fikk kvisene tilbake. Det ble slutt med kjæresten og jeg ville ha medisin igjen. Fikk nå i tillegg antibiotika som heter Tetraxyclin. Det hjalp! Husker ikke hvor lenge jeg gikk på det, men muligens et år eller to faktisk. Sluttet på alt nok en gang for å prøve lage barn. Etter dette kom ikke kvisene tilbake 👌 Disse medisinene er heftige da. Diane gir mye større risiko for blodpropp f eks, og å bruke antibiotika har jo også sine følger. Så om du kan bruke det blir en vurdering mellom deg og lege. Er man veldig utsatt av kviser som du er og jeg var, så har det en hormonell årsak som hudkremer ikke greier å ta. Derfor kunne du prøvd det jeg gjorde. Anonymkode: 147e1...82f nei det er ikke kviser det er blood rødhet underm huden. jeg sliter mye og hater livet mitt. jeg føler meg den einigen som har forsatt dette probleme når annen huden har blitt so kjukk og reint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå