Gjest Inverto Skrevet 6. juli 2023 #1 Del Skrevet 6. juli 2023 La meg gi deg et eksempel fra mitt liv. Dette skjedde i 2008 når jeg var på vei hjem fra en venn på ettermiddagen (16-18 tiden). Det var overskyet og stemningen var perfekt for det som skjedde Jeg passerte et hus hvor alle lysene var avslått. Når jeg ser mot vinduet, ser jeg et kritthvitt kvinnelig ansikt som trekker seg øyeblikkelig tilbake inn i mørket og forsvinner. Skjønner ikke helt hvorfor noen vil være i et hus med alle lysa avslått på en mørk ettermiddag xD Creepy Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 7. juli 2023 #2 Del Skrevet 7. juli 2023 (endret) Tenker du at det var et gjenferd - eller at hun kanskje hadde sovet ettermiddagslur og/eller ikke slått på lyset etter at dagslyset forsvant? Midt i skumringstiden. Mange titter ut av vinduer og lukker gardinene fort igjen fordi de ikke ønsker at noen skal tro de glor. Hvite ansikter som står gjemt bak gardiner og trekker seg tilbake fort når jeg ser bort/på vinduet eller huset er et vanlig syn der jeg bor, eldre mennesker følger med hva som skjer, og noen har få eller ingen lys på inne om dagen. Det viser heller ikke utenfra på samme måte om dagen som natten ofte pga at det ikke er nødvendig å ha så mange på. Jeg er glad på dine vegne at du ikke har opplevd mer creepy ting, men det føles litt creepy når noen gjør sånn, ja! Endret 7. juli 2023 av Lawyam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Del Skrevet 7. juli 2023 Da jeg var tenåring hadde jeg fått lov til å være ute litt lenge på et feriested, siden det var noen voksne til stede som foreldrene mine kjente og som lovet å passe på og følge meg hjem. Men disse personene var ikke særlig voksne av seg, de forsvant jo, så var vi et par tenåringer på nattklubb i Spania. Og jeg drakk jo selvsagt et par øl. Og gikk hjem alene. På vei hjem merket jeg at noen fulgte etter meg, så jeg hastet avgårde og tok noen avstikkere mellom hus og hørte bare pusten min og hadde helt hjertebank og gikk meg også vill. Da jeg trodde jeg hadde ristet han av meg så var jeg på vei opp en lang gate, og da sto han der i enden av gaten vendt mot meg og ventet på meg, i månelyset. Jeg snudde og løp for livet, ned langs havnen for jeg kunne veien hjem derfra. Da jeg hastet forbi båter som sto på land hørte jeg et sint kattevræl, og en flaske eller noe som knuste, OG det var skodde. Selv om jeg var så redd at jeg holdt på å tisse på meg, så husker jeg at jeg nesten lo litt inni meg av hvor utrolig film-klisje det ble med den katten og det som knuste. Kom meg vel hjem og gjorde aldri noe sånt igjen, og sa det heller aldri til foreldrene mine. Anonymkode: a334e...d27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Del Skrevet 7. juli 2023 Søvnparalyse Anonymkode: ccd9e...c9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 7. juli 2023 #5 Del Skrevet 7. juli 2023 Når guttungen hadde nattskrekk, han ble helt gal, skrek som om noen skulle drepe han og klatret omtrent inni meg. Mens han pekte å så ned på gulvet å sa at den ikke klarte å komme opp i sengen, så vi måtte bli i sengen. Så hvisker han i øret mitt hva denne tingen sier. Så sier han; han har munn som meg men han kan ikke snakke. Fikk tilslutt roet seg ned, men snakket mer om det senere samme natt og flere dager etter. Det var ganske creepy😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Del Skrevet 7. juli 2023 For rundt 20 år siden så bodde jeg og ei venninne sammen på hybel, og vi hadde vært vårt rom nesten ved siden av hverandre. En kveld jeg skulle legge meg så satt jeg på sengekanten for å kle av meg. Plutselig begynte en liten dør til et kott jeg hadde på rommet å gå litt opp, tenkte at det sikkert var trekk eller noe. Men ikke lenge etter så skrudde plutselig radio vekkerklokka på nattbordet seg på, og hørte bare høy skurring. Da ble jeg så redd at jeg tok med meg dyna og løp inn på rommet til venninna mi for å sove hos henne. Ikke lenge etter det, så får hun plutselig en melding på sin tlf fra et ukjent nr hvor det står, "Hvem skal til hvem?" Dette kommer jeg aldri til å glemme. Og vi vet fortsatt ikke den dag i dag hva i alle dager det kunne være. Anonymkode: 31e0a...752 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 8. juli 2023 #7 Del Skrevet 8. juli 2023 Lawyam skrev (22 timer siden): Tenker du at det var et gjenferd - eller at hun kanskje hadde sovet ettermiddagslur og/eller ikke slått på lyset etter at dagslyset forsvant? Jeg er ikke religiøs* så jeg tenker det bare var en rar person *Men kanskje jeg burde være religiøs, fordi det samme året så fikk jeg et kristogram (fisken) på den venstre hånda. Sjekket hånda i flere rom med forskjellige lyssettinger og prøvde å vaske det vekk til ingen nytte. Gikk vekk etter et par timer. Men fortsatt ikke religiøs jeg tror at om Gud finnes så valgte han feil fyr XDXDXD AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så får hun plutselig en melding på sin tlf fra et ukjent nr hvor det står, "Hvem skal til hvem?" Anonymkode: 31e0a...752 Damn bro det var jo MEG! Jeg sa egentlig "Hva skal til hvem?". Jeg arbeidet i CreePizza og ville gi di dere en med ekstra ost. Tenkte bare å være hyggelig jeg men neeeeeida. Utakknemlig som faen ass! XDXDXXD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 8. juli 2023 #8 Del Skrevet 8. juli 2023 Inverto skrev (4 timer siden): Jeg er ikke religiøs* så jeg tenker det bare var en rar person *Men kanskje jeg burde være religiøs, fordi det samme året så fikk jeg et kristogram (fisken) på den venstre hånda. Sjekket hånda i flere rom med forskjellige lyssettinger og prøvde å vaske det vekk til ingen nytte. Gikk vekk etter et par timer. Men fortsatt ikke religiøs jeg tror at om Gud finnes så valgte han feil fyr XDXDXDs At du klarer å få det til at jeg nevnte Gud og religion etter å ha lest svaret mitt føltes mer creepy enn noe annet du fortalte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå