AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Jeg har en kollega jeg liker veldig godt. Vi jobber ikke ofte sammen, bare innimellom. Trodde han var singel, så drev å flørtet litt med han rundt juletider, og syntes han "var med". Da han la meg til på Face, så jeg at han sto som "i et forhold". Da avsluttet jeg flørtingen, og ting døde litt ut. MEN... i den siste mnd har han likt alle mine storys og bilder, til og med dukket opp på min avdeling uten noe ærend der (bare var i området sa han). I dag gikk jeg inn på Face og ser at han har fjernet forholdsstatusen sin. Er det ok for meg å prøve meg litt igjen, eller? Det må jo være en grunn til at man fjerner den statusen? Anonymkode: 9c979...763 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Ja 😮😁 Krysser fingrene for deg 🤞 Anonymkode: d1d13...d04 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 Tanken slår altså ikke folk at han fortsatt kan være i forhold, men vil skjule det fordi han liker deg? Du skrev at han fjernet statusen, altså er den ikke synlig lenger? Eller har han endret til singel? Stor forskjell i denne situasjonen vil jeg si. Har selv ikke hatt forholdstatusen synlig siden jeg var 16år. Selv om jeg har vært i forhold. Anonymkode: 58e88...ffc 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tanken slår altså ikke folk at han fortsatt kan være i forhold, men vil skjule det fordi han liker deg? Du skrev at han fjernet statusen, altså er den ikke synlig lenger? Eller har han endret til singel? Stor forskjell i denne situasjonen vil jeg si. Har selv ikke hatt forholdstatusen synlig siden jeg var 16år. Selv om jeg har vært i forhold. Anonymkode: 58e88...ffc Han har bare fjernet den, ja. Så jeg kan selvfølgelig ikke være sikker, men han er en godt voksen mann og fremstår som ganske seriøs. Selv om jeg skrev at han "var med" på flørtingen rundt juletider, så overskred han ikke grenser eller tok initiativ til noe. Virket kanskje bare "litt hyggeligere" enn det man bør være hvis man er i forhold, tenker jeg da. Jeg vet ikke helt selv hva som er best å gjøre. Skal jeg bare droppe det og gå ut fra at han fortsatt er i det forholdet da? Anonymkode: 9c979...763
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #6 Skrevet 7. juli 2023 Utroe menn skjuler forholdstatusen for flørtene sine mens kjæresten og nære venner ser statusen synlig som før. Umulig å vite om han er singel eller en utro snik, men det kan du jo spørre han om når dere blir bedre kjent. Om han har dame eller hvor lenge han har vært singel altså, ikke om han er en utro snik for det får du neppe sant svar på om han er😅 Flørt beskjedent, ikke mye. Så gå på date og bli kjent før dere drar flørten over noen grenser Anonymkode: d4ee2...f08 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 Det er jo bare å spørre ham rett ut det da 🤭 Anonymkode: cf0c0...37e 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er jo bare å spørre ham rett ut det da 🤭 Anonymkode: cf0c0...37e Ja, men jeg må komme litt "nærmere" først, synes jeg. Anonymkode: 9c979...763
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har en kollega jeg liker veldig godt. Vi jobber ikke ofte sammen, bare innimellom. Trodde han var singel, så drev å flørtet litt med han rundt juletider, og syntes han "var med". Da han la meg til på Face, så jeg at han sto som "i et forhold". Da avsluttet jeg flørtingen, og ting døde litt ut. MEN... i den siste mnd har han likt alle mine storys og bilder, til og med dukket opp på min avdeling uten noe ærend der (bare var i området sa han). I dag gikk jeg inn på Face og ser at han har fjernet forholdsstatusen sin. Er det ok for meg å prøve meg litt igjen, eller? Det må jo være en grunn til at man fjerner den statusen? Anonymkode: 9c979...763 Personlig har jeg alltid vegret meg for å ha forholdsstatus på face i frykt om noe ryker, så blir det et publikum som ser det. Noe også å ta med seg. En kan være i et forhold selvom en har tatt vekk dette på facebooksiden. Anonymkode: 80f19...e27 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #10 Skrevet 7. juli 2023 Han er garantert ikke blitt singel i mellomtida. Han vil bare være tilgjengelig om det skulle dukke opp noe. Nesten alle voksne menn er slik. Anonymkode: 84ea6...6d7 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #11 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er garantert ikke blitt singel i mellomtida. Han vil bare være tilgjengelig om det skulle dukke opp noe. Nesten alle voksne menn er slik. Anonymkode: 84ea6...6d7 Men uansett så er jo dette noe han har gjort NÅ i de siste månedene. Så hvis det er sånn, så hadde han ikke et ønske om å være tilgjengelig før nå i det siste. Så det kan jo ha skjedd noen endringer. Tenker også at om han var SÅ klar for utroskap, så ville han vel pushet mer i jula da jeg flørtet. Anonymkode: 9c979...763 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #12 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Men uansett så er jo dette noe han har gjort NÅ i de siste månedene. Så hvis det er sånn, så hadde han ikke et ønske om å være tilgjengelig før nå i det siste. Så det kan jo ha skjedd noen endringer. Tenker også at om han var SÅ klar for utroskap, så ville han vel pushet mer i jula da jeg flørtet. Anonymkode: 9c979...763 Bare ny taktikk. Å gjøre seg selv singel på nett, øker sjansene til disse mennene. En godt gift voksen man bruker mer enn bare noen få mnd å skille seg. Søk på adressen hans, og se om det bor andre der. Anonymkode: 84ea6...6d7
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #13 Skrevet 7. juli 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Tanken slår altså ikke folk at han fortsatt kan være i forhold, men vil skjule det fordi han liker deg? Du skrev at han fjernet statusen, altså er den ikke synlig lenger? Eller har han endret til singel? Stor forskjell i denne situasjonen vil jeg si. Har selv ikke hatt forholdstatusen synlig siden jeg var 16år. Selv om jeg har vært i forhold. Anonymkode: 58e88...ffc KG alts 🙈🙈 Det første noen tenker på er selvsagt at dette er en mann som har planer om å være utro 🙄😅 Hjelps!!! Nyt flørtingen ts. Anonymkode: d9e49...9fa 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. juli 2023 #14 Skrevet 7. juli 2023 De som er i forhold men vil skjule det, bruker å bare fjerne statusen, men om han står som singel, er han som regel det. Min erfaring med menn i alle fall .
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #15 Skrevet 7. juli 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Han er garantert ikke blitt singel i mellomtida. Han vil bare være tilgjengelig om det skulle dukke opp noe. Nesten alle voksne menn er slik. Anonymkode: 84ea6...6d7 Alle voksne menn går bare rundt å venter på en mulighet til å ødelegge familien og ekteskapet sitt mener du 🙈😅?? Det er en veldig drøy påstand! Finnes mye bra menn i verden. Men med din holdning og tankegang så blir det nok neppe så lett å kapre en av de 🤔 Anonymkode: d9e49...9fa
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #16 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bare ny taktikk. Å gjøre seg selv singel på nett, øker sjansene til disse mennene. En godt gift voksen man bruker mer enn bare noen få mnd å skille seg. Søk på adressen hans, og se om det bor andre der. Anonymkode: 84ea6...6d7 Han er ikke godt gift. Han har/hadde en kjæreste. De har så vidt meg bekjent ikke bodd sammen og de har ingen felles barn. Det bor ingen andre på adressen hans. Anonymkode: 9c979...763
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #17 Skrevet 7. juli 2023 Kan også være at han ikke vil at det at han er blitt singel skal bli annonsert? Da jeg byttet om til singel, tok jeg å satt det slik at det kun er synlig for meg for å unngå at det plutserlig skulle bli en status av noe slag til alle Nå er a xxxxxx blitt singel!! 😅 Anonymkode: d1d13...d04 2
Hippogriff Skrevet 7. juli 2023 #18 Skrevet 7. juli 2023 Det er selvfølgelig andre grunner enn planlagt utroskap til at man ikke skriver "singel" åpent på Facebook. Det tolkes jo som en åpen invitasjon til hvem som helst og blir fort slitsomt. Har faktisk skrevet "i et forhold" som status bare for å signalisere ikke-interesse i perioder. Skjønner mannen godt jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #19 Skrevet 7. juli 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Han er ikke godt gift. Han har/hadde en kjæreste. De har så vidt meg bekjent ikke bodd sammen og de har ingen felles barn. Det bor ingen andre på adressen hans. Anonymkode: 9c979...763 TS: ikke hør på alle desse som automatisk tenker at dette er en som er ute etter å være utro. De aller fleste menn i forhold ønsker å bli i forholdet sitt og ser ikke aktivt etter en elskerinne. Kvinner som har et sånt syn på menn og forhold må ha det svært tøft på datingfronten tror jeg 😅 Kjør på, nyt flørten og nyt sommeren. Anonymkode: d9e49...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #20 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Han er ikke godt gift. Han har/hadde en kjæreste. De har så vidt meg bekjent ikke bodd sammen og de har ingen felles barn. Det bor ingen andre på adressen hans. Anonymkode: 9c979...763 Da er det bare å kjøre på! Anonymkode: 84ea6...6d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå