AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Vi er et quizlag som har hatt et par fester i år, den ene festen inkluderte også flere. På en fest for bare quizlaget var det først en som dro tidlig i sinne, som fremstod som merkelig og skjedde veldig brått, men var ca et år siden datteren døde og da viste man ekstra forståelse for det. Jeg mener ikke at det er god nok grunn til å holde på sånn. Vedkommende følte seg visst latterliggjort, som vi andre ikke kunne skjønne og vi satt der som spørsmålstegn, prøvde å finne ut hva det kunne være osv. I ettertid har jeg lurt litt på om dette var et påfunn for å kunne dra fra festen og heller være med andre enn oss. Senere på kvelden var det en annen på laget som begynte å se etter folk å være med på Facebook. Spurte om noen skulle ut på byen på Facebook, så ingenting var planlagt på forhånd og det handlet ikke bare om å joine noen som allerede var ute på byen. Han dro og fikk med seg en til fra festen. Mulig at de var med personen som hadde dratt tidlig i sinne også. Festen var egentlig ikke i ferd med å dø ut, og vi dro ut på byen der festen var, som er en mindre by. De som dro tok turen til Oslo. I morgen har vi fest igjen og det er ikke utenkelig at noen vil stikke igjen. Festen er i Oslo, men på et litt upraktisk sted, så det er neppe lagt opp til å dra ut på byen. Man skal riktignok aldri si aldri. Men hva tenker dere om å dra fra fester på denne måten, særlig det å prøve å finne andre å henge med når man er på en fest, og hvis det skjer igjen i morgen? For meg er det ikke noe stort tap, men tenker at det er merkelig oppførsel. I morgen er det ventet minst tjue stykker, så om noen drar er ikke det så nøye. Anonymkode: f6746...40c
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #2 Skrevet 7. juli 2023 Det er vanlig at fest er vors og man stikker på byen senere enten med de fra festen eller møter noen andre. Ingenting å ta seg nær av Anonymkode: 39118...f27 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #3 Skrevet 7. juli 2023 Jeg forstår egentlig ikke teksten din noe særlig. At en person reiser "i sinne", også møter han en annen fest deltaker på byen senere?? Og det er det som er problemet? Anonymkode: affbb...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #4 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vi er et quizlag som har hatt et par fester i år, den ene festen inkluderte også flere. På en fest for bare quizlaget var det først en som dro tidlig i sinne, som fremstod som merkelig og skjedde veldig brått, men var ca et år siden datteren døde og da viste man ekstra forståelse for det. Jeg mener ikke at det er god nok grunn til å holde på sånn. Vedkommende følte seg visst latterliggjort, som vi andre ikke kunne skjønne og vi satt der som spørsmålstegn, prøvde å finne ut hva det kunne være osv. I ettertid har jeg lurt litt på om dette var et påfunn for å kunne dra fra festen og heller være med andre enn oss. Senere på kvelden var det en annen på laget som begynte å se etter folk å være med på Facebook. Spurte om noen skulle ut på byen på Facebook, så ingenting var planlagt på forhånd og det handlet ikke bare om å joine noen som allerede var ute på byen. Han dro og fikk med seg en til fra festen. Mulig at de var med personen som hadde dratt tidlig i sinne også. Festen var egentlig ikke i ferd med å dø ut, og vi dro ut på byen der festen var, som er en mindre by. De som dro tok turen til Oslo. I morgen har vi fest igjen og det er ikke utenkelig at noen vil stikke igjen. Festen er i Oslo, men på et litt upraktisk sted, så det er neppe lagt opp til å dra ut på byen. Man skal riktignok aldri si aldri. Men hva tenker dere om å dra fra fester på denne måten, særlig det å prøve å finne andre å henge med når man er på en fest, og hvis det skjer igjen i morgen? For meg er det ikke noe stort tap, men tenker at det er merkelig oppførsel. I morgen er det ventet minst tjue stykker, så om noen drar er ikke det så nøye. Anonymkode: f6746...40c Man står fritt til å forlate festen når man ønsker. Anonymkode: 24f19...d10 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er vanlig at fest er vors og man stikker på byen senere enten med de fra festen eller møter noen andre. Ingenting å ta seg nær av Anonymkode: 39118...f27 Det er ikke alle fester som er vors, men at det heller er lagt opp til at man blir værende der til man skal hjem. Vi dro ut på byen etter hvert som sagt. Det som var ekstra spesielt var at han ene var på leting etter noen å være med mens han fortsatt var på festen. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg forstår egentlig ikke teksten din noe særlig. At en person reiser "i sinne", også møter han en annen fest deltaker på byen senere?? Og det er det som er problemet? Anonymkode: affbb...e0f Det er bare én av problemstillingene, og det er bare en teori. Vet ikke om det var tilfelle. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man står fritt til å forlate festen når man ønsker. Anonymkode: 24f19...d10 Så klart, men det fremstår jo som sært og folk som ble igjen mener det samme. Anonymkode: f6746...40c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå