Gå til innhold

Bestilte hjemlevering med helthjem, men sporingen sier den er på vei til butikk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en stund siden jeg har brukt dem nå, men før leverte de hjem til meg. Nå sender de den tydeligvis til et utleveringssted, selv om ordrebekreftelsen sa jeg ville få den på døra. Sykt irriterende, og dette har jeg ikke tid til. Hvorfor gjør de det sånn? Er det mulig jeg får den hjem likevel, som avtalt?

Anonymkode: f36c5...c04

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har blitt lurt. Og nordmenn finner seg i det hver gang, så jeg forstår hvorfor de holder på med det.

Anonymkode: be2d8...769

Skrevet

Har brukt helthjem en gang, skulle få det levert hjem, men ble levert til butikk. Jeg gadd ikke å bry meg da det kostet like mye den gang å få det sendt hjem som til butikk, de brukte også utrolig lang tid på å levere varen så orket ikke å styre med det. 

AnonymBruker
Skrevet

Klag. Tipper det kan variere etter hvem som kjører. Noen er sikkert mer slappe enn andre. Kanskje noen er sommrvikarer og ikke har så god oversikt

Anonymkode: 5240d...0af

AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering: 

Jeg kontaktet helthjem på chat. De skrev at det er fordi de ikke leverer til min adresse, med en smiley bak. Ferdig med den saken. Det stod ingenting om det før jeg bestilte, og i ordrebekreftelsen står det at jeg har bestilt hjemlevering. Da jeg skrev dette til helthjem, sluttet de bare å svare. 

For en elendig tjeneste. Skal ALDRI benytte meg av dem igjen. 

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også irritert meg over dette. Alle pakker jeg bestiller med helt hjem havner på postkontoret. Tilslutt ringte jeg og klagde, og da sa de at de hadde ingen rute her jeg bor så det måtte jeg ta med butikken jeg hadde handlet fra og som hadde tilbudt meg denne tjenesten. Fikk svar på hvorfor jeg aldri får pakkene mine levert i postkassen da.. Sykt irriterende å få vite siden jeg mange ganger har betalt ekstra for å få det levert i postkassen! Jeg har prøvd i senere tid og, men de havner på postkontoret. Da har jeg klagd til butikken og fått tilbake frakt. 

Anonymkode: 05b78...056

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er en stund siden jeg har brukt dem nå, men før leverte de hjem til meg. Nå sender de den tydeligvis til et utleveringssted, selv om ordrebekreftelsen sa jeg ville få den på døra. Sykt irriterende, og dette har jeg ikke tid til. Hvorfor gjør de det sånn? Er det mulig jeg får den hjem likevel, som avtalt?

Da må du nok betale ekstra

Anonymkode: b2d1b...e47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...