Gå til innhold

Tips til gave ? Barnehagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg hadde tenkt å kjøpe noe godt til barnehage ansatte som takk for et fint år da barnet mitt slutter på avdelingen og går over til en større avdeling. 

Noen tips til hva jeg bør ta med i kurven?

Anonymkode: 3fd5f...858

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt, kanskje det ville vært en idé å se på hva pleier du å gi til andre ansatte som du har betalt for å hjelpe deg? Hva gav du til butikkansatte på butikken du handler mest på, om du har hatt en rørleggeren eller elektrikeren som har gjort en stor jobb for deg, frisøren du pleier å klippe deg hos osv.

Jeg pleier i alle fall å gi omtrent samme gave til alle disse :)

Anonymkode: 47d40...a35

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke helt, kanskje det ville vært en idé å se på hva pleier du å gi til andre ansatte som du har betalt for å hjelpe deg? Hva gav du til butikkansatte på butikken du handler mest på, om du har hatt en rørleggeren eller elektrikeren som har gjort en stor jobb for deg, frisøren du pleier å klippe deg hos osv.

Jeg pleier i alle fall å gi omtrent samme gave til alle disse :)

Anonymkode: 47d40...a35

Litt forskjell på en butikkansatt, elektriker, en rørlegger, en frisør og de som tar vare på barna dine hele arbeidsdagen…

Anonymkode: 2a7af...e12

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe lokalprodusert? Så er det et godt valg :)

Jeg ga ferdig smurte lefser fra et lokalt lefsebakeri et år, det ble veldig godt mottatt.

Rundstykker eller annen bakst fra et lokalt bakeri? Og noe godt, litt eksklusivt syltetøy?

Kjeks, frukt(moreller!) sjokolade selvfølgelig - men det kan bli litt mye av det, selv om det aldri er feil.

Anonymkode: 19cb4...12e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En Håndkrem, Nonstop og Småbakks? Kan det være en fin gave ? 

Av lokal produkter har vi lefser 🤭

AnonymBruker
Skrevet

FAU ordner med en felles gave fra alle barna før sommerferien. Gir ikke noe utover dette. 

Anonymkode: 60098...faa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Lurer på om jeg kan gi kurven etter hentingen ifra barnehagen? Eller gir man gaver om morgen 🤭

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her. Lurer på om jeg kan gi kurven etter hentingen ifra barnehagen? Eller gir man gaver om morgen 🤭

Det bestemmer du selv! Men det kommer jo også an på hva det er i kurven da, er det ferske rundstykker bør de få gaven om morgenen slik at de kan spises til lunsj samme dag.

Anonymkode: 2a7af...e12

• Liker 1
Skrevet

Hos oss er vi ganske lei av twist-poser og konfektesker. Ikke bra å spise sjokolade hverdag heller. Men håndkremer, blomster osv er ganske fint å få om man insisterer på å gi noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...