Gå til innhold

Hvordan si til stedatter ja til å flytte til besteforeldre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stedatter som er snart 17 sier hun mistrives hos oss, og vil bo hos besteforeldre.  Besteforeldre er også relativ unge og ressurssterke. Hun vil ha alle fasiliteter der siden de er nærmest "milliardærer"

Jeg synes egentlig det er god idee. Både jeg og hun vil ha det bedre på denne måten.

Hvordan kan jeg si til faren hennes at han bør si ja uten å virke at jeg ønsker å bli kvitt henne. 

Anonymkode: 1f5e3...17f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si at det er viktig å lytte til den nesten voksne ungen sitt ønske for å unngå å skyve henne lengre fra dere i den fasen hun er i nå.

Men kanskje dere i samme slengen skal reflektere litt over hvorfor hun mistrives hos dere?

Anonymkode: 4700b...10b

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du som prøvde å skape vondt blod mellom stedatter og faren hennes…?

I så fall er det du som bør flytte ut, og la stedatter bo med faren sin.

Har du ikke snart ødelagt nok nå?

Anonymkode: 29527...31a

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Deg igjen… Jeg foreslår at du snakker med noen og avslutter det forholdet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du som prøvde å skape vondt blod mellom stedatter og faren hennes…?

I så fall er det du som bør flytte ut, og la stedatter bo med faren sin.

Har du ikke snart ødelagt nok nå?

Anonymkode: 29527...31a

Jeg tenkte akkurat det samme!

Om du er hun det refereres til her, Ts, så må du søke hjelp før du ødelegger alle rundt deg. Du har ingen rett til å stadig splitte far og barn og skape problemer ellers i denne familien.

Ta tak i egne problemer, aksepter, inkluder og vær glad i stedatteren din - eller kom deg helt ut av livet deres.

Hun hadde hatt det bedre om du ikke ødela for henne. Ergo er det du som bør bort.

Anonymkode: e980f...edb

• Liker 3
Skrevet

Det spiller ingen rolle hva du syns, dette er helt opp til faren. Du må ligge LANGT unna dette...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du bør ikke blande deg inn, med unntak av hvis faren spør deg spesifikt om synspunkter.  Samtidig bør du bidra til at hun trives hos dere.

Anonymkode: 15f2e...54b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts du er en jævla psycho som er obsessed av stedatteren din. Gi deg og fokuser på deg selv istedenfor å legge ut 1000vis av innlegg om hvordan du har knust og såret stedattern din. Du er en golddigger og er så jævla ego. 

Anonymkode: 66d00...b3f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Stedatter som er snart 17 sier hun mistrives hos oss, og vil bo hos besteforeldre.  Besteforeldre er også relativ unge og ressurssterke. Hun vil ha alle fasiliteter der siden de er nærmest "milliardærer"

Jeg synes egentlig det er god idee. Både jeg og hun vil ha det bedre på denne måten.

Hvordan kan jeg si til faren hennes at han bør si ja uten å virke at jeg ønsker å bli kvitt henne. 

Anonymkode: 1f5e3...17f

Klart du synes at det er en god ide - og uten at det virker som om du vil bli kvitt henne? Er det ikke akkurat det du vil da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke om du er en som folk her kjenner til fra før Ts.

Men innlegget ditt fikk meg til å tenke på hvorfor mannen din evt. vil tro at du ønsker å "bli kvitt" henne? 

Hva er grunnen til at hun ikke trives hos dere?

Altså, hvis hun vil så er det jo ikke noe i veien for at hun kan, men det er jo ikke riktig at hun skal ha det så dårlig hjemme hos dere. Hvorfor liksom? Hva er det som skjer innenfor husets fire vegger?

Anonymkode: a17d3...bd6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg aner ikke om du er en som folk her kjenner til fra før Ts.

Men innlegget ditt fikk meg til å tenke på hvorfor mannen din evt. vil tro at du ønsker å "bli kvitt" henne? 

Hva er grunnen til at hun ikke trives hos dere?

Altså, hvis hun vil så er det jo ikke noe i veien for at hun kan, men det er jo ikke riktig at hun skal ha det så dårlig hjemme hos dere. Hvorfor liksom? Hva er det som skjer innenfor husets fire vegger?

Hvis vi har rett er ts samme stemor som løy til faren og satte han opp mot stedatter. Moren hennes er død og hun mistet kontakten med far en periode. Ts er usikker og sjalu på stedatter. 

Anonymkode: 222a1...559

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvis vi har rett er ts samme stemor som løy til faren og satte han opp mot stedatter. Moren hennes er død og hun mistet kontakten med far en periode. Ts er usikker og sjalu på stedatter. 

Anonymkode: 222a1...559

Har vel fått med meg den historien tidligere såvidt jeg også, men føler ikke at ingen kan vite om det er samme person ut i fra dette innlegget?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...