Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å hvordan har dere merket det? Har truffet en, etter noe lengre dårlige forhold. Har gått inn i forholdene for jeg har vært ensom, og valgt å fortsette til tross for at jeg har blitt behandlet stygt og ikke hatt det kjempebra. For første gang i livet føler jeg en ekstrem ro i livet mitt, han gjør meg rolig. Verden står stille sammen med han. 

Anonymkode: 76209...792

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror at den rette for akkurat deg finnes ja 

Anonymkode: db137...464

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 68d77...a38

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mange rette.

Det er over 8000 millioner mennesker, det er ikke spesielt sannsynlig at én person skal være den eneste magiske "rette" personen. Det finnes mange personer man kan få et slikt bånd med.

Anonymkode: fdc13...dae

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei... den rette finnes bare på film og i eventyr

Anonymkode: 774e7...129

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg tror noen passer bedre sammen enn andre. Et forhold vil alltid kreve masse innsats og vilje fra begge sider for å fungere, spesielt over tid. I større og mindre grad ut fra hvor kompatible man er.

Anonymkode: 0253b...603

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg sluttet å tro på.

Anonymkode: 10ea2...c8e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke lenger på The One. Trodde min eks var det men innså at han ikke kunne være det når han ble voldelig. Jeg tror at man kan komme bedre overens med noen enn andre og tolerere å leve sammen med noen men ville ikke kalt noen den rette igjen selvom det kan føles greit og rett der og da. 

Anonymkode: fa4fd...79d

Skrevet

Ja det tror jeg. Alle har flere rette. 

Men så var det å finne en av de... det er ikke så enkelt på en enorm klode med 8 mrd distraksjoner å lete blant. 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en veldig lukket person, så hadde ikke forundret meg om det tar meg 4 år bare på å finne ut at en av mine "rette" bor innen en rekkevidde på 200 meter eller noe 😅 

Anonymkode: 1665b...1b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er en veldig lukket person, så hadde ikke forundret meg om det tar meg 4 år bare på å finne ut at en av mine "rette" bor innen en rekkevidde på 200 meter eller noe 😅 

Nei er 200 meter langt? Jeg mener ikke så langt hvertfall

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det finnes flere "riktige" for alle, tror ikke på at det finnes kun EN riktig. Noen er riktig for deg akkurat der og da i den livsituasjonen du er i, og passer ikke nødvendigvis resten av livet med deg. 
Alle jeg har følt var riktige der og da har jo vært det også, der og da, men ville ikke nødvendigvis vært riktige for meg nå. Jeg har elsket av hele min sjel flere ganger og var bombesikker på at dette vil jeg være i livet ut, men så går det noen år og det stemmer ikke lenger. Jeg er sammen med en nå som jeg er sikker på er riktig for meg, men hva vet jeg om 5-10-15-20år frem i tid, det vil kun tiden vise.

Føler mange er så sykt opphengt i at alt skal føles 100% riktig, og ja, så gjør det det noen ganger, men ikke alt føles alltid 100%, men du kan fortsatt føle at det er riktig for det om. Man er tross alt to helt forskjellige individer, man vil møte på utfordringer underveis, kommer bare på om det er utfordringer man kan jobbe med eller ei.

Anonymkode: 870c4...137

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

De som er ikke nærtakende og sensitive finner den rette. 

Anonymkode: 4f60f...23f

Skrevet

Ja, jeg har den rette.

Ikke fordi hun er perfekt eller overmenneskelig, men fordi hun gjør min hverdag levelig og jeg gjør hennes bedre.

Jeg er ikke et enkelt menneske å leve med, hun har sine sider, men sammen har vi det bedre, og man skal verdsette det som gjør at man kan ignorere svakhetene hos den andre.

For alt handler om prisen av lykke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...