AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Nærmer meg høygravid og føler meg bare så stygg og tung. Hjalp ikke akkurat på at jeg så at mannen hadde oppe en fane i nettleseren med tittelen "petite blonde", sånn ca. diametralt motsatt av alt jeg er. Føler at all ungdom, glød og energi jeg hadde brukes opp på dette barneprosjektet. Huff. Følte du deg noensinne fin igjen etter å ha fått barn? Eller forble du falmet? En grå og sliten versjon av deg selv. Anonymkode: 233a7...55f 2
Vera Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Tror du skal lete lenge etter noen som føler seg ungdommelige og freshe som høygravide.. Mannen din burde forøvrig vise deg større respekt enn dette..du gror ham tross alt et barn. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Jeg følte meg egentlig finere etterpå. Selv om jeg fikk et stort arr, styggere mage og ble tykkere om midjen. Gravide kvinner er dessuten supersexy 🥰. Og husk at det er helt vanlig å ha flere tanker i hodet samtidig. Man kan elske og digge sin gravide kone, og samtidig tenne på å se petite blondes på internett. Det betyr ikke at man ønsker å bytte ut konen med en petite blonde. Ingen fantasi slår virkeligheten og den personen man faktisk elsker og lever sammen med. Anonymkode: d8027...28d 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 Jeg syns jeg ble like fin som før men jeg syns jeg var veldig fin som gravid også! Anonymkode: 52d65...624
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 Flodhester er søte da. Særlig når de vifter med de små ørene sine. Anonymkode: 34ca2...c44 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 Jeg følte meg heller ikke særlig fin som høygravid. Men det går over ☺️ Anonymkode: c07a8...d7a
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #7 Skrevet 7. juli 2023 Jeg har slitt skikkelig hele graviditeten med å godta hvordan jeg ikke lengre er det jeg pleier å være. Har alltid vært liten og tynn, og skikkelig trent. Så ble jeg gravid og ble dobbelt så stor som anbefalt, fullstendig ute av min kontroll, este ut alle veier og på alle kroppsdeler. Puppene 10x større og henger til siden (til tross for silikon). MYE strekkmerker over alt. Det var skikkelig tøft rett og slett, og klarer ikke bare tenke på hvor fantastisk dette er for kroppen tross alt lager er barn. Ja det er fantastisk; men å fullstendig endre kropp opp-ned på veldig kort tid er ekstremt vanskelig å akseptere. Spesielt når du ikke kan gjøre noe med det heller. Følte meg litt bedre i siste trimester når magen ble ordentlig stram og rund, og bare måtte lære meg å være ok med at sånn er det nå, også får jeg ta kontrollen tilbake når baby ikke er avhengig av kroppen min mer.. Jeg har heller aldri forventet at mannen skulle elske hvordan jeg så ut under graviditeten, men han har aldri fått meg til å føle meg stygg. Eneste som har fått meg til å føle meg crap er meg selv. Han gir meg troverdige komplimenter som ikke går på kroppen, og når jeg knekker sammen og gråter fordi jeg tenker han sikkert kommer til å forlate meg nå som jeg er stygg (hormoner I know), så fniser han litt og holder rundt meg og sier akkurat det jeg trenger å høre. Vet ikke hvordan deres forhold er, men om du blir såret av ting han gjør eller sier, eller sliter med deg selv nå, så prøv å slipp han inn og la han få vite at du trenger litt trøst fra han nå. Anonymkode: 40a4b...827
ThereGoesBob Skrevet 7. juli 2023 #8 Skrevet 7. juli 2023 Når du er svanger er det ikke lenger du som er hovedpersonen men av en eller annen grunn høres det slik ut. Slutt å være så overfladisk, prøv heller å se helheten her og vær litt mer stolt av deg selv for det du er i ferd med å oppnå. Du kan ikke begynne å bedømme utseendet til en som er gravid, det er jo helt på jordet. Ingen som er gravid som er med på miss universe for å si det sånn, det er to helt forskjellige verdener. Du burde virkelig jobbe med deg selv for å bli kvitt disse negative tankene for det er ikke sunt. Hva din mann styrer med på på nettet bærer nok preg av det gutter flest bærer på av mental ballast, og det trenger ikke være så veldig fascinerende eller voksent for den del. Mye styr med barn, livet ditt kommer aldri til å bli helt det samme men det er nå en gang slik livets sirkel fungerer. Håper det blir flere slike "barneprosjekt" på sikt for vi trenger flere nordmenn som kan arve dette landet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #9 Skrevet 7. juli 2023 Jeg følte meg som Freya på et tidspunkt 🙃 følte at alle bevegelser jeg gjorde, SÆRLIG når jeg skulle bevege meg i senga, minnet om en hvalross på land. Anonymkode: 43f00...55e
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #10 Skrevet 7. juli 2023 Føler meg heldigvis fortsatt fin som høygravid og 20 kg tyngre enn vanlig. Dette er 3. gangen så jeg vet at jeg kommer tilbake til "meg selv" etterhvert. Men gruer meg til de første 6 månedene etter fødsel, når jeg fortsatt er stor, men uten gravidmagen, da føler jeg meg bare tjukk. Anonymkode: e3f7c...ed9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #11 Skrevet 7. juli 2023 Har bare fått magen, og vært veldig heldig i svangerskapet, termin om 2 uker. Men skjønner følelsen allikevel, det er lov å ikke like sin gravide kropp, det er helt normalt og bør ikke være noe noen shamer noen for. Å si du er overfladisk og be deg skjerpe deg som en person over her er helt bak mål. For en idiot. Tydeligvis helt uviten pg burde lære seg å holde den stygge kjeften sin lukket og heller jobbe med seg selv sjøl. Du kommer nok til å bli like fin igjen, det tar tid, men jeg har trua! Anonymkode: 84926...33d
Anonym28 Skrevet 7. juli 2023 #12 Skrevet 7. juli 2023 Du er sikkert mye finere enn du tror! Jeg har nesten følt det omvendt, hadde mange spontanaborter før denne graviditeten og følte meg på et tidspunkt mindre "kvinnelig". Så jeg nyter graviditeten veldig og tar i mot kroppslige forandringer med åpne armer. Jeg har aldri gått så mye naken hjemme som jeg gjør nå😂 Det betyr ikke at alt er perfekt jeg har fått åreknuter på bena, men jeg er så stolt over kroppen og hva den får til! Føler meg kvinnelig, sexy, sårbar og flott på samme tid! Tenk på hvor fantastisk kroppen din er som lager et annet menneske! 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #13 Skrevet 7. juli 2023 Kroppen min forandret seg mye etter graviditeten. Noen popper tilbake i sin gamle form etterpå, men absolutt ikke alle. Men sånn er det bare- kroppene våre endrer seg med alderen også og det er ikke så mye man kan gjøre med det ☺️ Livet blir uansett endret for alltid av å få barn, på så mange måter. Det er utrolig mye viktigere å ha god helse, et friskt barn og et godt liv ☺️ Anonymkode: 07ac0...797 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #14 Skrevet 7. juli 2023 Jeg er hverken gravid eller føler meg som noen flodhest, men jeg hadde fortsatt hatet å se noe "petite blonde" eller lignende på mannens pc. Funkygine vet iallefall hva du snakker om, hun har jo postet en del slike bilder opp gjennom tisebe. De ligger der ute enda 😊 Anonymkode: 76563...a32
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #15 Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er hverken gravid eller føler meg som noen flodhest, men jeg hadde fortsatt hatet å se noe "petite blonde" eller lignende på mannens pc. Funkygine vet iallefall hva du snakker om, hun har jo postet en del slike bilder opp gjennom tisebe. De ligger der ute enda 😊 Anonymkode: 76563...a32 Gjennom tidene* Anonymkode: 76563...a32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå