Rødsøppelkasse Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Hei. Er bare så forvirret. Greia er at jeg hater menn (på ironisk måte da). Har bare fått det bilde og bekreftet av at de bare tenker og ønsker sex, bryr seg om utseende og lyver. Er en fyr jeg har møtt en del ganger som i virkeligheten er kjempegod, men på snap er han den fuckboyen. I virkeligheten er han en sosial person, veldig for selvutvikling og har bare gode vibes. Motsetning på snap snakker vi når han bare vil ha nudes. Han har fortalt på dates så kan han gjøre forksjellig, men at det skal ende opp med sex. Samtidig har han fortalt meg når vi har møttes at han ikke ligger så mye. Dett er jo veldig individuelt fra menn til menn så klart men spørsmålet mitt er: 1. Lyver menn for å fremstille seg på best mulig måte? Feks at de har ligget mye og er flinke i senga osv. 2. Lyver menn til fordel for seg selv? Feks at de sier at de ikke ligger noe særlig for at du som kvinne skal føle deg spesiell som er den «eneste» han ligger med. Også en annen sak: Er jo sagt at menn har høyere libido enn kvinner. Dette for meg til å tro at menn er horer. Men er de egentlig det? Har de så mye sex med alt og alle som jeg tror de har, eller er de egentlig veldig laid back? Igjen dette er jo individuelt og alder har en betydning Takk for svar:) Kvinne 21
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Mange menn lyver ja men det gjør nok noen kvinner og. Uansett er ikke den mannen du beskriver noe å analysere. Han er en fuckboy som bare vil ha nudes og flørting, bekreftelse og sex. Han ser ikke på deg som noe seriøst så hvis du ikke vil bli såret og brukt og få enda verre mannesyn så hold deg unna han. Han er en som snurrer damer rundt fingeren og elsker leken. Sånne som han puler nok mye rundt ja, men ikke alle menn gjør det selvom de fleste menn aldri sier nei til sex om de får sjansen. Er mest utadvendte og sosiale menn som har størst sjanse å vinne ligg på sjarm mens mer inneslutta og sjenerte menn ikke er i situasjon til sex og flørt like ofte. Men slutt å bruk begrep som hore. Det er ikke noe galt i å like sex, men det blir galt når de lyver for å få det og gi inntrykk av at de syns du er spesiell og har følelser for deg bare for å få deg til å senke guarden og droppe buksa. Du som de fleste andre jenter må nok gjennom noen sånne heartbreaks for å lære deg å gjenkjenne typen men nå har du fått en advarsel fra meg du bør følge om du ikke vil såres:) Anonymkode: fcf5e...ddb 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 Kvinner er nok mer løgnaktige i selvfremstillingen enn menn. En god del av dem er så kamuflert og tildekket av kunstige «hjelpemidler» at de ikke engang ligner på sitt naturlige jeg. Anonymkode: 3e8e3...1dc 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 Hore er Etter utvalgets definisjon er prostitusjon at en person har tilfeldig seksuell omgang med en annen mot vederlag. Meningen er å få frem at det er tale om kjøp og salg av seksuelle ytelser. Har en ikke sex mot vederlag er det heller ikke snakk om å være hore. https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/otprp-nr-28-1999-2000-/id160376/?ch=10 Menn lyger ofte oppover mens kvinner lyger nedover. Det er helt greit å like tilfeldig sex for begge kjønn Anonymkode: 2dc10...814
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2023 #5 Skrevet 7. juli 2023 Rødsøppelkasse skrev (13 timer siden): 2. Lyver menn til fordel for seg selv? Feks at de sier at de ikke ligger noe særlig for at du som kvinne skal føle deg spesiell som er den «eneste» han ligger med. Selvfølgelig. Han sier hva som helst om det gjør at du vil ligge med han. Anonymkode: c8f27...640 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå