AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Skrevet 6. juli 2023 Dater en fyr. Vi er begge i 40 årene. Begge har følelser og vi har det utrolig fint sammen. Men han har, grunnet sin bagasje, behov for å ta det veldig slow. Jeg syns det er fint og går med på det. Vi er ikke sånn at vi melder hele tiden eller snakkes veldig mye mellom datingen, men litt innimellom. Jeg syns nok, grunnet at han vil ta det rolig, at det av og til blir litt for rolig. Derfor har jeg nå tatt et skritt tilbake fordi jeg ønsker vekke han litt, at han skal skjønne at jeg ikke alltid ønsker ta initiativ eller sende mld først. (det er jo ikke alltid slik altså men jeg har likevel et behov for å vekke han litt) Så er greia det at sist vi var sammen så lagde vi en halvveis avtale for førstkommende lørdag. Men ikke helt bankers, vi skulle tenke litt på det. Men vi skulle hvertfall ses innen tirsdag, ble avtalen. Jeg har ikke gitt lyd nå siden mandag. Da skrev jeg at vi kunne meldes nærmere lørdag og lande noe da. Fikk tommel opp på den mld og en hel masse om noe annet. Så det ble ikke landet noe. Nå tenker jeg.. Hva om han ikke gir lyd i morgen? Da skal jeg anta at det ikke blir en date lørdag? Hva om han gir lyd først på søndag? Er det grunn til å være skuffet da eller hva? Jeg er fast bestemt på å ikke ta kontakt.... Jeg vil som sagt få han til å våkne, han har hatt tendens til å ta meg litt for gitt nemlig... Hvordan håndtere dersom han ikke tar initiativ i morgen? 😬 Anonymkode: f8c59...70e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #2 Skrevet 6. juli 2023 Gjør en annen avtale. Du kan ikke gå der å vente som om han er den eneste. Finn på noe gøy med ei venninne, gi blaffen i hele fyren. Skulle han gi lyd,så i at du nå desverre er opptatt siden du ikke hørte noe Anonymkode: d9a7f...c2e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #3 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjør en annen avtale. Du kan ikke gå der å vente som om han er den eneste. Finn på noe gøy med ei venninne, gi blaffen i hele fyren. Skulle han gi lyd,så i at du nå desverre er opptatt siden du ikke hørte noe Anonymkode: d9a7f...c2e Jada det er null stress det, men vi avtalte å meldes nærmere lørdagen... Så I mitt hode betyr det i morgen. Er ikke stresset i dag. Men syns han bør gi lyd, siden jeg er den som tok opp tråden om lørdag i mld. Som sagt fikk jeg bare tommel opp på det(men han skrev mye om andre ting). Jeg vet han er interessert men jeg trenger faktisk å se litt mer handling. Han overlater for mye til meg. Ts Anonymkode: f8c59...70e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #4 Skrevet 6. juli 2023 Høres ut som du har planer om å «chille» litt med den fyren, men ikke heeeelt klarer det? 😆 Alt det du sier, viser at du tenker og bryr deg aaaaaltfor mye til å klare å chille 🤪 Anonymkode: e40b2...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Skrevet 6. juli 2023 Ser ikke helt problemet.. Du forventer å høre fra ham i morgen. Senest lørdag morgen. lørdag ettermiddag hadde vært riktig tidspunkt å lage tråd her… Hold fast på ditt. Ikke ta kontakt. Og så ville jeg nok sagt noe om at en ting er å ta det rolig. Noe annet er å ta det så rolig at man ikke er annet enn ff når det passer HAN.. Man må gi og ta, og her høres det it som han er mest på å ta.. Anonymkode: 0f318...180
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Høres ut som du har planer om å «chille» litt med den fyren, men ikke heeeelt klarer det? 😆 Alt det du sier, viser at du tenker og bryr deg aaaaaltfor mye til å klare å chille 🤪 Anonymkode: e40b2...6e4 Hehe! 😅 Joda skal klare det. Men tenker veldig mye på han og hele situasjonen. Kommer til å bli både skuffet og lei meg dersom han ikke gir lyd om morgen. For.. Jeg vet han forventer at JEG gjør det. Så det jeg er redd for er at vi ender opp med null date lørdag fordi begge er for stolte eller laidback.... U see? Anonymkode: f8c59...70e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #7 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ser ikke helt problemet.. Du forventer å høre fra ham i morgen. Senest lørdag morgen. lørdag ettermiddag hadde vært riktig tidspunkt å lage tråd her… Hold fast på ditt. Ikke ta kontakt. Og så ville jeg nok sagt noe om at en ting er å ta det rolig. Noe annet er å ta det så rolig at man ikke er annet enn ff når det passer HAN.. Man må gi og ta, og her høres det it som han er mest på å ta.. Anonymkode: 0f318...180 Jaja... Vi har forresten ikke sex. Og greia er nettopp å vise at alt ikke skal skje på hans premisser. Han vet han har meg men jeg vil få han til å undre seg bittelitt.... Det er som regel da menn våkner, hvis dama de liker backer av litt.... Anonymkode: f8c59...70e 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #8 Skrevet 6. juli 2023 Ikke meld han om han ikke melder deg. Men slutt å ta til takke med smuler. En mann som er forelsket vil se deg hele tiden, han bare bruker deg som omsorgspute Anonymkode: 8420e...473 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #9 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hehe! 😅 Joda skal klare det. Men tenker veldig mye på han og hele situasjonen. Kommer til å bli både skuffet og lei meg dersom han ikke gir lyd om morgen. For.. Jeg vet han forventer at JEG gjør det. Så det jeg er redd for er at vi ender opp med null date lørdag fordi begge er for stolte eller laidback.... U see? Anonymkode: f8c59...70e Ja, I see absolutt! Har vært der sjøl. Men tror du må tenke at so be it, om dere mister en lørdagsdate. Du må faktisk tåle det om du vil vekke han. Verste som finnes er følelsen av å bli tatt for gitt. Anonymkode: e40b2...6e4 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #10 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ikke meld han om han ikke melder deg. Men slutt å ta til takke med smuler. En mann som er forelsket vil se deg hele tiden, han bare bruker deg som omsorgspute Anonymkode: 8420e...473 Neida det gjør han ikke. Han vil treffe meg ofte. Men vi bor tre timer unna hverandre så vi får det ikke alltid tilstå ofte som vi vil. Han er veldig "på" når det gjelder treff, mer enn meg. Mens jeg er best på det med meldinger og å holde kontakten i mellom. Og det er der jeg vil se en endring. Anonymkode: f8c59...70e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #11 Skrevet 6. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, I see absolutt! Har vært der sjøl. Men tror du må tenke at so be it, om dere mister en lørdagsdate. Du må faktisk tåle det om du vil vekke han. Verste som finnes er følelsen av å bli tatt for gitt. Anonymkode: e40b2...6e4 Ja jeg er enig, det må jeg tåle. Hvordan gikk det for deg, klarte du vekke den det gjaldt? (hvis det var det du mente) Jeg kan ikke fordra å bli tatt for gitt, ingen god følelse i det hele tatt. Anonymkode: f8c59...70e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå