Amatariel Skrevet 7. juli 2023 #21 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Legen var ganske sjokkert over behandlingen jeg fikk på privat ultralyd, og særlig over at jeg ikke har fått noe skriftlig. Jeg sliter med å huske mye av det som ble sagt, fordi jeg falt litt ut da hun sa at det ikke var liv. Jeg er veldig glad for at jeg spurte her inne og ikke bare slo meg til ro med at det er slik en MA skal foregå, for det er ikke en god følelse å vente på en blødning, men ikke ane når den Ja virkelig dårlig! 😳 Jeg ville forventet et bedre tilbud når det er privat. Du fikk ingen tabletter der for å ta heller? Da er det i så fall umenneskelig å bare gi beskjed om at man skal vente på en blødning. Ved MA tar man tabletter for å sette i gang aborten. Skal man vente på det naturlig kan det gå mange uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullemy Skrevet 7. juli 2023 #22 Del Skrevet 7. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for god informasjon ❤️ Jeg fikk komme inn til fastlegen min i dag, og har fått henvisning til sykehuset for videre oppfølging. Legen ringte sykehuset mens jeg var der, og de skulle prøve å ta meg inn i løpet av helgen, senest i begynnelsen av neste uke. Legen var ganske sjokkert over behandlingen jeg fikk på privat ultralyd, og særlig over at jeg ikke har fått noe skriftlig. Jeg sliter med å huske mye av det som ble sagt, fordi jeg falt litt ut da hun sa at det ikke var liv. Jeg er veldig glad for at jeg spurte her inne og ikke bare slo meg til ro med at det er slik en MA skal foregå, for det er ikke en god følelse å vente på en blødning, men ikke ane når den kommer. Anonymkode: 66f58...55f At du ikke fikk noe skriftlig info er jo også helt håpløst. Man blir jo, som du sier, så satt ut at man tenker jo ikke på å stille spørsmål i den settingen. Da jeg gjennomgikk dette måtte jeg lese info-skrivet jeg fikk med meg flere ganger, både på veien hjem og etter at jeg kom hjem og skulle sette i gang. Godt å høre at fastlegen din får fortgang i saken, slik at du kan komme deg videre så raskt som mulig. Sender deg gode tanker gjennom helgen♥️ Oppdater oss gjerne på hvordan det går med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Willat Skrevet 9. juli 2023 #23 Del Skrevet 9. juli 2023 Dette er forferdelig dårlig av vedkommende som bekreftet MA. Man skal jo bli sendt til sykehus for å få bekreftet MA-en, og deretter få alternativer til løsning: vente selv, hjemmeabort, eller utskrapning på sykehus. Jeg fikk seøv bekreftet MA hvor fosteret var stoppet på 7+3, og fikk utskrapning med narkose på Ullevål uten noe problemer, men måtte vente en uke på ledig operasjon. Ring ditt lokale sykehus eller fastlege for å få hjelp. Dette er tragisk, og sender deg gode tanker ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2023 #24 Del Skrevet 9. juli 2023 Ikke vent. Da jeg tok ul og oppdaget MA i uke 13 målte de fosteret til å være ca 5. Mao, det kan ta tid før dette begynner av seg selv. Anonymkode: 341e4...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #25 Del Skrevet 10. juli 2023 Kan jeg spørre hvilken privat klinikk dette var? Anonymkode: 13d71...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå