Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med at jeg er så trøtt så og si hele tiden. Prøver jeg å gå, være ute i naturen eller reise og gjøre sosiale ting så blir det enda verre. Blir ofte bare sittende å gjespe. Orker ikke mas eller høye lyder heller. Eneste tiden jeg ikke er sånn er når jeg er på jobb, for da vet jeg at jeg må.

Har alltid hatt tendensen til denne trøttheten, men har blitt verre etter at jeg passerte 40. Har også alltid vært introvert.

Flere som har vært sånn og faktisk har blitt bedre? Slitsomt å være sånn, og går utover så mye fint man kunne gjort. Må legge til at det hjelper ikke å sove nok heller. Kan være uthvilt, men så er det akkurat som energien bare blir tappet ut.

Anonymkode: 53ecc...c71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sliter med at jeg er så trøtt så og si hele tiden. Prøver jeg å gå, være ute i naturen eller reise og gjøre sosiale ting så blir det enda verre. Blir ofte bare sittende å gjespe. Orker ikke mas eller høye lyder heller. Eneste tiden jeg ikke er sånn er når jeg er på jobb, for da vet jeg at jeg må.

Har alltid hatt tendensen til denne trøttheten, men har blitt verre etter at jeg passerte 40. Har også alltid vært introvert.

Flere som har vært sånn og faktisk har blitt bedre? Slitsomt å være sånn, og går utover så mye fint man kunne gjort. Må legge til at det hjelper ikke å sove nok heller. Kan være uthvilt, men så er det akkurat som energien bare blir tappet ut.

Har du tatt blodprøver hos legen? 

Anonymkode: e2dec...2ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du tatt blodprøver hos legen? 

Nei, ikke i det siste. Har tidligere sjekket om jeg mangler vitaminer og sånn, men gjorde ikke det da. Kanskje jeg burde få tatt blodprøver igjen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, ikke i det siste. Har tidligere sjekket om jeg mangler vitaminer og sånn, men gjorde ikke det da. Kanskje jeg burde få tatt blodprøver igjen.

Ja, sjekk jern og D-vitamin blant annet. Det kan gjøre at du føler deg veldig trøtt og uansett hvor mye du sover, lader ikke batteriene. Jeg ville hvertfall startet der! Vanskelig å begynne med å få mer energi hvis kroppen ikke spiller med. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville absolutt tatt blodprøver og diskutert det med legen, slik at de eventuelt kan ta flere tester og sjekke. Jeg ble veldig, veldig sliten for 3 år siden og viste seg at jeg hadde lavt b12 og jernlager, så måtte da starte med tabletter. merket mye fortere bedring

Anonymkode: d448d...690

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...