AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #1 Del Skrevet 6. juli 2023 Hvordan definerer du fritid? All tid du ikke er på jobb? Tid etter du er ferdig med jobb+ husarbeid/utearbeid og andre plikter? Anonymkode: 6204e...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elooon Skrevet 6. juli 2023 #2 Del Skrevet 6. juli 2023 (endret) Fritid er tiden du ikke er på jobb. Uansett lengde på fritiden. Folk spiser, sover, kjører på unger her og der, gjør husarbeid, fritidsaktiviteter osv i fritiden. Ikke glem sex i fritiden🥰 Endret 6. juli 2023 av Elooon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 6. juli 2023 #3 Del Skrevet 6. juli 2023 (endret) Enig med @Elooon Fritid er tiden utenom jobb. Om du velger å bruke 6 timer av fritiden din hver dag på å vaske huset eller om du velger å bruke 20 minutter hver uke, that's up to you, din fritid= dine valg! Om du velger å bruke fritiden din på å få 6 unger eller ingen, uansett så er fritiden den tiden du har etter jobb. Hva du fyller den med er mer valgfritt, velger du å få 6 unger så vet du også at du fyller en ganske stor kvote av fritiden din til disse 6 barna, men du velger det jo helt selv, velger du å ikke få barn så kan du fylle fritidskvoten med andre aktiviteter.. Plikter en har utenfor jobb faller under fritiden (mener jeg) enten det nå enn er Plikter ovenfor familie, venner, hus og hjem etc. Endret 6. juli 2023 av skreppamedleppa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakky Skrevet 6. juli 2023 #4 Del Skrevet 6. juli 2023 Tid man ikke er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #5 Del Skrevet 6. juli 2023 Den tiden en ikke er på jobb Anonymkode: aa511...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #6 Del Skrevet 6. juli 2023 Min definisjon på fritid er tiden jeg kan bruke til hva jeg vil, til egoting. Så da regner jeg ikke tida jeg bruker til husarbeid som fritid. Anonymkode: 6204e...f2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #7 Del Skrevet 8. juli 2023 Definerer fritiden som den tiden jeg ikke er på jobb. Anonymkode: 4df75...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2023 #8 Del Skrevet 8. juli 2023 Fritid for meg er da jeg ikke er på jobb, eller gjør husarbeide eller andre plikter. Fritid er når jeg kan kose meg og gjøre hva jeg vil. Anonymkode: 5a1a2...290 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 8. juli 2023 #9 Del Skrevet 8. juli 2023 Når jeg ikke er på jobb. Husarbeide og andre plikter er en del av fritiden sånn jeg ser det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå