Gå til innhold

Skal date en som har bursdag (runddag) dagen før. Gave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på date med en som fyller 50 år dagen før vi møtes. Jeg har møtt han en gang tidligere, via bekjente. Jeg tenker at jeg skal gi han en liten gave, uansett hvordan daten går. 
Hva er det greit å gi? Tenker en god flaske rødvin, vet han liker det. Men skal jeg heller gå for noe morsomt? Tips? 

Anonymkode: b33b9...004

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres ut som en god idè, særlig siden han er i "nettverket" ditt, og en god flaske rødvin er en fin gave. Gjør det enkelt og ikke legg for mye i det, så jeg tenker du stopper med å tenke mer og avansert enn rødvinflaska :) 

Mange menn har det i seg at de ikke liker å motta gaver, og særlig ikke uforventede gaver. Derfor er det viktig å gjøre gaven lett mottakelig. 

Det er tanken som teller her.

Endret av Bombasi
AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (34 minutter siden):

Høres ut som en god idè, særlig siden han er i "nettverket" ditt, og en god flaske rødvin er en fin gave. Gjør det enkelt og ikke legg for mye i det, så jeg tenker du stopper med å tenke mer og avansert enn rødvinflaska :) 

Mange menn har det i seg at de ikke liker å motta gaver, og særlig ikke uforventede gaver. Derfor er det viktig å gjøre gaven lett mottakelig. 

Det er tanken som teller her.

Sant det. Vet at han har mye humor. Så han hadde nok tålt mye, men tror også jeg holder meg til en god flaske vin 😊 Så kan sånne gaver komme senere, dersom det skulle gå veldig fint. TS

AnonymBruker
Skrevet

Nei det holder at du tilbyr deg å spandere middagen eller foreslår å bestille dessert for å markere gårsdagen. Gave er altfor mye når du bare har vært på en date med han før! Det er på grensen til creepy selvom tanken er god fra din side, men jeg ville tenkt at du går for fort fram. 

Anonymkode: 387dd...9dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde iallfall satt pris på det☺️ 

Anonymkode: fa12a...05b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei det holder at du tilbyr deg å spandere middagen eller foreslår å bestille dessert for å markere gårsdagen. Gave er altfor mye når du bare har vært på en date med han før! Det er på grensen til creepy selvom tanken er god fra din side, men jeg ville tenkt at du går for fort fram. 

Anonymkode: 387dd...9dd

Det er han som lager middagen. Og jeg skal hjem til han dagen etter 50 års dag. Jeg har ikke vært på date med han tidligere. Kun snakket lenge med han i en tilstelning gjennom felles venner. 
Jeg tenker at vi er godt voksne, og at en flaske vin er helt innafor ettersom jeg skal hjem til han. Hadde det vært dame ville jeg gitt blomster. Men takk for svar 😊 TS

AnonymBruker
Skrevet

Det kan fort bli litt voldsomt - ikke minst for ham selv - men en flaske enkel vin kan det jo være greit å ta med uansett når han holder maten.

Anonymkode: 35b72...f48

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er han som lager middagen. Og jeg skal hjem til han dagen etter 50 års dag. Jeg har ikke vært på date med han tidligere. Kun snakket lenge med han i en tilstelning gjennom felles venner. 
Jeg tenker at vi er godt voksne, og at en flaske vin er helt innafor ettersom jeg skal hjem til han. Hadde det vært dame ville jeg gitt blomster. Men takk for svar 😊 TS

Han kommer vel til å være sliten, da 😄

Anonymkode: ebccc...22e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han kommer vel til å være sliten, da 😄

Anonymkode: ebccc...22e

Fikk inntrykk av at han jobber den dagen og ikke skal feire før senere i juli når ferie  😅 TS

AnonymBruker
Skrevet

En flaske vin er en god idé. Ikke noe mer enn det, enkelt og en hyggelig gest. Morsomme gaver kan komme etterhvert hvis det blir noe forhold :) 

Anonymkode: ed125...fe9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...